Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТД100

    Малко ми е неясно заглавието, за което съжалявам. А сега и историята:Преди около месец и половина усетих че Бравото на 4 и 5 скорост в различен интервал(не малък) все едно губи мощност за 1-2сек, и това при ускорение главно. Тогава още изчистих сондата в резервоара и смених горивния филтър, но проблема си остана. преди 2-3седмици "прекъсването" се зачести- на 2-3-4-5 скорост и по често и с по голяма продължителност(5-6сек) и пак при ускорение. Тогава видях че ми е протекъл авансатора, изпратих го на колегата който ги рециклира, той ми го оправи, но след това пак "прекъсваше" но в по голям интервал. от около една седмица като запаля сутрин и понякога като е топла и работи на място колата пуши доста и държи около 700об(по оборотомер казвам) като я изфорсирам няколко пъти до 2000об и се оправя. В началото пушенето и ниските според мен обороти сутрин бяха за 5-6сек, към днешна дата са между 30 и 60сек различно винаги. Да отбележа че на таблото нищо не свети.Днес смених сондата в резервоара с друга(100% работеща) и пак е така. Преместих положението на датчика отгоре на помпата(потенциометър на газта при ТД100 зная че е) и сега като тръгна да ускорявам ми светва червената дюзичка на таблото, а като задържа на едни обороти веднага угасва. Местих го понеже аз лично се съмнявам в него Да не забравя- когато не прекъсва колата върви нормално и без проблем, при плавно ускорение(дори до 160км) прекъсване почти нямаКъде ли не потпитвам и получавам няколко отговора- Дебитомер, Умна Дюза. Според вас?Извинявайте за дългото обяснение но смятам че колкото повече и точни характеристики толкова по точна помощ Много ще кажат тоя само барника що не отиде на сервиз, но на мен ми харесва сам да си правя колата, а и цял живот на "майстори" ли да разчитам.Мерси предварително и лек ден... ако е нужна още информация съм готов да казвам.. :D
    Bravo TD100 98'- това в Гаража
    Brava TD100 96'- Мир на праха и...
    Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
    Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

    #2
    Re: Проблем с ТД100

    Gosho_777 написа:
    Малко ми е неясно заглавието, за което съжалявам. А сега и историята:Преди около месец и половина усетих че Бравото на 4 и 5 скорост в различен интервал(не малък) все едно губи мощност за 1-2сек, и това при ускорение главно. Тогава още изчистих сондата в резервоара и смених горивния филтър, но проблема си остана. преди 2-3седмици "прекъсването" се зачести- на 2-3-4-5 скорост и по често и с по голяма продължителност(5-6сек) и пак при ускорение. Тогава видях че ми е протекъл авансатора, изпратих го на колегата който ги рециклира, той ми го оправи, но след това пак "прекъсваше" но в по голям интервал. от около една седмица като запаля сутрин и понякога като е топла и работи на място колата пуши доста и държи около 700об(по оборотомер казвам) като я изфорсирам няколко пъти до 2000об и се оправя. В началото пушенето и ниските според мен обороти сутрин бяха за 5-6сек, към днешна дата са между 30 и 60сек различно винаги. Да отбележа че на таблото нищо не свети.Днес смених сондата в резервоара с друга(100% работеща) и пак е така. Преместих положението на датчика отгоре на помпата(потенциометър на газта при ТД100 зная че е) и сега като тръгна да ускорявам ми светва червената дюзичка на таблото, а като задържа на едни обороти веднага угасва. Местих го понеже аз лично се съмнявам в него Да не забравя- когато не прекъсва колата върви нормално и без проблем, при плавно ускорение(дори до 160км) прекъсване почти нямаКъде ли не потпитвам и получавам няколко отговора- Дебитомер, Умна Дюза. Според вас?Извинявайте за дългото обяснение но смятам че колкото повече и точни характеристики толкова по точна помощ Много ще кажат тоя само барника що не отиде на сервиз, но на мен ми харесва сам да си правя колата, а и цял живот на "майстори" ли да разчитам.Мерси предварително и лек ден... ако е нужна още информация съм готов да казвам.. :D
    Не знам как се рециклира клапан-авансатор , но симптомите ти сочат към него - смени го с нов и смятам, че ще си решиш проблема, цената им поне вече е поносима!

    Коментар


      #3
      здравей

      Провери умната дюза съпротивлението и не трябва да е по-малко от 100ом.

