Знае ли някой кога се включва 1-вата перка, кога 2-рата перка- става въпрос на скалата на таблото(примерно 1 чертичка над средата 1-вата, 3 чертички 2-рата)Питам понеже искам някак да си вържа зумер като мине 2-3 черти над средата и да писка, че имах няколко загрявания до червено и не искам да се повтаря...като писне и да спирам Също ме интересува кой датчик дава информация на компа за температурата и за перките Малко тъпо го обясних но дано ме разберете....Става въпрос за ТД100 Браво 98’Мерси предварително и лек ден........
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перки ТД100
Collapse
X
-
Вентилаторите колега, когато всичко е наред, се включват едновременно - както на I-ва, така и на II-ра степен. I-вата степен при мен се включва съвсем малко над 4-тата чертичка (2-рата удебелената чертичка, да кажем средата на скалата за моето табло). II-рата степен при мен е някъде около 5-тата чертичка, не мога да се сетя точно, преди или след нея беше. При I-ва степен, вентилаторите се захранват през мощни товарни съпротивления и затова се върят с по-ниски обороти. При II-рата степен съпротивленията се шунтират от реле и вентилаторите се въртят с пълни обороти. Температурният датчик беше някъде горе на радиатора от към страната на левия фар. Съветвам те да огледаш товарните съпротивления, намиращи се на специални плочки, монтирани на вентилаторните констукции от долна страна. По възможност на канал, или вдигаш с крик и лягаш под радиатора. Проблемите идват от клемите, самите съпротивления и аварийните температурни изключвателчета, монтирани на същата плочка. Мултицет, мерене за верига, нови клеми - ако трябва, но истински, не китайски/турски теникии (аз ги смених), съпротивления също продават. След като се справиш с това, ако нямаш успех, тръгваш към температурния датчик, релето - по веригата , но мисля, че нататък няма да ти се наложи да пипаш.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
-
Зависи как е изградено охлаждането - ако си с по-новия модел, той е с 1 темп. датчик, комбиниран за ЕКУ и за таблото. Стария модел е с 2 отделни. При новите системи - двете перки са свързани последователно, когато си на 1-ва степен, и успоредно, когато са на втора. Така се избягва елементът "мощно товарно съпротивление", което е причина за честа повреда в първата степен. Ако си с по-новата система - възможно е перките да се включват на първа и втора степен, без стрелката изобщо да помръдва от средата, както е в JTD-охлаждането.
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753Надълго и нашироко за тези температури и перки.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ogi28b написа:Зависи как е изградено охлаждането - ако си с по-новия модел, той е с 1 темп. датчик, комбиниран за ЕКУ и за таблото. Стария модел е с 2 отделни. При новите системи - двете перки са свързани последователно, когато си на 1-ва степен, и успоредно, когато са на втора. Така се избягва елементът "мощно товарно съпротивление", което е причина за честа повреда в първата степен. Ако си с по-новата система - възможно е перките да се включват на първа и втора степен, без стрелката изобщо да помръдва от средата, както е в JTD-охлаждането.Gosho_777 написа:Перки ТД100Става въпрос за ТД100 Браво 98’FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Мерси колеги за бързите отговори :D Сега остава да хвана ел техника от фирмата и да ми върже зумерче. Мисля че ще се взема ток от синия датчик на радиатора вляво горе. Мисля да го видя да ми го барне да пищи на 2-ра степен, но малко се притеснявам дали няма да пищи при включен климатик.Питах понеже незнаех дали перките се включват често(за контрол на темп) или в случай на по голямо загряване...Bravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар