Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - проблем с горивна помпа.. или нещо друго ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега кажи ни как "рестартира" компа ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      kombito-tdi написа:
      моя сьвет е отдели си 15лв за диагностика и запиши грешката която е показьл тестератук ще получиш компетентен отговор как да деистваш
      Абе ако е 15 лв както казваш е добре,но тук в София във Ванто само за да ти закъчат кабелите е 36 лв.
      сигурно работят с техника хората ако е мултицет като теб трябва да е по-ефтиномога да те изпратя при колегата от софия с които чипосваме софииските бегачки и да ти направи една диагностика за 15лв и да отбележа професионална (колегат е професионален диагностик в реномирана фирма)
      тунинговам си колите за удоволствие
      някои с турбо други с чип

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Колега кажи ни как "рестартира" компа ?
        Откачих акумулатора за през нощта .
        сигурно работят с техника хората ако е мултицет като теб трябва да е по-ефтиномога да те изпратя при колегата от софия с които чипосваме софииските бегачки и да ти направи една диагностика за 15лви да отбележа професионална (колегат е професионален диагностик в реномирана фирма)
        Колега, изпрати ме и идната седмица ще отида
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Днес ходих на диагностика в ИталСервиз. Взеха ми 50 кинта и чаках час и половина за да ми потвърдят това, което подозирах - датчик колянов вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            Miraka написа:
            Днес ходих на диагностика в ИталСервиз. Взеха ми 50 кинта и чаках час и половина за да ми потвърдят това, което подозирах - датчик колянов вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
            Ако беше си го измерил с мултицет,щеше да си откриеш дефекта сам и щеше с тези 50 лв да си купиш новия датчик.Добрите диагностици работят с осцилоскоп и мултицет.Слабите диагностици ползват диагностична апаратура,която трябва да им каже на готово къде е дефекта,защото за тях по друг начин е невъзможен да го открият.Голямите сервизи нямат сметка да плащат на добри диагностици.Наемат посредствени и ги оборудват с диагностична апаратура.За това много пъти са безпомощни да открият сравнително елементарен дефект,ако диагност.апаратура не го открие.А тя не е всесилна.

            Коментар


              #21
              Miraka написа:
              Днес ходих на диагностика в ИталСервиз. Взеха ми 50 кинта и чаках час и половина за да ми потвърдят това, което подозирах - датчик колянов вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
              Дааа, едва ли някой тук е изненадан Опасно е да се кара така, щото колата си спира точно когато на нея й се поиска. Може да се случи докато изпреварваш Сменяй го и си свиркай
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #22
                Може да се случи докато изпреварваш
                На мен ми се случи точно така, купих колата прибирам се към СЗ от ПЛД, тръгвам да изпреварвам един тир и по средата му изгасна.Изпотих се набързо.Прибрах се, прочетох малко тук и на другия ден отидох да го сменя, въпреки, че във Фиат сервиз ми казваха, че не е от него.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Абе като почне да си гасне загряла и да си пали изстинала - той проблема си е очеваден. На всичкото отгоре се диагностицира без никаква апаратура от всички патили си. Кви са тия 50лв за диагностика и после още 56лв за датчик и 10лв за труд... Ако тъпия датчик струваше 200лв. - да ида да дам 50лв за диагностика, ама какво като го сменя за 50лв и не се оправи? Да го върна?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар

                  Working...
                  X