Модериран постZaphod
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За дизелът и настоящия студ!?
Collapse
X
-
коцев написа:Но пък практиката показва друго .Щом толкова години го карам ако не се е зареждал добре щял съм да имам проблеми а до сега не съм имал :DFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
gdd55
perlsite Значи до някаде си прав разбирал си ги и ти работите като мене, значи това за мин 1.7 волта нна клетка е вярно,прав си, от там започва да се скъсява живота на акумолатора също така зависи и колко време стои под тва ниво,но и аз съм прав на 6 волта вече процеса става необратим демек акумолатора умира тотално.Извиняваи че те наредих малко брутално ама и ти се опита да ме изкараш некомпетентен мисля че беше нормално да реагирам така защото съм на 22 и половината ми живот е минал в изочаване на техники както бях писал.
Коментар
-
Vladim написа:Дет се вика... в спора се ражда истината! Цитираното от мен напрежение спред, което в проценти се определя здравето на акумулатора (12.66в. - 100%, 12.3в. - 50%) съм го видял в сервизно ръковдство на Фиат Брава. И, както казах и преди е някакъв ориентир, а не точен показател, защото в крайна сметка е по-важен токът, а не напрежението при палене. Но тъй, като напрежението се мери по-лесно, ето един начин да сме наясно, къде сме според въпросното ръководство, а не учебници по електротехника (не че ги подценявам).Колега коцев, писах че при монтаж на по-голям акумулатор алтернатора няма да смогва да го зарежда добре, а не, че има опасност за него! EXECUTE... без коментар.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар