О близо година си карам бравичката и до сега почти никакви проблеми. Миналото лято с климатик температурата не минаваше средата на скалата. Наскоро забелязах че когато работи по дълго на празен ход (при чакане в задрсътване ) и каране на първа после пак стоене на едно място стрелката на температурата се вдига доста заплашително. Кога успея да се измъкна от задръстването и започна да карам нормално и температурата се връща в нормални граници. Забелязах също така че когато се вдигне температурата спира парното, което е много страноо поне за мен. Например един ден си карам до орлов мост с парно и там като се набутах едно задрстване след 20-на минути температурата взе да се покачва, а парното започна да духа студено. Също така един ден заседнах в една преспа точно след като бях тръгнал от вкъщи и след 5 минутно буксуване температурата се вдигна а колата все още нямаше парно. След това като се качих на цариградско и започнах да се движа нормално стрелката се върна където и е мястото и след като позагря си доиде и парното както трябва. Въпроса ми е от какво може да се получи това и на какъв доктор трябва да карам колата Благодаря предварително на всеки отговорил и успял да стигне края на дългото ми обяснение :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата Брава 1.9ТД 75
Collapse
X
-
Провери дали ти работят перките...ако работят проблема вероятно е в главатаако не работят трябва да ги поправиш - възможни проблеми:погледни реостатите - намират се в двата края на радиатора (за ТД100 е така за Тд75 предполагам също)синия датчик на радиатора горерелетата пред акумулатора...предполагам проблемът е в перките, но ме плаши липсата на парно, тя ми говори за въздух в системата - гарнитура на глава или пукната глава, нека и колегите кажат, погледни в търсачката има много подобни теми.най-добре отиди в качествен сервиз, за съжаление аз не съм открил такъв и питай, дано не е главатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
-
Най-странното за мен е че си има парно и като почне да вдига температурата парното спира, т.е. започва да духа студено. Иначе гледах вентилаторите и им бяха изгоряли бушоните (не знам кога и защо) имах малък проблем с намирането на 40А големи бушони но сложих все пак и сега ще видим при следващия такъв случай дали ще се въртят перките.
Коментар
-
Това е 100% симптом за въздух в системата, да не би да си сменял скоро антифриз или термостат? Трябва да се обезвъздуши, има някъде въздушна възглавница затова в един момент загрява и спира парното.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Антифриза го смених заедно с целия радиатор благодарение на хубавите пътища в България, но това е друга тема Възможно е майстора който сменя радиатора да не е обезвъздушил и сега идва логичния въпрос от къде се обезвъздушава. До колкото си спомням има пробка на радиатора И още нещо защо тая въздушна възглавница пречи само когато попадна в задрсътване :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар