Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на подгряваща свещ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на подгряваща свещ

    След смяна на едната подгряваща свещ колата започна да пали както си беше преди но докато загрее прекъсва и отзде пуши като икарус. Около 2 седмици е карах с една изгоряла свещ и паленето беше много трудно, след дълго въртене на стартера. Мисля си дали е възможно да се е разцентровала помпата или нещо с дюзите да е станало. Някой ако има някаква идея какво може да се се случило ще съм благодарен ако сподели. Става дума за Мареа 1,9 тд 100
    Fiat Marea 1,9TD100

    #2
    колега,провери да нямаш и други изгорели свещи, и за това да прекъсва. Моата темпра си пали без проблем и с една изгоряла свещ и не прекъва . или ти смуче въздух от накаде
    темпра 1,9тд

    Коментар


      #3
      Проверих ги и само едната беше изгоряла и смених само нея, и лампата за подгяващите свещи спря да мига след паленето. Дали може да взима въздух от подгряващата свещ която смених(стегнах е добре). Интересното е че преди крушата за покачване на нафтата си стоеше опъната а сега е леко смачкана(поне така си мисля) дори и след като изгася колата, незнам дали има нещо общо.
      Fiat Marea 1,9TD100

      Коментар


        #4
        ПОДГРЕВНА СВЕЩ

        Щом крушата не е нормално издута има голяма вероятност да е запушена сондата в резервоара.

        Коментар


          #5
          Съжелявам че не казах по рано но и сондата проверих
          Fiat Marea 1,9TD100

          Коментар


            #6
            Старите дизелджии имат един закон:Имаш ли една свещ за смяна-сменяй всички.И на мен лично ми се е случвало сменям една или две и след няколко дни и другите изгарят.Това е неписан закон.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Друго което забелязах е че при запалване лампата за умната дюза пресветва 1-2 сек докато стабилизира оборотите, смятам утре ако хубаво времето да сложа прозрачен маркуч за проверка дали има въздух в системата, ако пак да сложаа изгорялата свещ да видя как ще запали защото като беше с изгоряла палеше трудно но после не прекъсваше. И ако има разлика ще ги сменя всички, ако не май ще трябва да ходя да и гледат дюзите. Някой ако има идея какво друго да погледна?
              Fiat Marea 1,9TD100

              Коментар


                #8
                Ами да...Въздуха също е основателна причина за проблема.Започвай да изключваш едно по едно нещата.Разказвай после какво се случва.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Старите дизелджии имат един закон:Имаш ли една свещ за смяна-сменяй всички.И на мен лично ми се е случвало сменям една или две и след няколко дни и другите изгарят.Това е неписан закон.
                  Старите дизелджии имат много неписани закони,но те за това не са писани никъде защото само те си ги знаят.Защо ще сменя работещи свещи ако са ОК.Заради някой умен стар дизелджия ще дава излишни пари.Ами то новите може да изгорят по-бързо от старите.Има такива случаи. На този двигател само една свещ да не е в ред и веднага има затруднено палене.Това не е ЖТД.А човека ти каза,че пали ОК както преди и не му мига реотана.

                  Коментар


                    #10
                    Днес не случих на време, цял ден вали в Бургас и нищо неможах да пробвам. Утре съм на работа но вторник почивам и тогава ще се познимавам малко, а дотогава събирам мнения :D .
                    Fiat Marea 1,9TD100

                    Коментар


                      #11
                      Може ли от свща която съм сложил да взима въдух от гнездото и трябва ли да олива нафта ако е така.
                      Fiat Marea 1,9TD100

                      Коментар


                        #12
                        Колега щом си ги стегнал значи няма как да смуче въздух от там. Да не би като си сменявал свещите да си свалял някой маркуч за нафтата. Какво си и гледал на сондата, ако не е тайна. Разпарчетоса ли я да я изчистиш или само я погледна. Колегите са ти казали може да смуче въздух. А като пуши черно каква е миризмата, тежка на неизгоряла нафта ли? Тежката миризма на неизгоряла нафта идва от недобро изгаряне, а като загрее пак ли пуши черно.
                        Marea Weekende TD100

                        Коментар


                          #13
                          arsenov написа:
                          Колегите са ти казали може да смуче въздух. А като пуши черно каква е миризмата, тежка на неизгоряла нафта ли?
                          При неизгоряла нафта пуши в БЯЛО.При много изгоряла нафта пуши в ЧЕРНО.При изгоряло в повече масло пуши в СИНЬО.Когато нищо не пуши може да е добре,но може и да не е добре.

                          Коментар


                            #14
                            Докато загрее пуши бяло и двигатела прекъсва, доста пуши особено ако е по студено.
                            Fiat Marea 1,9TD100

                            Коментар


                              #15
                              reiban написа:
                              Докато загрее пуши бяло и двигатела прекъсва, доста пуши особено ако е по студено.
                              Какво значи докато загрее??? Докато стигне нормална работна температура мотора или първите 30-40-50 секунди от работата на двигателя? И...когато е топъл двигателя как се държи?
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X