Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

губи маслото на двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Неможе да губи масло заради термостата, провери за течове,или вече е за смяна маслото.
    темпра 1,9тд

    Коментар


      #32
      принципно мисля че е възможно, не се достига нормалната работна температура на двигателя (металът е свит) особенно зимата.Но не мисля че това ше окаже чак такова влияние до загуба на масло- предполагам не повече от 100 грама на 10000км.Ако греша моля да бъда поправен
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #33
        А имам си 1 теч отдолу, ама незнам откъде да му спра кранчето :D Не е нищо сериозно-10-20 капки капват като спра колата.Ще го оправям, ама на лято.
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #34
          Искрен написа:
          Сега карам с ELF 15w40, и съм доволен, 2 хил. км съм минал и не е мръднало. затова само качествени масла,зада нямате проблеми.
          С този вискозитет все ми се струва, че няма дълго да й се радваш на турбината, но да не съм лош пророк (пу пу пу).

          Коментар


            #35
            про студен двигател няма ка дасе губи масло, защото е гъсто,то се изпарява ама ако е загрята доста или а караш на по високи обороти. а относно теча на всяко спиране по 10 капки не е мн малко,а и то не капе само като спреш а и в движение. ти колко масло губиш колега?
            темпра 1,9тд

            Коментар


              #36
              Airfan написа:
              Искрен написа:
              Сега карам с ELF 15w40, и съм доволен, 2 хил. км съм минал и не е мръднало. затова само качествени масла,зада нямате проблеми.
              С този вискозитет все ми се струва, че няма дълго да й се радваш на турбината, но да не съм лош пророк (пу пу пу).
              С какъв вискозитет трябва да се кара като има турбина, аз взех едно масло на лики моули 15 на 40 и пише че е тествано на ТД
              Fiat Marea 1,9TD100

              Коментар


                #37
                reiban написа:
                Airfan написа:
                Искрен написа:
                Сега карам с ELF 15w40, и съм доволен, 2 хил. км съм минал и не е мръднало. затова само качествени масла,зада нямате проблеми.
                С този вискозитет все ми се струва, че няма дълго да й се радваш на турбината, но да не съм лош пророк (пу пу пу).
                С какъв вискозитет трябва да се кара като има турбина, аз взех едно масло на лики моули 15 на 40 и пише че е тествано на ТД
                Според мен е гъстичко, а е и минерално. Не е ясно какви отлагания се получават и къде... особено при турбината, която се върти със 180 000 об/мин, това надали е добре. Според мен си за полусинтетично 10W40.

                Коментар


                  #38
                  колега 10w40 също има и минерално? а синтетиката нее е ли мн рядка?а щом пише че става за тд значи става.аз реното си го карах само с такова и нямах грижи, веднъж сложих синтетика и зе да го гори като нафта, а двигатела беше след основен ремонт. просто споделям мнение а вие с каквото масло искате с това карате, всеки си знае и с колко парички разполага нали?
                  темпра 1,9тд

                  Коментар


                    #39
                    FIAT казват че този мотор (1,9 TD) се кара с 15W40.Още повече че проблема на колегата идваше от по рядкото масло.Нека не забравяме че идва лятото,което предполага по високи температури.Това от своя страна изисква и по гъстичко масло,както и факта че мотора на автомобила не е първа младост.Колега Искрен,смело карай с това масло и не се притеснявай.На добър път!
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #40
                      @Искрен - Аз лично минерално масло 10W40 не съм срещал до сега. Реното и аз го карах с такова, ама турбина нямаше.@iakvvu - Не съм убеден, че този двигател го дават с 15W40, но ще проверя довечера в къщи. Младостта на двигателя не обуславя употребата на масло с по-висок вискозитет от предписаното, още повече, че разлика между двете масла при топло няма, а само при студено - едното е 10, другото е 15. Основният проблем е, че използва минерално масло вместо полусинтетично, но не на последно място - по-високата гъстота при студен двигател на минералното.Едит: Току що проверих и наистина 15W40 е маслото, т.е. всичко казано от мен до тук да не се чете Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                      Коментар


                        #41
                        Добре де, 15W 40 не е ли за лекотоварни и товарни дизелови двигатели.Може ли да дадете линк към източника, в който е за писано, че ТД 100 трябва да е с масло 15W 40?В никой от сайтове няма като препоръка 15W 40:http://lubricantadvisor.valvolineeur..._0.phpДаже се препоръчва 5W 40

                        Коментар


                          #42
                          Аз с изумление го прочетох от тук:
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #43
                            И последната ,актуалната редакция на книжката е ... ???
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #44
                              според книжката която си е към колата производителя пише SELENIA Turbo Diesel SAE 15W/40, API - CD при температура -15 / +40 C и съответно разход на масло 100г / 100км тва е за TDS
                              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                              Коментар

                              Working...
                              X