Малко ми е неясно заглавието, за което съжалявам. А сега и историята:Преди около месец и половина усетих че Бравото на 4 и 5 скорост в различен интервал(не малък) все едно губи мощност за 1-2сек, и това при ускорение главно. Тогава още изчистих сондата в резервоара и смених горивния филтър, но проблема си остана. преди 2-3седмици "прекъсването" се зачести- на 2-3-4-5 скорост и по често и с по голяма продължителност(5-6сек) и пак при ускорение. Тогава видях че ми е протекъл авансатора, изпратих го на колегата който ги рециклира, той ми го оправи, но след това пак "прекъсваше" но в по голям интервал. от около една седмица като запаля сутрин и понякога като е топла и работи на място колата пуши доста и държи около 700об(по оборотомер казвам) като я изфорсирам няколко пъти до 2000об и се оправя. В началото пушенето и ниските според мен обороти сутрин бяха за 5-6сек, към днешна дата са между 30 и 60сек различно винаги. Да отбележа че на таблото нищо не свети.Днес смених сондата в резервоара с друга(100% работеща) и пак е така. Преместих положението на датчика отгоре на помпата(потенциометър на газта при ТД100 зная че е) и сега като тръгна да ускорявам ми светва червената дюзичка на таблото, а като задържа на едни обороти веднага угасва. Местих го понеже аз лично се съмнявам в него Да не забравя- когато не прекъсва колата върви нормално и без проблем, при плавно ускорение(дори до 160км) прекъсване почти нямаКъде ли не потпитвам и получавам няколко отговора- Дебитомер, Умна Дюза. Според вас?Извинявайте за дългото обяснение но смятам че колкото повече и точни характеристики толкова по точна помощ
Много ще кажат тоя само барника що не отиде на сервиз, но на мен ми харесва сам да си правя колата, а и цял живот на "майстори" ли да разчитам.Мерси предварително и лек ден... ако е нужна още информация съм готов да казвам.. :D

Коментар