Какво ще стане ако сипем бензин на дизел?Отговора- Повече дим, тракане , вибрация и тресе не... Но въпреки всичко пали и върви... Все пак не опитваи те това у дома си :D !!!!!!!!!!Ако някои е имал подобни иживявания нека сподели с нас !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD върви на бензин...!!!
Collapse
X
-
JTD върви на бензин...!!!
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5Етикети: –
-
Забрави да добавиш и БЛОКИРАНЕ на ГНП-то,за конвенционален дизелов мотор! За JTD-то ... може би "помпичката" за високо налягане ще даде фира,ама какво ше я мислим...п.п. пижу го бяха объркали веднъж и хич не вървеше...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
По принцип... от стари шофьори съм чувал че на 20л. нафта се сипва литър бензин... Аз лично не го практикувам , поне до сега !Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:По принцип... от стари шофьори съм чувал че на 20л. нафта се сипва литър бензин... Аз лично не го практикувам , поне до сега !
Коментар
-
Малко инфо.Що се отнася за "многогоривността" на диз. двигатели и газовите турбини - работата е малко относителна. Всички модерни танкови двигатели (дизели или турбини) са предназначени да работят с дизелово гориво. Понятието "многогоривен" двигател и в двата случая е условно - просто подсказва, че двигателя може да работи известно (кратко) време с гориво различно от нафта. Цитирам по памет и не съм съвсем сигурен, но ресурса на AGT 1500 (турбината на Абрамс) при работа с керосин e около 50 часа, а при работа с с бензин беше дори по-малко. И в двата случая мощността на двигателя се ограничава до 60% от максималната. След това се налага основно "миене" на двигателя. За двигателя В84 ресурса при работа с керосин или нискооктанов бензин е около 20 часа след което следва почти основен ремонт. Няма ограничение и двигателя може да развива пълната си мощност независимо с какво гориво работи. Руснаците препоръчват винаги когато е възможно керосина или бензина да се смесват с нафта. Като цяло газовите турбини са малко по-"многогоривни" от дизелите (едно отклонение от темата - двигателите на щурмовика Су 25 също са многогоривни и могат да работят 22 часа с нафта след което следва основен ремонт). Основното им предимство е по-високата относителна мощност, по-компактни и много по-голямата еластичност (диапазон от обороти в който отдават въртящия си момент - примерно за AGT 1500 той е от около 6000 об/мин до 26 000 об/мин, докато за В84 той е от 700 об/мин до около 3000 об/мин), което позволява използването на по-малко предавки в трансмисията на Абрамс. Недостатъците са: голяма консумация на гориво, необходимост от ОГРОМНИ количества перфектно очистен въздух, наличието на сериозен редуктор м/у турбината и трансмисията (който изяжда доста от спечелената маса) и най-накрая цената - просто несравнимо по-голяма от тази на дизелов двигател с аналогични характеристики.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
GbGzTeaM написа:Някой ми беше казал, че ТД100 бил всеядно животно, ама аз си го храня само с нафтица :D Днес за първи път от около половин година насам налях дизел, различен от ОМВ спринт дизел-SHELL V POWER Ако има някаква разлика трябва все да я усетяFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар