И аз вчера имах проблем с колата - не запали. Успях само два пъти да завъртя стартера но беше видно че е заминал акумулатора и на третия път дори не завъртя. Снощи го внесох у дома и го премерих - напрежението беше нормално 12,3 В но явно от студа при стартиране не може да осигури необходимия ток. Това се потвърди от факта че като го включих на заряд с около 2А (толкова ми дава захранващия блок който ползвах) само след 2-3 часа стигна 14,4В - напрежението при което се счита за зареден.Тази сутрин още на първия опит след 6-7 сек въртене запалих.Колата съм я заредил с алпин дизел от OMV без нищо друго. И двата дена температурата която ми изписваше на таблото бе -14 градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За дизелът и настоящия студ!?
Collapse
X
-
ilkor написа:И аз вчера имах проблем с колата - не запали. Успях само два пъти да завъртя стартера но беше видно че е заминал акумулатора и на третия път дори не завъртя. Снощи го внесох у дома и го премерих - напрежението беше нормално 12,3 В но явно от студа при стартиране не може да осигури необходимия ток. Това се потвърди от факта че като го включих на заряд с около 2А (толкова ми дава захранващия блок който ползвах) само след 2-3 часа стигна 14,4В - напрежението при което се счита за зареден.Тази сутрин още на първия опит след 6-7 сек въртене запалих.Колата съм я заредил с алпин дизел от OMV без нищо друго. И двата дена температурата която ми изписваше на таблото бе -14 градуса.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Всичко е възможно, аз само се оплаках, че при топъл двигател, в движение, и нулев проблем при запалване лапичката на инжекторната система светна! Това, че след толкова опити да запаля акумулатора е паднал е ясно, както е ясно, че след 2-3 опита да запаля трябваше да се откажа с опитите.. но бях прекално изнервен за да се спраFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
gdd55
perlsite написа:Всичко е възможно, аз само се оплаках, че при топъл двигател, в движение, и нулев проблем при запалване лапичката на инжекторната система светна! Това, че след толкова опити да запаля акумулатора е паднал е ясно, както е ясно, че след 2-3 опита да запаля трябваше да се откажа с опитите.. но бях прекално изнервен за да се спра
Коментар
-
oooooooooooooooooфффффффффффффф
от къде да я подхвана.............четох Ви всичките мнения, но защо не го сторих няколко дни по-ранко?!!!!!!! акъл малко- ток много.....така ми се попрецака дизелчето, но добре, че малко......набичих в резервоара алпин дизел за 50 камъка от ОМВ и порядъчно количество кастрол тда +неква добавка от метро за вода в горивната система и ...........немаога да запаля.....след порядъчно време на тормоз -акумулатора падна само, че аз имам чистак- бърсак 100 Аh със стартов ток 800 А -размазззззз и направо му е..х майката -превъртя ремъка, но запали ама все едно, че трака варел по надолнище- викам като загреее ще се оправи....амииииии и тогава разбрах, че е отишла центровката- викам си дано е само т’ва.... отварм багажника и.......резервата с нафтък освен, че си сменил цвета станял бял като сняг ми и на дъното неква утайка мазна- сигур вода- е...и алпина, е...и дизела, е..м ти ОМВ-то е..м ти добавките.........взех 10 литра от шел, че ми е близо....бам във ваната с гореща вода и една цяла добавка на кастрол, та нафтъка стана като "меча кръв" блъскам в резервоара и газ да доливам със спирт, а преди това около 2 часа да оправя центровката на студа пред блока -е...и зимата ,а??! е..м ти държавата, е..м ти оправията, е..м ,ама и ония яко ни ни е..т, а ние само на думи----ей тва е в тая шибания- няма оправияАбсолютно ти съчувсвам за гнусотията, която ти се е случила, разбираемо даваш сила на емоциите си, коригирах необходимите думи с многоточие.
