Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с Пунто

    Привет,преди години купих едно Пунто 1.7 тд 75 кс за жената но тъй като моита кола е в бокса се движа с него та въпросите ми са: 1.Като я взех палеше от раз при -20 сега обаче се мръщи едвам от 2,3 път,свещите са нови японски 25 лв парчето,релето си дава ток когато е по студено по продължително време както си му е реда. От скоро даже и при загрял двигател не иска да пали та чак до падане на акумолатора и тои е нов 88 ампера за дизел 2.Като смених маслото преди вече 8000 км ми протече масло от мисля че е уловител на маслото на картерните газове намира се точно под помпата и то доста,но с времето намаля та и дори спря сега като сам доливал само 200 млл (а и то май не беше нужно но аз за всеки случай) защото на пръчката си е до половината 3.Като я настъпя (а тя си върви бих казал доста прилично наистина включили турбото е като оса и не пуши много) се показва една лампа с турпина на нея това значи ли че заминава турбото или че прави свръх налягане и трябва да го отбусна малко защото така изчезва ,няма ли буст клапан или както му се казва там? 4.Като карам предимно на 5 предавка се чува едно сякаш чука аванс преди го нямаше а сега все по осезаемо се чува?Надявам се да не съм ви отекчил с моите глупости но това са впечатления от повече от година. А и не мисля че е редно да пускам няколко теми тук Моля ако някой има подобни проблеми и ги е решил да сподели!Не ми е проблем да я закарам на сервиз но искам да знам какво може да и е а не да ми разтягат лукуми
    Fiat Punto 1.7 td
    Ford Scorpio 2.0 DOHC
    Ford Scorpio 2.9 V6

    #2
    Колега имам същото пунто (жената де) и за сега съм мн доволен Аз карам Дедра 1.9ТДИ и преди време имах същия проблем със паленето както си палеше от раз и изведнъж взе да пали по трудно свещи реле всичко здраво смених горивния филтър но пак така,накрая смених мъркуча който отива от горивния филтър до ГНП-то и се оправи оказа се че мъркуча бил цепнат и засмуква въздух, а интересно че нито теч имаше нито намирисваше на гориво, колата си вървеше без проблем.Провери го този мъркуч или го смени най добре.А и да те питам на пунтото къде ти стои стрелката на температурата на водата при нормално загрял двигател

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора И маркуча ще сменя а за стрелката сега седи ниско долу не може да загрее защото е заминал термостата а тои е към 90 -100 лв но със сигурност знам че трябва да седи в средата постоянно
      Fiat Punto 1.7 td
      Ford Scorpio 2.0 DOHC
      Ford Scorpio 2.9 V6

      Коментар


        #4
        Принципно термостатите са слаби на фиатките...А относно 75коня няма как да е.... има 3варианта - 60,69,71 .... но тва е пояснение само !!!
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
        Fiat Punto 1.2 16v LPG

        Коментар


          #5
          За въздуха съм съгласен ,но не търси само там.При мен се оказаха маркучите за излишната нафта.Били са се нацепили били губили еластичност.
          Fiat Punto 1.7TD
          Toyota Avensis 2.0D4D

          Коментар


            #6
            ми аз ги смених с нови уж ама като се замисля от както ги смених и почна постепенно да се скапва може да са менте
            Fiat Punto 1.7 td
            Ford Scorpio 2.0 DOHC
            Ford Scorpio 2.9 V6

            Коментар


              #7
              Разбрах защо не е палило релето е било изгоряло но по нищо не личеше когато си изка си е работило в последсвие се разбах че е доста скъпичко с някакви платки е!!един приятел го поправи и сега пали от четвърт оборот и това с лампата дето ми свети за турбото било че пренадува а не че е развалено
              Fiat Punto 1.7 td
              Ford Scorpio 2.0 DOHC
              Ford Scorpio 2.9 V6

              Коментар

              Working...
              X