Забелязах че на сфетофар като спра оборотите са 850 и падат до 800, дори и под 800. Сякаш ще огасне колата и веднага се вдигат до 850.Това става много бързо и само при спиране. Забелязах го след като налях на Лук Ойл нафта. Общо взето от Лук Ойл и Еко наливам. Досега съм нямал проблем. Дали е от горивото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотите на празен ход падат.
Collapse
X
-
Ами аз сипвам само от OMW и Lukoil но съм имам кофти моменти като сипа кофти нафта(тресе повече,няма тяга,пали от третия път и т.н. но в България е така всичко е на късмет...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Не е от горивото. Това е един много специфичен момент в работата на двигателя, за който все още нямам обяснение, но съм го наблюдавал във всички ЖТД 105 в които съм се качвал, без изключение. Да уточним - когато оборотите падат от няколко хиляди на 850, за кратко падат под 850, за по-малко от секунда, и веднага се възстановяват. Ако в този момент си натиснал спирачка - възможно е оборотите да останат под 850 докато не отпуснеш спирачките. Нали за това говориш? Ако обаче си спрял, двигателя работи на 850, и изведнъж пада надолу, и пак се нормализира - смени горивото, или отвии пробката на филтъра и пусни да изтече около 50-100-150 мл, и виж дали има вода в изтеклото. Ако няма - сипвай обратно в резервоара, ако има - пусни още да изтече цялата вода.
Коментар
-
ogi28b написа:Не е от горивото. Това е един много специфичен момент в работата на двигателя, за който все още нямам обяснение, но съм го наблюдавал във всички ЖТД 105 в които съм се качвал, без изключение. Да уточним - когато оборотите падат от няколко хиляди на 850, за кратко падат под 850, за по-малко от секунда, и веднага се възстановяват. Ако в този момент си натиснал спирачка - възможно е оборотите да останат под 850 докато не отпуснеш спирачките. Нали за това говориш? Ако обаче си спрял, двигателя работи на 850, и изведнъж пада надолу, и пак се нормализира - смени горивото, или отвии пробката на филтъра и пусни да изтече около 50-100-150 мл, и виж дали има вода в изтеклото. Ако няма - сипвай обратно в резервоара, ако има - пусни още да изтече цялата вода.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Може и да не го е забелязал. И аз в моята кола не го бях забелязал веднага. Оборотите се оправят в момента в който, пуснеш спирачката. Колега с пунто jtd също го беше забелязал. Ако спирате на предавка го няма този проблем. Появява се единствено когато не сте на скорост оборотите падат и натиснете спирачката. Или е някакъв проблем който се появява с времето или е някаква особеност, защото доста коли станахме с тези симптоми.
Коментар
-
vsd Пуснато на: Съб Мар 21, 2009 9:38 am Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Може и да не го е забелязал. И аз в моята кола не го бях забелязал веднага. Оборотите се оправят в момента в който, пуснеш спирачката. Колега с пунто jtd също го беше забелязал. Ако спирате на предавка го няма този проблем. Появява се единствено когато не сте на скорост оборотите падат и натиснете спирачката. Или е някакъв проблем който се появява с времето или е някаква особеност, защото доста коли станахме с тези симптоми."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар