Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо на Пунто 1.7ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо на Пунто 1.7ТД

    Здравейте Колеги.Днес като се прибирах от работа настъпах педала рязко докрай и колата се изтреля.На 4000об/мин ми светна лампата на турбото.Направих втори опит и пак на 4000об/мин присветна.На място като я форсирам не светва.Много скоро ми предстои смяна на маслото и си помислих че може да е вискозитета на маслото защото е на 9000 и от горе километра.И нещо смазването при натоварване.Незнам мога само да гадая.Изкажете някое мнение.Благодаря Ви.Между другото да кажа че не разбирам и грам за турбините
    Fiat Punto 1.7TD
    Toyota Avensis 2.0D4D

    #2
    Според мен налягането на турбината при 4000 оборота натоварен двигател и на празен ход не е едно и също.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      vgeorgiev написа:
      Според мен налягането на турбината при 4000 оборота натоварен двигател и на празен ход не е едно и също.
      В пъти по-малко е...Колега иначе колата нормално ли работи? Тоест няма никаква разлика с вървежа преди да почне да ти светка лампата?
      Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
      Polo 1.0, юли 1997г.

      Коментар


        #4
        Не абсолютно никаква разлика няма само присветва при рязко натиснат педал и достигане на въпросните обороти.Поздрави
        Fiat Punto 1.7TD
        Toyota Avensis 2.0D4D

        Коментар


          #5
          Пренадува.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            4 000 оборота не са ли много за дизелов двигател ? Дали не е нормално да светва ?
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Колега провери две неща: Дали работи байпаса на турбината при високи обороти,тъй като твоята турбина е саморегулираща тоест регулира се от собственото си налягане чрез един клапан(байпас)който прилича на EGR (на гъбка) и стои близо до турбото и към него трябва да има лостова система.Виж дали се движи системата при големите обороти(4000).Има вариант и да ти е спукан мъркуч който връща налягане от смукателните тръби към този клапан.Така турбината не се регулира и има пренадуване.Провери и мъркучите. Второто е да провериш дали не прави бела датчика за налягането който е на смукателните тръби.В TD моторите на FIAT много често той прави номера.Най добре го смени за да се увериш че не е от него.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Благодаря Ви.Заемам се и ще ви пиша
                Fiat Punto 1.7TD
                Toyota Avensis 2.0D4D

                Коментар


                  #9
                  Колеги смених маслото заедно с филтрите и сега не светва лампата на турбото.Не мога да си го обясня и сега ако ходя на сервиз какво да им кажа?
                  Fiat Punto 1.7TD
                  Toyota Avensis 2.0D4D

                  Коментар

                  Working...
                  X