Здравейте колеги.. ситуацията е следната :днес си карам към работа и 500 метра преди да стигна ми светва лампата за горивната помпа. Стигам си и изгасям колата. След това като дам на контакт лампата продължава да свети. Като се опитвам да паля - стартера върти но не пали. За секунда лампичката премигна по време на един от опитите ми и почти запалих, но само почти. Както и да е - оставих я така и преди малко отидох да проверя какво става - запали си от раз, без да светят никакви лампи - всичко си беше нормално. Та питането ми е имате ли идея на какво може да се дължи това.. на мен най правдоподобно ми звучи горивния филтър да е полузапушен и от него да идват проблемите (въпреки че го сменях преди година) ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - проблем с горивна помпа.. или нещо друго ?
Collapse
X
-
ogi28b написа:Датчик колянов вал. ПримерноAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:ogi28b написа:Датчик колянов вал. ПримерноFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Miraka написа:iakvvu написа:ogi28b написа:Датчик колянов вал. ПримерноAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ето стойноста на датчика която можеш да измериш дори с китайски мултицет.Забележката ми е само да го мериш когато е топъл мотора и дори когато ти направи белата.Куплунгът му е зад нагнетателната помпа под смукателният колектор,а самият датчик се вижда като погледнеш колата отдолу на канал и е закрепен до колкото помня на блока в близост до маховика(до скоростната кутия).Това съм го правил на Алфа 145 със същият мотор.А стойностите са за Фиат Браво от Аутодата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар