Здравейте Колеги.Днес като се прибирах от работа настъпах педала рязко докрай и колата се изтреля.На 4000об/мин ми светна лампата на турбото.Направих втори опит и пак на 4000об/мин присветна.На място като я форсирам не светва.Много скоро ми предстои смяна на маслото и си помислих че може да е вискозитета на маслото защото е на 9000 и от горе километра.И нещо смазването при натоварване.Незнам мога само да гадая.Изкажете някое мнение.Благодаря Ви.Между другото да кажа че не разбирам и грам за турбините
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо на Пунто 1.7ТД
Collapse
X
-
vgeorgiev написа:Според мен налягането на турбината при 4000 оборота натоварен двигател и на празен ход не е едно и също.Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Колега провери две неща: Дали работи байпаса на турбината при високи обороти,тъй като твоята турбина е саморегулираща тоест регулира се от собственото си налягане чрез един клапан(байпас)който прилича на EGR (на гъбка) и стои близо до турбото и към него трябва да има лостова система.Виж дали се движи системата при големите обороти(4000).Има вариант и да ти е спукан мъркуч който връща налягане от смукателните тръби към този клапан.Така турбината не се регулира и има пренадуване.Провери и мъркучите. Второто е да провериш дали не прави бела датчика за налягането който е на смукателните тръби.В TD моторите на FIAT много често той прави номера.Най добре го смени за да се увериш че не е от него.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар