Ето тук - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=50536 е осъдено по въпроса доста обстойно. Доколкото изчетох темата май няма никаква вреда за ДВГ-то, а само ползи...!Един цитат:" Четох,четох ...и реших да се включа !!!Карам с масло , бензин и спирачна течност в дизела повече от 300 000 км!!! Няма тайни !!!За капак - 2 години ( до вдигането цената на олиото ) карах и на олио !!!Изкупувах от Мак Доналд отпадната мазнина , но 3 дни ми трябваха само за изчистване от утайките !!! Не спореше и .... се прехвърлих на ЧИСТО олио !!! Не се чудете !!! Не се пулете !!! Доста бутилки уиски спечелих от облози !!! ( а на съм пияч )На 60 л олио добавях 12 л бензин ( за разреждане ) , 250мл спирачна течност ( за обиране на вода , ако има ).Нямаше АБСОЛЮТНО никаква разлика в мощността и вървежа !!!Така че, спокойно добавяйте масло !!! Относно керосина - в книжката на Форд си го пише черно на бяло !При ниски температури да се добавя до 20 % бензин в дизела !!!Ако е керосин е още по-добре !!! Пише си го от производителя !!!Само е добре да се провери отдушника на резервоара и за спокойствие в началото по-често отваряйте капачката на резервоара !!! За да усетите дали работи отдушника !( вакум? или налягане ? )За спокойствието на всички - първите дизели са се движили с растително масло !!!!Във Франция е забранено със закон употребата на олио за гориво ......защото не влиза акциз в хазната !!! Съвсем сериозно !!!Не съм луд и не ви лъжа !!! Успех на всички !!!"!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
..
Колега ,Хаджов докато падало от третия етаж надолу ,,нещото ,,си мислело нещо от рода на-дали двигателя ми е наясно с познанията ми по термодинамика или по-скоро е доволен от това с което го ,,храня,,.И на кой език да му обясня ,че трябва да си спазва точно кръговата диаграма на Карно и да не забравя последователността на диабатен,адиабатен цикъл и в никакъв случай да не пропуска да се съобрази и с изохората. :D :D :D .
Коментар
-
geele76 написа:Ето тук - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=50536 е осъдено по въпроса доста обстойно. Доколкото изчетох темата май няма никаква вреда за ДВГ-то, а само ползи...!Един цитат:" Четох,четох ...и реших да се включа !!!Карам с масло , бензин и спирачна течност в дизела повече от 300 000 км!!! Няма тайни !!!За капак - 2 години ( до вдигането цената на олиото ) карах и на олио !!!Изкупувах от Мак Доналд отпадната мазнина , но 3 дни ми трябваха само за изчистване от утайките !!! Не спореше и .... се прехвърлих на ЧИСТО олио !!! Не се чудете !!! Не се пулете !!! Доста бутилки уиски спечелих от облози !!! ( а на съм пияч )На 60 л олио добавях 12 л бензин ( за разреждане ) , 250мл спирачна течност ( за обиране на вода , ако има ).Нямаше АБСОЛЮТНО никаква разлика в мощността и вървежа !!!Така че, спокойно добавяйте масло !!! Относно керосина - в книжката на Форд си го пише черно на бяло !При ниски температури да се добавя до 20 % бензин в дизела !!!Ако е керосин е още по-добре !!! Пише си го от производителя !!!Само е добре да се провери отдушника на резервоара и за спокойствие в началото по-често отваряйте капачката на резервоара !!! За да усетите дали работи отдушника !( вакум? или налягане ? )За спокойствието на всички - първите дизели са се движили с растително масло !!!!Във Франция е забранено със закон употребата на олио за гориво ......защото не влиза акциз в хазната !!! Съвсем сериозно !!!Не съм луд и не ви лъжа !!! Успех на всички !!!"!!!FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Аз за година и половина съм налял сигурно 5 литра двутактово масло, и съм много доволен за сега.Не съм забелязал да пуши. Само може би мирише малко, но и без маслото е същата работа според мен.Най много съм слагал 0.5 литра масло на малко повече от половин резервоар.Обикновенно слагам 250мл на един резервоар. Ползвам Щил.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
MartoModev написа:От доста време търся тази тема,понеже с това масло си прецаках катализатора,понеже не знаех че имам.При слагане на масло в нафтата се радръства катализатора за броени зареждания.Така че който има катализатор да забрави за 2т масло
Коментар
-
MartoModev написа:От доста време търся тази тема,понеже с това масло си прецаках катализатора,понеже не знаех че имам.При слагане на масло в нафтата се радръства катализатора за броени зареждания.Така че който има катализатор да забрави за 2т маслоFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Всички опции за бензин, масло, олио и спирачна течност във дизеловото гориво могат да важат с пълна сила за обикновени дизелови двигатели. За двигател тип Common Rail (JTD, mJTD, HDI и т.н.) според мен не е много разумно да се експериментира. Все пак една GOLF1 дизел, в движение струва колкото единия инжектор. Аз лично сипвам само дизелово гориво и не експериментирам с излишни "добавки". Пълня си резервОара до горе и през зимата не съм имал проблеми със замръзвания. Вярно, Варна не е най-студеният град, но първата зима на Мареата ми беше и със температури от -22 градуса... Както и да е - който квото иска да сипва аз нямам никакви пари, които да изхвърлям.П.П. В цитираният по-горе форум (офроуд) има(ше) една тема и за вода в горивната камера - подобрявала мощността... и да не споменавам, че един си "филтрирал" олиото от МакДоналдс през тензух... аз не съм автомобилен специалист, но умея да чета и да разсъждавам...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колега не мисля, че знаеш как точно работи двигателя на ГОЛФ1 и двигателя на твоята Мареа. От всичките неща които изброи по нагоре единствено могат да навредят като разложат нещо по самата горивна система, да оставят нагар и да причинят някакви детонации при горенето които да повредят нещо по самата механична част. Специално маслото като вариант отпада да повреди каквото и да било по бутало,цилиндър и т.н. По горивната система също няма какво да повреди, единствено може да повлияе на гъстотата на горивото но това точно при двигател който регулира налягането няма как да се отрази негативно. Много по вредно е да се сипва керосин, защото аз съм виждал много спукани глави и счупени сегменти от керосин. Като естествено казвам керосин в по голямо количество съчетан с не правилна експлоатация на автомобила.
Коментар
-
Налягането, с което се впръсква горивото през дюзите е налягане, с което се реже метал при някои типове металообработващи машини. За това, ако искаме да се радваме по-дълго на изправни дюзи, трябва да избягваме впръскването на всякакви частици през инжекторите. Наливайки бензин, добавки, масло, ракия, терпентин, кръв от прилеп, изстискана по пълнолуние, рискуваме да си надраскаме повърхностите вътре в дюзите. Ефектите ги оставям на въображението ви.Поздрави.
Коментар
-
@chaveto: Верно, че много се отклонихте от темата. Темата е шантава. @emzo: Ако ще пускаш това, дето ми го пусна на мейл - повярвай ми, корейците НИКОГА няма да се научат да правят двигатели, камо ли да пишат ръководства за профилактика на дизелови дюзи. Явно доста хора в този форум, конкретно този раздел не са на ясно каква е разликата между БЕНЗИН и ДИЗЕЛ. Но нищо, аз казах - от коли разбирам само това: наливам гориво - старая се ВИНАГИ да е правилното и ... карам. На определените от производителя километри - правя препоръчителните профилактики - не сам, а в сервиз. Толкоз от мен. Както писах по-горе - можете да си сипвате квото си искате - с нафталин съм чувал, че също се подобрявала работата на двигателя - давайте и по тая тема!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар