колеги помагайте спешно. забелязах че колата ми губи доста масло от двигатела,течове нямам, мисля че проблема е от турбото но как да разбера дали е за ремонт,дали от него ми изчезва маслото? колата е фиат темпра 1.9 тд. благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
губи маслото на двигателя?
Collapse
X
-
колега щом нямаш други течове свали маркуча на турбото и виж за какво става въпрос. мисля че леко омасляване на маркуча за кола на 100 те хил. км. е допустимо, въпросът е от там направо да не е текло масло.А някакво странно свирене от турбото да има???Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Re: губи маслото на двигатела?
Искрен написа:колеги помагайте спешно. забелязах че колата ми губи доста масло от двигатела,течове нямам, мисля че проблема е от турбото но как да разбера дали е за ремонт,дали от него ми изчезва маслото? колата е фиат темпра 1.9 тд. благодаря предварително.
Коментар
-
iakvvu написа:Напълно е възможно да го гори заради това че е синтетика.То е много рядко.Аз лично този мотор съм го карал с 10W40 TURBO DIESEL на SELENIA и за 10000 км изчезваха около 1,5 литра.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Напротив колега.За това каране с което си карам колите изхождайки и от пробега преди това,дори нищо не е този разход.Ако погледнеш по добре и разходните норми които завода производител дава ще разбереш че е нормално на 1000 км 100 гр. масло да се горят,а не да изтичат,дори за чисто нови автомобили до 1 литър на 1000 км.Аз не жаля колата и да я карам с до 2000 оборота.А и отдавна не вярвам на онези филми дето някои ги вкарват че колкото масло сложат,толкова източват.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:...То е много рядко...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:iakvvu написа:...То е много рядко...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Прав си за километража...моя реален вероятно е 300+ а неговия с още поне 100 хиляди отгоре! Но според мен това не е оправдание! Фиат като са дали паспорта на колата /типо тд 92г...примерно/ технологията не е познавала 5w40,нали? Или бъркам?! Проблема според мен е заради ПРОБЕГА на мотора. Някоя спечена /дръта/ гарнитура е заминала или е пътник! Пак казвам ако ще и 0w30 да сипеш според мен не би трябвало да губи масло. Разбира се по големия пробег води до по-голямо износване на мотора и детайлите му ... от там и хлабини,но доколкото ми е известно 5w40 и 15w40 са еднакво "рядки" в работните си температури. Разликите в качествата им се забелязват при: студен старт; стабилност при високи температури и натоварване...това си спомням от прочетеното в много добрите теми по въпроса за маслата в форума!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ако може без обиди за километрите колеги, моята е на 175 хил. реални са, защото до преди 1 година беше на чичо ми сега я карам аз, а тои е първия и собственик. но проблема е или маслото или турбото. друго май няма какво дае.и да добавя че колата не я е карал много много,така че двигатела нее издухан.темпра 1,9тд
Коментар
-
iakvvu написа:Напротив колега.За това каране с което си карам колите изхождайки и от пробега преди това,дори нищо не е този разход.Ако погледнеш по добре и разходните норми които завода производител дава ще разбереш че е нормално на 1000 км 100 гр. масло да се горят,а не да изтичат,дори за чисто нови автомобили до 1 литър на 1000 км.Аз не жаля колата и да я карам с до 2000 оборота.А и отдавна не вярвам на онези филми дето някои ги вкарват че колкото масло сложат,толкова източват.
Коментар
-
Извини ме че цапам темата...ама чичо ти от магазина НОВА ли си е купил???? Ако е така евала,но се съмнявам и искренно съжелявам. В нашия форум има много големи капацитети и хора с опит и ще те посъветват. Първото ,което се сещам когато турбото се скапе е,че колата пуши яко черно и не може да върви! За други по-сериозни признаци колегите ти написаха: обилно омасляване във въздухопровода след турбото и голям луфт в оста на турбината /тва е от друга тема/! п.п. на пежото беше се спекъл един идиотски семеринг и губеше мноооого масло,а то е 92 година с 175 000км, т.е. понякога не е нужно да изминеш голям километраж, а също и колко време си на "пистата"...просто материала си старееПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар