Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дебитомер JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sako_dj написа:
    П.С. В сервиза при диагностиката пред мен го почистиха дебитомера
    @sako_djНай-добре ти да си закачиш някаква диагностична програма че тея в сервизите повечето пъти са ... Или можеш да премериш с мултицет сигнала от дебитомера. Гледай стойностите във волтове. Горе долу можеш да се ориентираш по този начин. Ако не се променят изобщо е ясна работата. Ако се променят и дига над 3,5 волта, "може би" работи дебитомера (демек си карай така).
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      Колега,ако имаш път към Пловдив ще ти дам моя дебитомер за проба.И ще прегледаме входящия въздуховод на турбото.Много често е спукан,но не се вижда лесно.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        #18
        маркуч

        Е да и на мене точно този маркуч се беше скъсал и струва 56лв от александър ауто, но само свистеше от него, но си вървеше.

        Коментар


          #19
          То си върви, ама като е здрав ще върви повече. А и при скъсан въздухопровод, пак може да се запише грешка за дебитомер, пък той да си е здрав. Redstorm е прав, най-добре да тествате с неговия.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            Мда писах му лично да се разберем кога да го видим и тестваме а аз утре като стана ше го замеря с мултицета да видя какъв резултат ще даде...

            Коментар


              #21
              Точно тая тръба е най-кьопавото нещо при въздуховодите! На това отговорно място се пука и освен ,че еку не отчита правилно въздуха,но и колата става като прахосмукачка в буквалния смисъл. Проверете я задължително!!! Аз също мислех че всичко е наред ,но точно при гофрираната част имах пукнатина и то от долната страна.
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                На колегата на мареата - свалихме го, и след почистване , се видяха цепнатините. Като ви гледам писаниците тука, мисля направо да си купя един и да го сменя, без да гледам дали е здрав, или не. И да е здрав, ще се нацепи скоро, а новия поне е нов.

                Коментар


                  #23
                  Задължителна проверка!!! Дали от температурата или от материала,но от вибрациите тази /за мен ПВС/ тръба се пука. Автомобила ми е на 183+ хиляди километра и при гофрираната част всички гънги бяха напукани...едната от тях се беше сцепила вече!п.п. сега се тормозя за това, колко време турбото е работило с непречистен въздух ...[/b]
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #24
                    Jimy написа:
                    п.п. сега се тормозя за това, колко време турбото е работило с непречистен въздух ...
                    То от там би трябвало да издухва, така че не се притеснявай.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      Днес ако понапече малко слънцето ще я "разчекна" да проверя въздуховодите, а и без това съм се наканил и EGR-чето да го изолирам...

                      Коментар


                        #26
                        vsd написа:
                        То от там би трябвало да издухва, така че не се притеснявай.
                        Тц...лошото е ,че точно от там е входа! Проследи пътя от дебитомера и ще забележиш точно за коя тръба говоря:
                        Прикачени файлове
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #27
                          Мда и моята беше скъсана в гънките. Като сменях термостата миналия април го видяха момчетата в сервиза на хит-ко в Ямбол, намериха ми нова и я сменихме. Имаше осезателен ефект!

                          Коментар


                            #28
                            Jimy написа:
                            vsd написа:
                            То от там би трябвало да издухва, така че не се притеснявай.
                            Тц...лошото е ,че точно от там е входа! Проследи пътя от дебитомера и ще забележиш точно за коя тръба говоря:
                            Мислех че тази е между турбото и интеркулера. Ще погледна после.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              Днес си пергледах Турбинката (няма луфт) и въздуховодите (здравички са) остава да се смени дебитомерчето и горивния филтър

                              Коментар


                                #30
                                Сако, ако не знаеш кой в Първомай има JTD 105, можеш да ми драснеш едно ЛС и да видиш как е при моята Мареа. Не знаех, че и твоето браво е със същия мотор. Имам и Виза, ако искаш можем да погледнем к’во ще покаже и за двата мотора :P П.С. А иначе откакто съм я взел колата от Италия е със спукан на 1000 места гофрирания въздуховод от интеркулера към турбото и отделно и интеркулера е спукан и текат от него едни чудесии, нищо чудно и дебитомера да е прецакан вече, а може би и турбото /поне замърсено/. Горивен филтър е може би сменян някога в Италия, а от скоро взе да ми мига и лампата за подгряващите свещи :D обаче колата си пали и върви без проблеми, че отгоре на това на дълго при общо взето каране около 120-140км/ч, разхода е под 5л/100км.Трябва да взема да я постегна малко, че като чета как си поддържате колите и направо срам ме хваща...

                                Коментар

                                Working...
                                X