Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбото....

    Здравейте колеги от скоро имам колата.. и започнах да чувам едно свирене от турбото главно при ускорение...гледах за масло по въздухопровода и да.. има , но има и една цепка демек скъсан е мъркуча.. възможно ли е свиренето да е от там... изобщо въпроса ми е дали ако някъде има проблем с въздухопроводите ще има такова свирене...или просто турбото е тръгнало да си заминава... иначе приблем с вървенето нямам... ускорява читаво някъде след 2500-2600 оборота най-се усещанякой сменял ли е въздухопроводи и колко пари са.. тай като по моя има лепено на едно две места...
    Fiat Brava TD100

    #2
    http://www.axm-auto.com/ виж тук за цени а за другите неща използвай търсачката има много писано по темата как да си проверим турбо пътищата
    Bravo 1.9 jtd 1999

    Коментар


      #3
      това не е нормално.. не казвам че не може да бъде... но 165лв. за гумен маркуч... еега.и ...какво да правим тогава като се спука...
      Fiat Brava TD100

      Коментар


        #4
        spooni написа:
        това не е нормално.. не казвам че не може да бъде... но 165лв. за гумен маркуч... еега.и ...какво да правим тогава като се спука...
        Бандажирай го с нещо за временно - тиксо, изолирбанд и т.н.

        Коментар


          #5
          PVC тръба с подходящ диаметър и скоби.

          Коментар


            #6
            А за маркуч на старо защо не помислиш...има доста тд-та дето се продават на части.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              определено да има начини за бързо справяне с проблема :D колкото и да съм противник на подобни работи..някой път се налага.. за сега ще си стои с изолирбанда... и при първа възможност ще го сменя...просто най-малкия проблем ми е с него в момента.. дето се вика аз немога да я мръдна от паркинга :Dпредстои ми сваляне запояване и слагане на картер(с което се предвижда като разход и смяна на маслото)... от там смяна на ляво и дясно каре.. след което смяна на воден радиатор... от там смяна на накладки ... и ако до тогава не се шчупи нещо друго... идва време за прословутата тръба.. направо съм в ШАХ
              Fiat Brava TD100

              Коментар


                #8
                Какво става с шума от турбото нещо ново.

                Коментар


                  #9
                  vasil_vasilev1972 написа:
                  Какво става с шума от турбото нещо ново.
                  нищо ново колега.. няма и как да има като не съм палил колата от 3 дена... пукнах картер.. маслото ми изстече и сега чакам вторника да ходя да ми го свалят да го нося да го заварят.. и т.н. за сега нищо... но доколкото разбрах от колеги и приятели... нищо страшно...джитка в границите на нормалното... за сега толкова ако нещо се случи когато започна да я карам редовно.. а това може и да не е скоро ще ви уведомя задължително
                  Fiat Brava TD100

                  Коментар


                    #10
                    Колегата Airfan преди ми показа едни клипчета във ви-бокс, или ютюб беше, пишеш в търсачките им "Broken turbo", и си пускаш клипчета на които ясно се чува счупено турбо.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Колегата Airfan преди ми показа едни клипчета във ви-бокс, или ютюб беше, пишеш в търсачките им "Broken turbo", и си пускаш клипчета на които ясно се чува счупено турбо.
                      да колега ogi28b това съм го виждал да го споменаваш и в друга тема... видях клипчетата.. определено звука им не прилича на моя... моя е тъничък като свистене на вятър в дограмата на панелка :D имам и друг въпрос.. започвам да го чувам някъде след 1500 оборота... това нормално ли е ??
                      Fiat Brava TD100

                      Коментар


                        #12
                        Да и при мен е така...като стигне ~2000 звука почти изчезва и малко след 2100-2200 пак се чува и така до като ускорявам.Не толкова писклив,т.е. с една "идея" по-нисък и приглушен.
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          прекрасно... дано всичко да е 6
                          Fiat Brava TD100

                          Коментар

                          Working...
                          X