Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелака замразна помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Дизелака замразна помощ

    gdd55 написа:
    Невярвах че толкова лесно замразва нафтата на -10С защото не бях карал печка до сегаСутринта запалих без проблем трагнах си обаче нещо взе да прекасва по едно време.и краи огасна.вартях като луд нищо сипах 1л бензин на мойте 30л в резервора добавка за 50л против замразване въртя пак неще имах едни шишета нафта в къщи бяха много зле стоплих едното 10л сипах го пак неще то вече и акумолатора иска да ми каже сбогом Гергино. Вдигнах капака и какво да видя инджекторчето за подкачване ръчно на гориво се беше сплескало явно някакав вакум става тука или незнам.Какво да правя и идея си нямам да седна да се моля ли някой може ли да ми даде някакъв акъл какво става тука
    З...би колата не я бъзикай да не си навлечеш големи бели, при които парите които ще дадеш за такси, ще ти се сторят пари за семки.Ако си много отворен земи си рент-акар и джиткай.Изписа се материал за поне 5 похабени клавиатури к’во да правим при тези температури и к’во не.. къде да зареждаме и къде не!!!! Пък дизелите не са виновни брат’чед.Виновна е хибавичката ни скапана корумпирана,скапана държавичка където всеки си прави к’во си иска.Кой го боли кат’ на 30 тона нафта са ръгнали 1 тон лайна и вода.Боли те теб с проблема ти и НИЕ примерно,че ти пишем.Ама друг не нали?Не са виновни машинките,а готината ни държавичка.Остави колата да почине, лайната да отвърнат и станат течнообразни и тогава пали .Пък "ПЕЧКИТЕ" особено последните имат повече "акъл" от бензинарките..., не говоря,че повече вървят.Ама хич не обичат Лукойлската нафта.Аре със здраве и не я мъчи утре ,ако не е била в гараж тази нощ!->
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      Докато не ми отпусне ръчното инджекторче никакво въртене щото чисто нов акумулатор му се еба майката окото му от зелено почерня

      Коментар


        #18
        gdd55 написа:
        Докато не ми отпусне ръчното инджекторче никакво въртене щото чисто нов акумулатор му се еба майката окото му от зелено почерня
        Ако имаш възможност духни го с сешоар.Дано платното му не се е скапало.Егати и студа за 7 км до работата не можа да загрее.Пичове проверете си и антифризите.Тази сутрин двама колеги пристигнаха със 110-115 C и въздушни тапи в охладителната система.Явно антифризът е станал на кашичка.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          Nino написа:
          gdd55 написа:
          Докато не ми отпусне ръчното инджекторче никакво въртене щото чисто нов акумулатор му се еба майката окото му от зелено почерня
          Ако имаш възможност духни го с сешоар.Дано платното му не се е скапало.Егати и студа за 7 км до работата не можа да загрее.Пичове проверете си и антифризите.Тази сутрин двама колеги пристигнаха със 110-115 C и въздушни тапи в охладителната система.Явно антифризът е станал на кашичка.
          Излезе прав.Развих болта над горивния филтър за изпускане на въздуха в системата и то пак си стоеше слепнато значи е замразнало.По късно ще пробвам да го духам със сушоара че имам работа сега.ТОва ще е като последен опит от моя страна

          Коментар


            #20
            духах му със сушоара сега, и тва не момага значи няма начин ще чакам да се стопли къде Георгьов ден може да се размрази тая нафта

            Коментар


              #21
              gdd55 написа:
              духах му със сушоара сега, и тва не момага значи няма начин ще чакам да се стопли къде Георгьов ден може да се размрази тая нафта
              Ох,ужас... кажи къде зареди последния път, та поне да не ходим там.Аз зареждам на 90% от OMV Красна поляна и не съм имал проблем до сега, но само "алпин дизел", лятото му викат "спринт".
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                Nino написа:
                gdd55 написа:
                духах му със сушоара сега, и тва не момага значи няма начин ще чакам да се стопли къде Георгьов ден може да се размрази тая нафта
                Ох,ужас... кажи къде зареди последния път, та поне да не ходим там.Аз зареждам на 90% от OMV Красна поляна и не съм имал проблем до сега, но само "алпин дизел", лятото му викат "спринт".
                Аз зареждам само с туби по 1 лев/1л тази която замразна е от гадния шел тя и другата ми е замразнала де шото имам към 150л от различни бензиностанции

                Коментар


                  #23
                  Ето още едно доказателство, че евтиното винаги излиза скъпо! Аз никога не бих сипал такъв бълвоч в колата си, но... ти си знаеш.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Аз ходя с моя човек по бензиностанциите и си пълня шишенцата от където зарежда той такава е и мойта нафта.тва не ти е някои балиоч праен в мазе.Грешката е че не си сипах добавка за зимата ама карам дизел от 2 месеца преди това съм нямал дизелов автомобил амадо края на живота си вече ще знам нафтата замразва зимата става на боза

                    Коментар


                      #25
                      Още един непалещ...

