Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двутактово масло в нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ilko-gd написа:
    Да и аз предполагам, че този "пушек" е точно конденз, защото го наблюдавам само при студено време. Има го при всички дизели, които наблюдавам - от такива с редова помпа до комън рейл и помпа-дюза. След няколко седмици като се стопли няма да го има. Наистина се влияе от ЕГР-а - при работещ такъв е повече.При комън рейл не съм видял сажди по снега след продължителна работа на празен ход сутрин независимо дали е включен или не ЕГР-а. При теб според мен след като стана ясно, че единственото електрическо нещо по помпата е авансаторният клапан и той променя само аванса, но не и количеството гориво мога да направя предположение без да съм сигурен че е така разбира се. По-малкото сажди при работещ дебитомер и ЕГР според мен идват от по-пълното изгаряне при определен аванс, който се определя по-точно с дебитомер и ЕГР отколкото без тях.
    Да, предполагам че е така. Описвам само фактите. Предполагам, защото спеца, отказа да даде информация, защотото ( пак предполагам защо ) тази информация може би ще докаже че съм прав за много неща за които спорим с него. НО , докато не съм сигурен напълно, и да мога да подкрепя думите си с факти, няма да изказвам предположения, колко и как точно влияе всеки датчик по ДВГ върху помпа Lucas DPC-FT09. Дo до момента стана ясно, че точно по моята помпа има неща които не са ми съвсем ясни, но резултатите показват, че май точно тези неща, на никой тук не са му ясни, защото никой не каза "ето така работи". Чета само "Не е така", но това не го приемам за отговор, а по-скоро за инат Демек - То го виждаш че е бяло , ама да знаеш - черно е ! И започвам да съжалявам че му се извиних "в ефир", но човек се учи от грешките си
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Виж какво пиятел,не съм преподавател във училище,а и ти не си ми ученик.От всичко до тук ми става ясно че ти по никакъв начин не ми вярваш а да не говорим за нещо друго!Кажи ми защо да правя усилия точно теб да те убеждавам във "съветска власт".Аз бях готов да давам на "ден по лажичка" и да отговарям на смислени въпроси.Сори бате ама не и след последните ти изявления.Попитай направо в Италия,ти ще ти разяснят всичко.Успех!

      Коментар


        specialista написа:
        Виж какво пиятел,не съм преподавател във училище,а и ти не си ми ученик.От всичко до тук ми става ясно че ти по никакъв начин не ми вярваш а да не говорим за нещо друго!Кажи ми защо да правя усилия точно теб да те убеждавам във "съветска власт".Аз бях готов да давам на "ден по лажичка" и да отговарям на смислени въпроси.Сори бате ама не и след последните ти изявления.Попитай направо в Италия,ти ще ти разяснят всичко.Успех!
        Прочети в другата тема, дето се завърза спора отново. Не желая повече съвети от теб, дори не се опитвай да ми ги даваш Успех !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          Airfan написа:
          За празен ход при JTD 105 ти трябват 300 бара, при пълна мощност към 1200-1300. Това само с регулатора ли се постига?
          1350
          Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'

          Коментар


            Да разбуня малко духовете . Днес бях на ГТП. На 2/3 резервоар нафта по горивомер, сигурно имаше около 0,7 л 2Т масало, но не по-малко от ,05л. Димността, замерена на нормално загрят двигател е 10 пъти под нормата. При такива показатели за чий да си отпушвам ЕГР-а?
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              dobrujanetza написа:
              Да разбуня малко духовете . Днес бях на ГТП. На 2/3 резервоар нафта по горивомер, сигурно имаше около 0,7 л 2Т масало, но не по-малко от ,05л. Димността, замерена на нормално загрят двигател е 10 пъти под нормата. При такива показатели за чий да си отпушвам ЕГР-а?
              показателите са 10 пъти под нормата,защото си натискал плавно/бавно гаста ако я натиснеш рязко до дупка пак ще си под нормите ама не 10 пъти :D
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                Каква е нормата на димност в БГ? Същата ли е в другите страни? Съобразена ли е с марка, модел и година на производство (код на двигател)? Кой и при какви условия я е определил? Поради какви обстоятелства се налага поставянето на ЕРГ в автомобилите? Защо на някои автомобили ЕГР се охлажда принудително?Защо скоро на всички нови автомобили ЕГР ще се охлажда принудително?П.П.: Поста да не се приема като заяждане. Просто задавам въпроси....
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  Последно като минавах ГТП юни месец, се опитах да разбера отговорите на тези въпроси, единствено ми казаха "Споко бе! Далеч си! Иначе теста те си го правиха, аз не бях в колата. На два-три пъти натисна до край газта иначе. Без дебитомер, съответно без ЕГР. И без двутактово масло....
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    Stefanaki написа:
                    Каква е нормата на димност в БГ? Същата ли е в другите страни? Съобразена ли е с марка, модел и година на производство (код на двигател)? Кой и при какви условия я е определил? Поради какви обстоятелства се налага поставянето на ЕРГ в автомобилите? Защо на някои автомобили ЕГР се охлажда принудително?Защо скоро на всички нови автомобили ЕГР ще се охлажда принудително?П.П.: Поста да не се приема като заяждане. Просто задавам въпроси....
                    За нормите не знам,но ЕГР се монтира точно за това,намаляване на вредните емисии,като вторична преработка на газовете.ЕГР-а се охлажда принудително поради това,че не трябва толкова горещи газове да влизат обратно в смукателния тракт,а пък се ползва и за по бързо затопляне на антифриза.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      ЕГР-а няма отношение към димността, която се измерва на ГТП-то. За това ми е много забавно някой като почне да се хвали как минал ГТП, а ЕГР-а му бил затапен. И аз мога да мина 10к километра само с един резервоар вода за чистачките и за това колата ми била много икономична. Нещо от този род ми звучи.Иначе конкретно по другата половина на въпроса то отговорът е:
                      II. Моторни превозни средства с двигатели със самозапалване (възпламеняване чрез сгъстяване) на работната смес (дизелови двигатели)Максимално допустими стойности на коефициента на поглъщане на светлината (димност) Максимално допустимите стойности се определят от производителя на моторното превозно средство и се посочват в техническите му характеристики (част I, позиция V от свидетелството за регистрация).При липса на такава информация максимално допустимите стойности са, както следва:1. За МПС с двигатели с атмосферно пълнене (без турбокомпресор) - 2,5 m-12. За МПС с двигатели с принудително пълнене (с турбокомпресор) - 3,0 m-13. За МПС с двигатели Евро 4, с двигатели Евро 5, с двигатели, щадящи околната среда (EEV), и с двигатели от одобрен тип съгласно граничните стойности за вредни емисии, посочени в последващите изменения на Директива 2005/55/ЕО или на Директива 70/220/ЕИО, така както тя е изменена с Директива 98/69/ЕО - 1,5 m-1.Моторни превозни средства, регистрирани или пуснати в експлоатация преди 1 януари 1980 г., се освобождават от тези изисквания.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар

                      Working...
                      X