П.С. В сервиза при диагностиката пред мен го почистиха дебитомера
@sako_djНай-добре ти да си закачиш някаква диагностична програма че тея в сервизите повечето пъти са ... Или можеш да премериш с мултицет сигнала от дебитомера. Гледай стойностите във волтове. Горе долу можеш да се ориентираш по този начин. Ако не се променят изобщо е ясна работата. Ако се променят и дига над 3,5 волта, "може би" работи дебитомера (демек си карай така).
Колега,ако имаш път към Пловдив ще ти дам моя дебитомер за проба.И ще прегледаме входящия въздуховод на турбото.Много често е спукан,но не се вижда лесно.
То си върви, ама като е здрав ще върви повече. А и при скъсан въздухопровод, пак може да се запише грешка за дебитомер, пък той да си е здрав. Redstorm е прав, най-добре да тествате с неговия.
Точно тая тръба е най-кьопавото нещо при въздуховодите! На това отговорно място се пука и освен ,че еку не отчита правилно въздуха,но и колата става като прахосмукачка в буквалния смисъл. Проверете я задължително!!! Аз също мислех че всичко е наред ,но точно при гофрираната част имах пукнатина и то от долната страна.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
На колегата на мареата - свалихме го, и след почистване , се видяха цепнатините. Като ви гледам писаниците тука, мисля направо да си купя един и да го сменя, без да гледам дали е здрав, или не. И да е здрав, ще се нацепи скоро, а новия поне е нов.
Задължителна проверка!!! Дали от температурата или от материала,но от вибрациите тази /за мен ПВС/ тръба се пука. Автомобила ми е на 183+ хиляди километра и при гофрираната част всички гънги бяха напукани...едната от тях се беше сцепила вече!п.п. сега се тормозя за това, колко време турбото е работило с непречистен въздух ...[/b]
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
То от там би трябвало да издухва, така че не се притеснявай.
Тц...лошото е ,че точно от там е входа! Проследи пътя от дебитомера и ще забележиш точно за коя тръба говоря:
Прикачени файлове
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Мда и моята беше скъсана в гънките. Като сменях термостата миналия април го видяха момчетата в сервиза на хит-ко в Ямбол, намериха ми нова и я сменихме. Имаше осезателен ефект!
Сако, ако не знаеш кой в Първомай има JTD 105, можеш да ми драснеш едно ЛС и да видиш как е при моята Мареа. Не знаех, че и твоето браво е със същия мотор. Имам и Виза, ако искаш можем да погледнем к’во ще покаже и за двата мотора :P П.С. А иначе откакто съм я взел колата от Италия е със спукан на 1000 места гофрирания въздуховод от интеркулера към турбото и отделно и интеркулера е спукан и текат от него едни чудесии, нищо чудно и дебитомера да е прецакан вече, а може би и турбото /поне замърсено/. Горивен филтър е може би сменян някога в Италия, а от скоро взе да ми мига и лампата за подгряващите свещи :D обаче колата си пали и върви без проблеми, че отгоре на това на дълго при общо взето каране около 120-140км/ч, разхода е под 5л/100км.Трябва да взема да я постегна малко, че като чета как си поддържате колите и направо срам ме хваща...
Коментар