Здравейте, отдавна не съм бил на фокус днес гледам на сточна гара - температурата на средата..минавам полукръга, гледам таблото - 3 чертички над..спирам, перката върти на 2 степен...прибрах се до нас, живея на оплъченска, 500м..по пътя колата се държа много странно, като бях на светофар, на неутрална - температурата е над червеното, парното съм го дал на макс, има си, вряло е, водата не се изхвърля, но перки не се въртят... като тръгна да се движа - отива на една чертичка над средата и си седи там, като спра - над червенотопоседя час пред блока, слезнах запалих отново, за пет минути над червеното..пп клипчетата са от пред блока по-късно днес, а снимките, смесено..въпрос, да не би таблото да ми е дало нещо на късо, защото имам съмнение за някаква връзка между оборотомера и температурния датчик, но лошото е, че като пристигнах, маркучите бяха твърдички.. http://vbox7.com/playd9bc4bc
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак прегряване - Електрически проблем
Collapse
X
-
След толкова пари за ремонти би било много жалко ако е нещо сериозно Yellow_Flash_Colorz_PDT_33 ....и все пак ако наистина беше над червеното ми се струва, че последиците щяха да са огромниEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
А мерил ли си напрежението на акумулатора докато работи колата? За мен е проблем със захранването защото ако е термостат или датчик стрелката няма да реагира така динамично.Измери напрежението на клемите на акумулатора.Трябва да е между 13,8 и 14,4 волта.Мен ме съмнява да не би да е дефектирал стабилизатора в динамото ти.Всъщност лампите на фаровете светят ли нормално или и те пулсират като уреда?Другият вариант е да е дефект с електрониката на уредите.Там има един или два стабилизатора(не си спомням точно)Проблема може да е и от тях.Но първо провери напрежението на акумулатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
уреда на горивото е добре, фаровете са добре, но с този на температурата съм имал проблеми и преди това, преди време, само че беше обратното, като съм без газ, нали на неутрална, чакам светофар да речем и той уреда удря нулата, като тръгна, тръгва нагоре...много странно, искрено се надявам да е елктрониката, щото днес бях пред самоубийство...иначе, на второто палене маркучите си бяха меки, а за преди това де да знам, адреналин ли, кво ли, сториха ми се малко по-твърди...прано, на макс, водата не е изхвърлена, и няма налягане в казанчето, 5-10 мин след като загасих първия път го отволих и само изсъска, никакви напрежения по-големи от нормалното, за това си мисля, че е уреда..как викате, мога да си замеря реалната температура, термостата е на 4 максимум 5 месеца, Бехр е, не че е гаранция де... друго, което забелязах е локва нафта над дюзата на 4-ти цилиндър(от маркучетата е), но това там ми я давеше преди няколко дена, та едва ли е от там.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Нафтата на дюзата не ти е проблем :D Така както се вижда стрелката на клипчето за мен си е само проблем с отчитането предизвикано от захранване.Ако имаш познат който добре работи с поялник го помоли да ти съдейства.Например лоши спойки,спукани пътеки или стабилизатор зад уредите.Има и нещо друго...възможно е и датчика на уреда като позагрее да създава проблеми и да се проявяват аномалиите.Мога да ти пратя стойностите на датчика при определени температури,само да имаш лесен достъп за да ги измериш.Така най лесно ще установиш състоянието както на датчика така и на течноста.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
BEX---GT написа:Дай колега стойностите, пък утре ще се заиграя и аз подозирам, че проблема е с тоците, но ще видим утре, ще се разходя да потърся табло и ще пробвам със смянаблагодаря, колеги, поуспокоих се малко утре ще пиша като има резултат
Коментар
-
Ето и стойностите: при 20 градуса от 2000 до 3000 ома(2-3 Ком); при 40 градуса от 1000 до 1500 ома; при 80 градуса 250 до 400 ома.Хрумнами още една идея...Провери да не би да имаш лошо закачен куплунг отзад на таблото с уредите или да не би някъде да укасява към маса кабела от датчика за температурата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Провери като имаш съмнение че колата загрява пипни маркуча които излиза от казанчето за антифриза (може би не се ухлажда), моята кола правеше горе-долу същия номер с стрелката на уреда, и като пипнах маркуча - леден, а уреда показва че температурата е 100 градуса. Откачих маркучлето и изхода на казанчето за антифриза го нямаше никакъв яко боклуци, почистих ги, сложих пак обезвъздуши се и ГАЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗBravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
колега имах почти същия проблем като теб, като минех 2000об стрелката тръгваше надолу, като стигнех 3000об вече показваше напълно студен мотор. Оказа се че е бил разхлабен един датчик на термостата. Провери ги, знаеш лиBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Проблемът е електрически, днес бях до Горна Баня, температурата е в нормите, няма надуване от главата,първоначално като дадох контакт и температурата се качи над червеното.. преди да запаля колатадокато стигна до горна баня си играеше както си иска после се кротна.. Олекна ми въпроситеможе ли да сложа контролно табло от бензинова мареа, само да проверя как се държи, да го покарам 3-4 дена..може ли да си потърся да си сложа табло от ЖТД - всмисъл с електронен брояч на километрите, че моя е механиченпп иначе водата си я върти както си трябва, перки включва, термостата отваря, маркучите са нормални..поздрави на Доофиат, видяхме се на светофара на околовръстното, той ме познаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар