Колега Stefan Hadjov, в старанието си да се заядеш с колегата ogi28b вече взе да спамиш на ляво и на дясно. А ако прочетеш постовете на човека, той просто помага на хората. И ако се задълбочиш, ще видиш че на много хора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат Bravo JTD
Collapse
X
-
naskobg написа:Колега Stefan Hadjov, в старанието си да се заядеш с колегата ogi28b вече взе да спамиш на ляво и на дясно. А ако прочетеш постовете на човека, той просто помага на хората. И ако се задълбочиш, ще видиш че на много хора.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:naskobg написа:Колега Stefan Hadjov, в старанието си да се заядеш с колегата ogi28b вече взе да спамиш на ляво и на дясно. А ако прочетеш постовете на човека, той просто помага на хората. И ако се задълбочиш, ще видиш че на много хора.
Коментар
-
Доколкото неграмотната ми личност разбира нещо от двигатели ще се опитам да ви кажа какъв е проблема (или как аз си го обяснявам). Термостата е прецакан и е в позиция "отворен" при което колата понякога на място загрява а по някога цял ден я карам без да загрее. Двигателя работи на някаква си температура. Когато температурата е по-ниска разхода се увеличава и комптъра разбира че нещо не е наред с колата (има си датчици, джундурийки и други такива екстри) и светва лампата за инжекциона. Мерси за мненията това ме интересуваше да разбера дали термостата е около 60 лева че като ми казаха 100+ и сърчицето ми се сви.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
-------------------------------------
1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!
Коментар
-
Здравейте колеги! Потвърждавам мненията Ви че термостата на Рено 5 ,който струва 10-12 лв успешно се монтира и действа.Днес го монтирах на маркуча който влиза в моя оригиналния термостат като му сложих две скоби едната да държи този от Реното(който е Вернет,от "ЕВРО 07") да не се размества в маркуча , а другата да стегне маркуча към оригиналния термостат(монтирах го с тясната страна към оригиналния термостат а широката влиза в маркуча). Пробвах го на 25 км, държи няколко милиметра под средата,като за около 2 - 3 км качва температурата до към 60 -65 градуса,след 6-7 км достига до оптималната.Нямах трудности с вкарването.ползвах малко масло.При ваденето на маркуча си подложих леген където събрах антифриза който изтече (около 200-300гр).Това са ми първите впечатления дано излезе сполучливо,допълвам и това че не съм чупил нищо от стария ми термостат както и че не съм пробивал дупчица на този от Реното.Успех и безаварийно каране!!!.
Коментар
-
ogi28b написа:При мен пък съм я виждал да светва , но термостатът си работеше перфектно. Грешката беше "Engine Coolant Temperature" но не помня кодът дали го видях.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар