Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - проблем с горивна помпа.. или нещо друго ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD - проблем с горивна помпа.. или нещо друго ?

    Здравейте колеги.. ситуацията е следната :днес си карам към работа и 500 метра преди да стигна ми светва лампата за горивната помпа. Стигам си и изгасям колата. След това като дам на контакт лампата продължава да свети. Като се опитвам да паля - стартера върти но не пали. За секунда лампичката премигна по време на един от опитите ми и почти запалих, но само почти. Както и да е - оставих я така и преди малко отидох да проверя какво става - запали си от раз, без да светят никакви лампи - всичко си беше нормално. Та питането ми е имате ли идея на какво може да се дължи това.. на мен най правдоподобно ми звучи горивния филтър да е полузапушен и от него да идват проблемите (въпреки че го сменях преди година) ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    Какво представлява тази лампа? Да не би да имаш предвид тази която прилича на дюза?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Датчик колянов вал. Примерно

      Коментар


        #4
        На мен ми прилича на сешоар
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Датчик колянов вал. Примерно
          Именно!!!Лятото имах същият проблем с Алфа 145 JTD.Докато не изстинеше не пали.Иначе като запали докато не я изгасиш няма проблеми.Цената на датчика е около 50 лв.Но се сменя на канал.Просто ме изненада тази лампа която била за помпата :D
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Следващият път като не иска да запали.Дай на контакт и се заслушаи дали чуваш подкачващата помпа в резервоара.Ако е от помпата в резервоара не си купувай втора употреба.При мен такъв беше проблема.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              ogi28b написа:
              Датчик колянов вал. Примерно
              Именно!!!Лятото имах същият проблем с Алфа 145 JTD.Докато не изстинеше не пали.Иначе като запали докато не я изгасиш няма проблеми.Цената на датчика е около 50 лв.Но се сменя на канал.Просто ме изненада тази лампа която била за помпата :D
              Диагнозата ми май е същата. Като тръгвах от работа всичко беше ок, докато колата не загря - тогава отново започна да свети. Обаче като покарах още малко - лампичката угасна и след като спрях и изгасих - колата си палеше и всичко изглеждаше наред.
              Fiat Bravo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Слушай Огито, няма да сгрешиш.
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #9
                  Miraka написа:
                  iakvvu написа:
                  ogi28b написа:
                  Датчик колянов вал. Примерно
                  Именно!!!Лятото имах същият проблем с Алфа 145 JTD.Докато не изстинеше не пали.Иначе като запали докато не я изгасиш няма проблеми.Цената на датчика е около 50 лв.Но се сменя на канал.Просто ме изненада тази лампа която била за помпата :D
                  Диагнозата ми май е същата. Като тръгвах от работа всичко беше ок, докато колата не загря - тогава отново започна да свети. Обаче като покарах още малко - лампичката угасна и след като спрях и изгасих - колата си палеше и всичко изглеждаше наред.
                  На диагностика не можаха да хванат проблема,защото лампата не свети когато колата е ОК.Дори нямаше архив на грешките.Искаха да я закарам когато светне,а като светнеше само стартера въртеше и няма как да я добутам до сервиз.Затова реших да си локализирам проблема сам с Аутодата-та.С мултицета и лаптопа върху двигателя го хванах.Предполагам че и при теб ще е този датчик както описваш проблема.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Ето стойноста на датчика която можеш да измериш дори с китайски мултицет.Забележката ми е само да го мериш когато е топъл мотора и дори когато ти направи белата.Куплунгът му е зад нагнетателната помпа под смукателният колектор,а самият датчик се вижда като погледнеш колата отдолу на канал и е закрепен до колкото помня на блока в близост до маховика(до скоростната кутия).Това съм го правил на Алфа 145 със същият мотор.А стойностите са за Фиат Браво от Аутодата.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Голямо мерси колега . Ще го проверя утре.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Датчик колянов вал. Примерно
                        И на мен много ми приличат симптомите.
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #13
                          моя сьвет е отдели си 15лв за диагностика и запиши грешката която е показьл тестератук ще получиш компетентен отговор как да деистваш
                          тунинговам си колите за удоволствие
                          някои с турбо други с чип

                          Коментар


                            #14
                            kombito-tdi написа:
                            моя сьвет е отдели си 15лв за диагностика и запиши грешката която е показьл тестератук ще получиш компетентен отговор как да деистваш
                            Абе ако е 15 лв както казваш е добре,но тук в София във Ванто само за да ти закъчат кабелите е 36 лв.

                            Коментар


                              #15
                              Ходих на едно място и ми искаха 40лв Иначе рестартирах компютъра и 2 дена карах без проблеми, но след това отново се появиха симптомите. Ще се ходи на диагностика, но в момента нямам никакво време..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X