Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотите на празен ход падат.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Вчера и днес експериментирах и при мен този гаден ефект не се наблюдава. Ако можете да направите стъпка по стъпка действията, които да изпълня, за да пресъздам ситуацията? Примерно - с еди каква си скорост, на еди каква си предавка, правиш еди какво си и т.н.

    Коментар


      #17
      И при мен има такова колебание на оборотите,но не при всяко спиране.На педала на съединителя има бутон подобен на стоп-машинка.Може да му са позацапани или износени контактите. Ей ся ше го смъкна и ще го снимам.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        #18
        Те го:
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          #19
          Така.Проблема е открит.Като го меря с уреда дава съпротивление.При наместване дава нормален контакт. Следва разглобяване.
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #20
            Не прави контакт заради мръсотията по пластините.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #21
              Почистих пластините и го монтирах.Утре ще пиша за резултата. Що не си купих една Голфара-волан и три педала.Тва Браво натъпкано с кабели,датчици,копчалъци и кво ли не.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                да ви успокоя, че и при бензина е така. поне при мен де.
                при мен беше от недобре затварящи бензинови инжектори..... май и ЖТД-то има подобни нещица

                Коментар


                  #23
                  Колеги, има ли някой който е открил и оправил този "проблем". При мен също го има.Случва се общо взето рядко, но най-често при спиране и падане на оборотите поне от 3000.Вторият момент е по време на градско каране на светофар, става точно за секунда, просто оборотомера мръдва леко надолу и се връща обратно веднага.То втория момент пак са пада след спиране, но примерно минута след като съм спрял, а не веднага като първия случай.Ако някой е установил каква е причината, нека сподели. Карам само с нафта от Лукойл, преди зареждах 50/50 и от ОМВ но компа пискаше че има вода в горивото, та от година вече съм само в Лукойл и компа си мълчи.
                  FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                  Коментар


                    #24
                    cho написа:
                    Колеги, има ли някой който е открил и оправил този "проблем". При мен също го има.Случва се общо взето рядко, но най-често при спиране и падане на оборотите поне от 3000.Вторият момент е по време на градско каране на светофар, става точно за секунда, просто оборотомера мръдва леко надолу и се връща обратно веднага.То втория момент пак са пада след спиране, но примерно минута след като съм спрял, а не веднага като първия случай.Ако някой е установил каква е причината, нека сподели. Карам само с нафта от Лукойл, преди зареждах 50/50 и от ОМВ но компа пискаше че има вода в горивото, та от година вече съм само в Лукойл и компа си мълчи.
                    Не знам дали знаете, но ще ви кажа, че когато не сте натиснали газта, оборотите са над 1000, подаването на гориво е нула. Когато двигателят рязко пада от високи обороти, гориво няма, и е възможно твърде бързо да падне под 850, и докато се възстанови подаването на гориво, да паднат под 850 за кратко. Бутонът на съединителя няма нищо общо в случая, гарантирам го , защото съм го гледал какво се случва при наттиснат съединител (по-точно акивиран бутон, без да е освободен съединителят), и разликата в работата на двигателя е никаква. По време на градско след като спреш на светофар, след около няколко секунди - 5-10-20-30 - липсата на въздушна струя в/у радиатора води до повишаване на общата температура на антифриза, и това води до включване на перката на някоя степен. Това товари алтернатора, съотвертно и двигателя, оборотите падат за миг, и после се възстановяват. Същото е и когато пускате компресора. При мен имаше постоянно играене на оборотите, от 800 до 900, но всичко се оправи след като спрях да зареждам на кух-ойл, и започнах да зареждам само на еко. Та по просто обяснение за мен нямам, ако продължавате да търсите под вола теле - успех

                    Коментар


                      #25
                      Оги, мерси за отговора! Докато не се зачетох в тая тема също смятах че е нормално това поведение, нищо че не можех да си го обясня както ти направи по-горе.
                      FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                      Коментар

                      Working...
                      X