Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дебитомер JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за дебитомер JTD 105

    Здравейте, скоро си взех колата и реших да и направя една диагностика в FORMULA Пловдив. Колата си върви много добре, но диагностиката показа проблем с дебитомера при реалните данни по време на работа компщтъра показа постоянна стойност на дебитомера 500 и нещо ... Каза ми че дебитомера е за смяна. Днес го откачих и покарах малко колата се държи по абсолютно същия начин както и със закачен дебитомер. Не пуши (съвсем леко при натискане на газта до край и то за кратко) върви си доволно колата само относно горенето мисля че гори малко повече от нормалното но не съм я засичал.... Кажете какво мислите по върпоса защото до колкото прочетох при неработещ дебитомер колата не върви изобщо както трябва... ????

    #2
    При неработещ дебитомер, колата може и да си върви добре почти без видими проблеми.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      При неработещ дебитомер, колата може и да си върви добре почти без видими проблеми.
      Е това какво ще рече ???? Просто ще даде разлика в горенето ли ??/ Или ще оправи още и вървенето при смяна на дебитомера ???

      Коментар


        #4
        Усещаш ли някакво насищане на двигателя при определени обороти(да речем около 2800-3000),тоест да очакваш да ускорява а тя да се замисля или да замалява,особенно на 4-та и 5-та скорост.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Усещаш ли някакво насищане на двигателя при определени обороти(да речем около 2800-3000),тоест да очакваш да ускорява а тя да се замисля или да замалява,особенно на 4-та и 5-та скорост.
          Не, колата си върви добре без да се замисля от ниските до високите обороти. Със сигурност не работи тоя дебитомер щото и БОШ компа каза грешка а и когато го откачих от буксата колата си вървеше по същия начин. Един приятел имаше Мареа TD100 и като го повозих на JTD-то каза че добре върви но колкото неговата мареа незнам дали дебитомеера може да окаже такова влияние като цяло леко да бутне колата без да се усеща заглъхване но се чудя ако това е всичко от автомобила каква роля играе този дебитомер щом не работи а колата си върви добре.... луда работаП.С. Като се замисля на 3-4та като я настъпя от ниски обороти в началото си набира но изведнъж сякаш се отпушва и започва да се усеща доста повече ускорението но мислех че е от турбото тази разлика .... незнам и аз

          Коментар


            #6
            Определено тази динамика която усещаш е от турбината.А друго JTD до сега карал ли си за да можеш да направиш разликата?И още един съвет-извади го и го почисти,предполагам че тогава ще усетиш подобрение.Иначе цената му през BOSCH е 136 лв.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Определено тази динамика която усещаш е от турбината.А друго JTD до сега карал ли си за да можеш да направиш разликата?И още един съвет-извади го и го почисти,предполагам че тогава може да се усети малко подобрение.Иначе цената му през BOSCH е 136 лв.
              Друго JTD не съм карал сравнението го прави мой приятел (който няма да ме подведе) на базата на сравнение моето JTD с неговата мареа. Засичахме я на 400 метра и на отсечката направи скрост колкото неговата Мареа 135километра в час...П.С. В сервиза при диагностиката пред мен го почистиха дебитомера

              Коментар


                #8
                ТВоето JTD трябва да лети спрямо неговата Мареа TD.Но все пак щом на две места ти казват че дебитомера ти е за смяна,тогава не се замисляй.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  ТВоето JTD трябва да лети спрямо неговата Мареа TD.Но все пак щом на две места ти казват че дебитомера ти е за смяна,тогава не се замисляй.
                  Неговата марея каза че на 1ва от газ върти гуми мареата а моето JTD не, с еднакви гуми...

                  Коментар


                    #10
                    Колега искам да ти кажа че ако всичко ти е наред по мотора това леко купе трябва да се изтрелва.Този мотор го карах на Алфа 145 и трябва да ти кажа че е като стрела.Брат ми кара Мареа 2,4 TD,която е 125 к.с. и успяваше да ме догони едва на скорости над 120 км/ч,а за TD 100 не ми се говори на това голямо купе...Факта че дебитомера не ти отчита правилното количество въздух прави колата тромава.А в повечето случаи дебитомерите дефиктират така че отчитат по малко натоварване на двигателя и съответно правят сместа не достатачна богата на гориво а от там идва и тромавоста на автомобила.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      дебитомер

                      Здравей колега вчера направих профилактика на дебитомера както е описано в форума и колата направо полудя така че, едно чистене няма да ти дойде зле

                      Коментар


                        #12
                        И аз му го предложих.Не е нито трудоемко,нито ще му коства нещо.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Човека написа че са му го чистили и не е имало промяна.Аз имах предвид че зависи как ти се е скапал дебитомера. Моя стария не показваше никви стойности (почти), толкова се беше скапал. Сложих си нов и честно казано разликата в ускорението не беше много голяма. Затова може и да си ти набира добре колата и пак да е скапан. Като ускоряваш, чуваш ли турбината да свисти и след какви обороти се чува.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            Човека написа че са му го чистили и не е имало промяна.Аз имах предвид че зависи как ти се е скапал дебитомера. Моя стария не показваше никви стойности (почти), толкова се беше скапал. Сложих си нов и честно казано разликата в ускорението не беше много голяма. Затова може и да си ти набира добре колата и пак да е скапан. Като ускоряваш, чуваш ли турбината да свисти и след какви обороти се чува.
                            Турбината започва да се чува от към 2000 оборота някъде говоря приблизително разбира се.

                            Коментар


                              #15
                              Аз никаде не прочетох че го е чистил.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X