      Коментар


        #4
        Здрасти колега. Кое на картинката е клапана авансатор?
        Прикачени файлове
        FIAT BRAVA 1,9-TD-100
        FIAT COUPE 2,0-16 - последно
        SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
        PEUGEOT PARTNER TEPEE

        Коментар


          #5
          Позиция 4 е клапан авансатора.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Моят авансатор течеше от кабелчето, беше заминал, но имах проблем само с паленето. Трябваше да подкача с ръчната помпа нафта, защото от авансатора дърпаше въздух в горивната система. После никакъв проблем при вървежа. Без да претендирам, че разбирам си мисля, че има проблем и другаде освен авансатора.
            Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
            Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

            Коментар


              #7
              Когато са проблемите при палене,какъв е звука на мотора и какъв е цвета на пушека?С теб се знаем така че ако искаш и на лични...

              Коментар


                #8
                kosta84bg написа:
                Моят авансатор течеше от кабелчето, беше заминал, но имах проблем само с паленето. Трябваше да подкача с ръчната помпа нафта, защото от авансатора дърпаше въздух в горивната система. После никакъв проблем при вървежа. Без да претендирам, че разбирам си мисля, че има проблем и другаде освен авансатора.
                И моят клапан-авансатор протече наскоро. Вярно, усетих го рано, но не съм имал проблеми нито с паленето (при -9оC), нито с вървенето.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  пушека е бял/син- несъм напълно сигурен за цвета, но не е черен. За синия ще кажете масло, но грам не пипа(да чукам на дърво) Антифриза също е добре. Като запаля шума на двигателя е странен(все пак на около 700об работи)- все едно липсва някой цилиндър. Иначе като премине частта с проблема и си замърква като коте(на 1000об) и като загрее пак е супер(на 900об). Днес ще меря умната дюза(съпротивлението) и "датчика за педала на газта"(несъм сигурен за точното найменование)Лек ден ви пожелавам....
                  Bravo TD100 98'- това в Гаража
                  Brava TD100 96'- Мир на праха и...
                  Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
                  Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

                  Коментар


                    #10
                    И според мен е от авансатора...след като смених моя забравих за проблеми с палене сутрин, а и черния пушек при яко настъпване вече почти го няма, а преди това оставях кълбета дим след мен ....сега остана само да намеря от къде още лапа въздух и всичко ще е бомба
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      здравейте

                      Можели авансатора да протече и да спре да тече и след това да смуче въздох само.

                      Коментар


                        #12
                        Днес замерих умната дюза- 100 Ома е съпротивлението, Колега за авансатора незнам, но според мен няма как да смучи само, без да тече. . .А и да протече и да спре не се връзва
                        Bravo TD100 98'- това в Гаража
                        Brava TD100 96'- Мир на праха и...
                        Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
                        Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

                        Коментар


                          #13
                          Адаш,сигурно поне сто пъти съм писал за тази болест на ТД100.ДЪРПА ВЪЗДУХ.Смени си горивопровода с такъв ,но проарачен на следните места:преди крушата,преди филтъра,преди ГНП,след ГНП.Подмени си маркучите за излишната нафта (включително и този от умната към ГНП и към авансатора) и то без да задаваш въпроси.От прозрачния горивопровод горивопровод ще виждаш от къде идва въздуха (ако е от тази част). Успех!!!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Адаш,сигурно поне сто пъти съм писал за тази болест на ТД100.ДЪРПА ВЪЗДУХ.Смени си горивопровода с такъв ,но проарачен на следните места:преди крушата,преди филтъра,преди ГНП,след ГНП.Подмени си маркучите за излишната нафта (включително и този от умната към ГНП и към авансатора) и то без да задаваш въпроси.От прозрачния горивопровод горивопровод ще виждаш от къде идва въздуха (ако е от тази част). Успех!!!
                            Това за кого? Аз съм сменил маркучетата за излишната нафта, имам прозрачна шлаувка и възвратен клапан между филтъра и ГНП-то и няма и мехурче въздух :D
                            Bravo TD100 98'- това в Гаража
                            Brava TD100 96'- Мир на праха и...
                            Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
                            Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

                            Коментар


                              #15
                              Извинявам се за спама, може ли да кажеш кой колега ти рециклира авансатора, че и аз имам един който се търкаля в багажника и колко струва ремонта.
                              Fiat Marea 1,9TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X