Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа след 2000 год с двигател 1,9JTD-110 PS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    TIP написа:
    Няма смисъл да се спори дали е реален този разход. Колите ни отдавна не са нови и такъв разход на 4.5/100 едва ли е постижим вече. Освен това отдолу със ситните букви си пише, че този разход е условен. Зависи от маршрута, пътните условия, начин на шофиране, атмосферни условия, оборудване и главно от състоянието на автомобила.
    Да колега,прав си напълно,но как никой не успя да събере всички тези условности и да постигне обявения резултат от фирмата.Прави ми впечатление,че при някой други модели коли се постигат обявяваните резултати независимо условностите.
    Аз само да вметна, че на Брава с 1.9-105кс съм постигал разход малко под 4л/100км Маршрут София->Пловдив->София.Зареден пълен резервоар на Лукойл при Църна мацаВ София - около 23 часа заредено на Лукойл в Красна ПолянаКаране абсолютно пенсионерско с цел доказване на най-ниския разход на автомобила.Стил на каране абсолютно поддържане на 90км/ч. На баирите съвсем леко подаване на газ и съответно спад до около 80км/ч (гледах под тази скорост да не падам). По нанадолнищата ако колата върви лесно се засилваше до към 110км/ч максимално и пускане по инерция където е възможно, докато автомобила не достигне около 80км/ч и пак се включва 5-та и пак бавно доускорение до около 90км/ч.На отиване светло - без фарове само с музика от оригиналния касетофон и МП3 в запалката.На връщане на тъмно всичко пак същото но на къси светлини.Време пролетно-лятно около 20-25 градуса, сухо.Със сигурност Брава 1.9-105кс доказано слиза на 4л/100км разход п.п. Ако се караше нормално, без оглед точно на педала на газта, скоростомера, нормални засилвания, изпреварвания стандартния разход беше около 4.5-4.8 на извънградско при спазване на ограниченията.п.п.-2 Никога на извънградско не съм постигал разход с нея над 7.5 - това беше и максималния разход точно обратнопропорционалното на гореописания от мен случай.п.п.3Колега с АУДИТО Залагам каквото искаш, че при средна скорост по БОРД компютър или изчислена на ръка от 160км/ч НЕ можеш да постигнеш разход от 4.7!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Помня че и Илко беше споделил за разход малко над 4 и каране с 90км/ч до Пловдив. Аз под 4,7 не съм правил.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #33
        Само да вметна,всеки може да провери като гледам начетеността ви,колко е чисто само мощността нужна за преодоляване на балистичното-челното- съпротивление при скорост 160 км и разход на А3 4,7л

        Коментар


          #34
          На 7-ми Декември 2007 г - Пловдив - Бургас - Пловдив с настъпване по магистралите на 140-150 и пътници - аз, жена ми, детето и майка ми, даде разход 6.3/100.

          Коментар


            #35
            Kroko61 написа:
            Само да вметна,всеки може да провери като гледам начетеността ви,колко е чисто само мощността нужна за преодоляване на балистичното-челното- съпротивление при скорост 160 км и разход на А3 4,7л
            Въздушното съпротивление расте с квадрата на скороста.Пример:Ако за движение при 115 клм/час са необходи,и Х к.с.То за 160 клм/час са необходими вече 2Х к.с.За 190 клм/час стават 3Х к.с.и т.н.И това е верно при положение,че нямаме никакъв насрещен или страничен вятър и вжи само за въздушното съпротивление.Но с нарастването на скороста расте също съпротивлението на търкаляне и съпротивлението на триенето на гумите с пътя.В примера те не са отчетени,но функцията им не е квадратна.

            Коментар


              #36
              И аз да се ИЗЛОЖА по въпросът с рахода, понеже понатрупах данни с моята Мареа 105JTD. Извънградско със зимни гуми 5.2 - 5.5, но рядко карам под 110км/ч. Градско 7.5-8.Постигнах 4.9 София-Поморие(пак си бях със зимните гуми), но на връщане не съм мерил, като карах в огрниченията. На връщане не мерих, защото вече се убедих, че автомобилът е икономичен и няма нужда от повече тестове.
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #37
                Stefan Hadjov написа:
                ......но функцията им не е квадратна.
                Казва се "квадратична"
                Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                Коментар


                  #38
                  Reptile написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  ......но функцията им не е квадратна.
                  Казва се "квадратична"
                  Благодаря за забележката,но когато съм учил математика,я наричахме квадратна.Би ли обяанил колега каква е точно разликата между двата термина.

                  Коментар


                    #39
                    Stefan Hadjov написа:
                    Reptile написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    ......но функцията им не е квадратна.
                    Казва се "квадратична"
                    Благодаря за забележката,но когато съм учил математика,я наричахме квадратна.Би ли обяанил колега каква е точно разликата между двата термина.
                    Просто ти тествам чувството за хумор....доста време не съм влизал във форумът, но ти оставаш все така сериозен. Сериозността е хубаво нещо, ама да не се задълбава, нали !!!ПОЗДРАВИП.СКвадратчините функции са квадратни функции на векторни променливи f(x1...xn) = c11x1^2 .... c22x2^2Скалари, хилбертови пространства, афинни трансформации - там се ползват.
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      #40
                      Reptile написа:
                      Просто ти тествам чувството за хумор....доста време не съм влизал във форумът, но ти оставаш все така сериозен. Сериозността е хубаво нещо, ама да не се задълбава, нали !!!ПОЗДРАВИП.СКвадратчините функции са квадратни функции на векторни променливи f(x1...xn) = c11x1^2 .... c22x2^2Скалари, хилбертови пространства, афинни трансформации - там се ползват.
                      Благодаря ти за отговора колега.Вярно е че със сериозноста не е хубаво да се задълбава,но човек като си обича професиятя, ще не ще все задълбава на някъде.По професия математик ли си?Занимаваш ли се със софтуер.Поздрави и на тебе.

                      Коментар


                        #41
                        Такам, FIAT Marea Weekend JTD105, 08.08.2007 - външни условия - 42градуса по термометър на колата, вътрешни условия - 22 градуса по климатик. Летни гуми. Средна скорост, оптимална - 90км/ч. Поддържани обороти 2000. Спокойно каране, без излишни надпреварвания - краен резултат след приключване на пътешествието 10 дни по-късно, 1100км изминати и 2 дозареждания на произволни EKO/Петрол бензиностанции - 5.5l/100km. Общо изразходвано гориво 60.5l по фактури.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #42
                          София - Серес (220 км) - спокойно каране с 90-100, с редки изпреварвания - 4.5 л/100 км. Обратния маршрут с по-агресивно каране - общ разход 4.9 л/100 км (450 км.).Това всичко по борд компютър, с прецизни измервания не се занимавам.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                          Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                          Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                          Ex: Brava 1.6 1997
                          Ex: Puntо 1.1 1994

                          Коментар


                            #43
                            Разход

                            Да споделя и аз колата ми е Пунто 1.9 ЖТД с чип и голямата турбина от алфа 156 с променлива геометрия разхода ми е под 4 на 100 с 110км в час. Компютъра ми дава 27км на литър.

                            Коментар

                            Working...
                            X