                      Такааа...моето любимо Пунти от вчера също не е на линия.-9 сутринта запали, вечерта -14 не успя...имаше около 5 минутна борба с/без подгряване.резултата - аха аха да запали...ама не...и продължава да си върти...и акумулатора ясно ,че го поставих на изпитание. Тъй като съм сериозно настинал всякакви експерименти с установяване на проблема съм ги оставил като се подобря. Исках да се включа в темата , защото имам 2 конструктивни предложения : :D 1. Дизеловите колеги с проблеми от студа да споделят...цел...да си направим нещо като статистика2. Наистина да споделим ТУК наблюденията си, а компетентните ако желаят да изброят по съществените причини за неуспешно запалванеЧе студа създава проблеми за дизелите е ясно...и в други форуми по това време ще има подобни теми...интересното е да се установи кои са възможните възли за проверка и от там за по сериозна грижа, за да изключим заедно подобни неудобстваПС. Аз се считам за човек със слаби технически умения...виж ако някой се нуждае от архитектурна консултация, ехееее да дойде
                      Арх. Стаменов &
                      Пунто ELX, 1.7 ТД 70

                      Коментар


                        #26
                        задърпай я до някое ОМВ примерно и на пароструйката го згрей мотора,помпата и всичко около тях,със сигурност ще се размрази,аз така процедирах с казанчето за чистачките и маркучите му

                        Коментар


                          #27
                          gdd55 написа:
                          Аз ходя с моя човек по бензиностанциите и си пълня шишенцата от където зарежда той такава е и мойта нафта.тва не ти е някои балиоч праен в мазе.Грешката е че не си сипах добавка за зимата ама карам дизел от 2 месеца преди това съм нямал дизелов автомобил амадо края на живота си вече ще знам нафтата замразва зимата става на боза
                          E, не е баш така.Ако си прав, то значи братята руснаци зимата да не карат дизели.Дизелът е МНОГОГОРИВЕНдвигател.Сиреч гори всякакви лайна.Олио /без оцет/, трансформаторно масло,рапицово масло, разредено с нафта отработено двигателно масло и още за каквото се сетиш, НО СТИГА ВСИЧКО ТОВА ДА Е В ТЕЧНО СЪСТОЯНИЕ.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            Nino написа:
                            gdd55 написа:
                            Аз ходя с моя човек по бензиностанциите и си пълня шишенцата от където зарежда той такава е и мойта нафта.тва не ти е някои балиоч праен в мазе.Грешката е че не си сипах добавка за зимата ама карам дизел от 2 месеца преди това съм нямал дизелов автомобил амадо края на живота си вече ще знам нафтата замразва зимата става на боза
                            E, не е баш така.Ако си прав, то значи братята руснаци зимата да не карат дизели.Дизелът е МНОГОГОРИВЕНдвигател.Сиреч гори всякакви лайна.Олио /без оцет/, трансформаторно масло,рапицово масло, разредено с нафта отработено двигателно масло и още за каквото се сетиш, НО СТИГА ВСИЧКО ТОВА ДА Е В ТЕЧНО СЪСТОЯНИЕ.
                            Дори и "леко корабно гориво"! В едно предаване на БТВ, което нищеше злоупотребите с гориво, казаха, че такова гориво е продавано на 2 бензиностанции в гр. Русе! Като съответно далавераджиите, печелят като не му плащат акциза и ДДС-то, а имаше и разлика в цената между него и дизела.Правете си сметката сами!
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #29
                              gdd55 написа:
                              По късно ще пробвам да го духам със сушоара че имам работа сега.ТОва ще е като последен опит от моя страна
                              Не знам кво ще направиш с тоя сешоар, голямо духане ще трябва. Значи, взимаш една тавичка някаква и я пълниш с дървени въглища, има ги по Шел. Палиш ги и като станат на жарава - слагаш под колата, по далеч от пластмасите. Горещия въздух отива нагоре да капака и после обгръща целия мотор. Опитай така, дано да стане.
                              ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                              Коментар


                                #30
                                BRAVO написа:
                                gdd55 написа:
                                По късно ще пробвам да го духам със сушоара че имам работа сега.ТОва ще е като последен опит от моя страна
                                Не знам кво ще направиш с тоя сешоар, голямо духане ще трябва. Значи, взимаш една тавичка някаква и я пълниш с дървени въглища, има ги по Шел. Палиш ги и като станат на жарава - слагаш под колата, по далеч от пластмасите. Горещия въздух отива нагоре да капака и после обгръща целия мотор. Опитай така, дано да стане.
                                Ставаше дума за платното на ръчната гориво-подкачваща помпа.То е замръзнало.Иначе, ако има приток на гориво ще му запали от четвърт оборот, както се казва.
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X