Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD върви на бензин...!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD върви на бензин...!!!

    Какво ще стане ако сипем бензин на дизел?Отговора- Повече дим, тракане , вибрация и тресе не... Но въпреки всичко пали и върви... Все пак не опитваи те това у дома си :D !!!!!!!!!!Ако някои е имал подобни иживявания нека сподели с нас !!!
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    #2
    Забрави да добавиш и БЛОКИРАНЕ на ГНП-то,за конвенционален дизелов мотор! За JTD-то ... може би "помпичката" за високо налягане ще даде фира,ама какво ше я мислим...п.п. пижу го бяха объркали веднъж и хич не вървеше...
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Пълни догоре с нафта или източвай :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        По принцип... от стари шофьори съм чувал че на 20л. нафта се сипва литър бензин... Аз лично не го практикувам , поне до сега !
        Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
        Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

        Коментар


          #5
          Xaus написа:
          По принцип... от стари шофьори съм чувал че на 20л. нафта се сипва литър бензин... Аз лично не го практикувам , поне до сега !
          Стари шофьори говорят за стари двигатели, и съм сигурен че 95 % от старите шофьори си нямат идея какво оначава дизелов двигател с директно впръскване с електронно управление, по системата "Common Rail"

          Коментар


            #6
            абе на всичко върви бре, и на ракия върви, ама не пробвайте, че е грехота, обадете се ще ви я заменя едно към едно с нафта, качествена
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              първо ще хвърлиш ГНП преди всичко останало,просто бензина не е така мазен и помпата ще търка на ’’сухо’’ да оставим тракането на дюзите на страна
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #8
                Малко инфо.Що се отнася за "многогоривността" на диз. двигатели и газовите турбини - работата е малко относителна. Всички модерни танкови двигатели (дизели или турбини) са предназначени да работят с дизелово гориво. Понятието "многогоривен" двигател и в двата случая е условно - просто подсказва, че двигателя може да работи известно (кратко) време с гориво различно от нафта. Цитирам по памет и не съм съвсем сигурен, но ресурса на AGT 1500 (турбината на Абрамс) при работа с керосин e около 50 часа, а при работа с с бензин беше дори по-малко. И в двата случая мощността на двигателя се ограничава до 60% от максималната. След това се налага основно "миене" на двигателя. За двигателя В84 ресурса при работа с керосин или нискооктанов бензин е около 20 часа след което следва почти основен ремонт. Няма ограничение и двигателя може да развива пълната си мощност независимо с какво гориво работи. Руснаците препоръчват винаги когато е възможно керосина или бензина да се смесват с нафта. Като цяло газовите турбини са малко по-"многогоривни" от дизелите (едно отклонение от темата - двигателите на щурмовика Су 25 също са многогоривни и могат да работят 22 часа с нафта след което следва основен ремонт). Основното им предимство е по-високата относителна мощност, по-компактни и много по-голямата еластичност (диапазон от обороти в който отдават въртящия си момент - примерно за AGT 1500 той е от около 6000 об/мин до 26 000 об/мин, докато за В84 той е от 700 об/мин до около 3000 об/мин), което позволява използването на по-малко предавки в трансмисията на Абрамс. Недостатъците са: голяма консумация на гориво, необходимост от ОГРОМНИ количества перфектно очистен въздух, наличието на сериозен редуктор м/у турбината и трансмисията (който изяжда доста от спечелената маса) и най-накрая цената - просто несравнимо по-голяма от тази на дизелов двигател с аналогични характеристики.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Съседа 4 часа се мъчи и не можа да я запали след като синът му я беше заредил с бензин по невнимание.На мен ми замириса като минах край него .След източването си бръмна от първия път и си работи без никакви последици.
                  BRAVA TD100 ELX `98

                  Коментар


                    #10
                    Мотора беше ТД100
                    BRAVA TD100 ELX `98

                    Коментар


                      #11
                      Някой ми беше казал, че ТД100 бил всеядно животно, ама аз си го храня само с нафтица :D Днес за първи път от около половин година насам налях дизел, различен от ОМВ спринт дизел-SHELL V POWER Ако има някаква разлика трябва все да я усетя
                      Тря'а напиша нещо тука, нали

                      Коментар


                        #12
                        GbGzTeaM написа:
                        Някой ми беше казал, че ТД100 бил всеядно животно, ама аз си го храня само с нафтица :D Днес за първи път от около половин година насам налях дизел, различен от ОМВ спринт дизел-SHELL V POWER Ако има някаква разлика трябва все да я усетя
                        Не знам как наливаш на Shell ама аз съм получил професионално изкривяване.Когато трябва д азареждам в Казанлък го правя само на ОМВ.Във В.Търново само Еко откакто има карти за отстъпка и то не заради отстъпката лично ами заради средствата за форума.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Аз само 1 път да видя има ли разлика не за друго.
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            Моя Бравок с V-Power diesel хапи асфалта направо.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Той и моя направо го яде тоя ясфалт...в Габрово само дупки от мене деба :D
                              Тря'а напиша нещо тука, нали

                              Коментар

                              Working...
                              X