Коментар
-
Ужас... Явно нафтовата помпа ти е замръзнала сериозно и ремъка не е могъл да я развърти. А между не е добре с този акумулатор да караш колата. По книжка дават (на моя двигател) 60А акумулатор. Няма да смогва да го зарежда алтернатора ти това чудовище дет си сложил.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
хайде няма нужда
...за други думи съм съгласен ако съм се "престарал" :D Vladim -най-вероятно си прав, повечко време ще му отнеме да го зареди, но нема начин тая заран същия номер -въртя точно 12 секунди и умря, а е бош силвър на 2 месеца!!!! обаче тоя калциевия кютук направо го побърква, имам чувството, че на стартер ще ида до офиса - дзвер ти казвам -гледам оЧото зелено го държи - ’начи го зарежда. докат’ не се стопли нема да го махам Колега, въпросната дума съвсем не е "модифициран сленг". Разбирам, че искаш да покажеш граматичните си умения, но те уверявам, че тук не е мястото за тях. Моля, вложи максимално усилие да не обиждаш останалите членове на форума и да не използваш нецензурни думи и деривати от тях.Форумът служи за споделяне на проблеми и взаимопомощ, а не лични нападки и опити за провокация.Zaphod
Коментар
-
P.S. Този огромен акумулатор все още има ток в него и затуй нямаш проблеми за зареждането. Колата и цялата ти електрическа система е направена за 60 амперов акумулатор. Аз лично не бих експериментирал с +/- 5 амперов акумулатор за постоянно каране. Имаше някъде подобна тема много разисквана.Модериран постZaphodFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Хм. По каталог за Мареа 1.9 JTD акумулатора е 70 Аh (цена около 200лв за Delphi). На няколко места търсих и бяха свършили...А как само е захванат този акумулатор... вадене няма... трябваше да си търся нов комплект гедоре със мноооого дълго рамо.. утре ще пробвам да го сваля. Да се "похваля".. и зарядни за акумулатор никъде не намерих Масово се разпродават акумулатори...Edit: Сега погледнах в Аутодатата и според нея акумулатора за Marea 1.9 JTD трябва да бъде:12V, 90RC, 60 AhМаксималния стартовов ток: 162А-198ААлтернатора съответно: 85-100А, 14V, 3000 rpm.Сега интересно е да се види разликата с по-мощният вариант при Marea 2.4 JTD:12V, 110RC, 65 AhМаксималния стартовов ток: 176А-215ААлтернатора съответно: 100-120А, 14V, 3000 rpm.Сега като погледна разликите присъединявам се и аз, че акумулатора не трябва да бъде в никакъв случай повече от 5 Ah в повече от стандартното...Утре ще търся пакFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
perlsite написа:Хм. По каталог за Мареа 1.9 JTD акумулатора е 70 Аh (цена около 200лв за Delphi). На няколко места търсих и бяха свършили...А как само е захванат този акумулатор... вадене няма... трябваше да си търся нов комплект гедоре със мноооого дълго рамо.. утре ще пробвам да го сваля. Да се "похваля".. и зарядни за акумулатор никъде не намерих Масово се разпродават акумулатори...Edit: Сега погледнах в Аутодатата и според нея акумулатора за Marea 1.9 JTD трябва да бъде:12V, 90RC, 60 AhМаксималния стартовов ток: 162А-198ААлтернатора съответно: 85-100А, 14V, 3000 rpm.Сега интересно е да се види разликата с по-мощният вариант при Marea 2.4 JTD:12V, 110RC, 65 AhМаксималния стартовов ток: 176А-215ААлтернатора съответно: 100-120А, 14V, 3000 rpm.Сега като погледна разликите присъединявам се и аз, че акумулатора не трябва да бъде в никакъв случай повече от 5 Ah в повече от стандартното...Утре ще търся пак
Коментар
-
Vladim написа:P.S. Този огромен акумулатор все още има ток в него и затуй нямаш проблеми за зареждането. Колата и цялата ти електрическа система е направена за 60 амперов акумулатор. Аз лично не бих експериментирал с +/- 5 амперов акумулатор за постоянно каране. Имаше някъде подобна тема много разисквана.
Коментар
-
EXECUTE говоря ти за постоянно каране, а не седмица-две. Много ясно, че силният тока на акумулатора не пречи на колата, напротив! Проблема е, че колата ти ще пречи на акумулатора и няма да му създава комфотни условия за добър живот. Хубаво е да се съобразяваш с това, какво препоръчва прозиводителя на колата ти, ако искаш да я имаш дълго и безпроблемно. Мисля, че бях ясен, не ми се разтягат повече локуми.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
намерих
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...F2%EE%F0ето това открих в търсачката?! карам с тоя докато се стопли Модериран постZaphod
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар