perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За дизелът и настоящия студ!?
Collapse
X
-
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
-
Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
perlsite написа:Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
perlsite написа:Благодаря колеги, за момента колата ще остане за ден-два пред нас, а утре ще запиша час във ВантоТрейд, че има и други дребни неща да се оправят.. и така на куп всичко да стане.Иначе замерих напрежението на акумулатора и е около 11.75 V (при свалена клема 11.85 V), което според мен е достатъчно, че да отхвърля вероятността проблема със запалването да е в акумулатора (нормалното е около 12-13V)..SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
perlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ами имах в предивд, че акумулатора не е разреден много (все пак 6-7 опита да запаля си разрежда акумулатора в известна степен) и с 11.75V би трябвало да е напълно достатъчно да запаля.. при нормални обстоятелства!Преди известно време алармата на колата беше се скапала и релето за мигачите беше залепнало... и така стоя колата една нощ с включени мигачи. Колата беше точно закупена и още не беше застрахована.. и не посмях да извадя акумулатора за да не се изключи алармата.. както и да е.. не беше добре решение. На следващият ден трябваше с приятел да палим колата като взехме ток от неговият автомобил, защото моят (същият) акумулатор тотално беше здал багажа.. не работеше нито аларма, нито радиото - нищо!Паленето стана след 5 до макс 10 мин зареждане на моят акумулатор.. през неговият (бяхме запалили неговият двигател като беше оставен на празен ход). Нямате идея как едва светеха лампичките по таблото, а алармате едва работеше, когато запалихме за първи път! Разкачихме кабелите и преместихма неговата кола за да може да изкараме моята.. пръвият път по поргрешка колата изгасна... и се наложи 2-ри път да палим с моят акумулатор но вече без помощ от другата кола.. запали от раз! Няма начин за тези 5-10 минути акумулатора да се е заредил.. а беше тотално изтощен и за това си мисля, че сега без проблем трябва да запали и, че проблема изобщо не е в акумулатора!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Vladim написа:perlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
perlsite написа:Vladim написа:perlsite написа:Критичният минимум е около 10V... незнам какво имате в предвид?!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Виж... карам десет години кола и съм сменял не помя вече, колко акумулатора, често поради моята некомпетентност ги скапвах, но все пак човек се учи от грешките си и трупа опит. Приятно изненадан останах, като видях, че моята фиатка е с оргиналният си акумулатор, т.е. над 7 годишен и сега пали без проблеми Не съм казал, че проблема ти е САМО в акумулатора, просто ти казвам, че е мъртав и, ако не вземеш мерки скоро да го заредиш при тези темперетури и факта, че вече си го изтощавал тотално (преди време) ще трябва да се сбогуваш с него.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
za naftata
За съжаление трябва да призная че и аз се разочаровах от Алпин дизела на OMV. Колата Brava TD100 стои в гараж и при -15 навън запали без проблем. Стоя навън около 4 часа припалих я, запали без проблем. Вечерта обаче завъртях но незапали. Опипах помпичката, беше замръзнала. От там пътна помощ и в гаража. Сега трябва да сменя горивниа филтър. Дано да няма други поражения защото преди да я изтегля на сутринта температурата беше -20
Коментар
-
Anaboliy написа:Nino не съм казал че е хубава но половината закъсали казват че са с Алпин Дизел аз просто казах че съм с обикновенна от Лукойл и малко Кастрол ТДА .Неискам да обидя никого нп. Зареждам от там не за друго щото работят с Транскарт и не плащам на момента не заради другоSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар