Абсолютно съм съгласен с теб по въпроса с детонацията,но аз имах на предвид като бързо изгаряне условията при които се извършва то а именно добрата компресия и чисто гориво/ дизел/.що се отнася до помпата не съм чул някой да и е удължил живота осезаемо.Просто аз съм противник на тези неща.ще снимам и ще покажа глава от Нисан каран с двутактово масло /аз съм го карал/ да видиш каква гняс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
FGRC написа:Не бъркай черния нагар от рециркулацията на отработените газове с масло.Наличието на масло в колектора означава лоша вентилация или тръгнала турбина.Колите са ни стари все пак.Не съм чул инженерите да казват,че е добре да има масло в колекторите.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Малииии чи спор са завихри Маслени изпарения от картера няма как да отсъстват в смукаелния колектор, освен ако ДВГ никога не е работил. Саждите от ЕГР-а полепват в смукатела, като не се ползва подходящо масло за мотора. Има масла които са предвидени за ДВГ с ЕГР, има масла, които не са предвидени за такива ДВГ. Точно употребата на вторите, предизвиква натрупване на сажди в колектора. А автомобил с изправна хранителна, смукателна и изпускателна уредби, не отделя сажди при работещ ЕГР. В режимите при които е нормално да се отделят малко или много сажди като рязко натоварване на ДВГ и др., ЕГР-а затваря и сажди в смукатела не отиват. Като се наливат боклуци в резервоара, също може да се получи отделяне на голямо количество сажди и с работещ ЕГР, но това е неправилна експлоатация. Не съм и нямам намерение да наливам двутактово масло в резервоара на моето Марче :D , не защото би навредило, а защото наистина не виждам смисъл от такава малка доза. По-голяма доза - като си купя Трабант, ама друг път. Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivankd написа:не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivankd написа:все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Малииии чи спор са завихри Маслени изпарения от картера няма как да отсъстват в смукаелния колектор, освен ако ДВГ никога не е работил. Саждите от ЕГР-а полепват в смукатела, като не се ползва подходящо масло за мотора. Има масла които са предвидени за ДВГ с ЕГР, има масла, които не са предвидени за такива ДВГ. Точно употребата на вторите, предизвиква натрупване на сажди в колектора. А автомобил с изправна хранителна, смукателна и изпускателна уредби, не отделя сажди при работещ ЕГР. В режимите при които е нормално да се отделят малко или много сажди като рязко натоварване на ДВГ и др., ЕГР-а затваря и сажди в смукатела не отиват. Като се наливат боклуци в резервоара, също може да се получи отделяне на голямо количество сажди и с работещ ЕГР, но това е неправилна експлоатация. Не съм и нямам намерение да наливам двутактово масло в резервоара на моето Марче :D , не защото би навредило, а защото наистина не виждам смисъл от такава малка доза. По-голяма доза - като си купя Трабант, ама друг път. Успех !Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
на жтд разлика по работата на мотора няма никаква от това дали има масло в нафтата или няма на моята съм сипвал трансформаторно масло 1:1 и няма разлика никаква при двг с гнп там се получава по тиха работа особено при по-продължително каране(с масло в нафтата) това е моя опитBravo 1.9d 97г
Коментар
-
ivankd написа:сипах 125 мл кастрол 2Т на половин резервоар (по стрелката ) и настина мотора стана по тих и някак работи "мазно" други ползи или вреди не съм забелязал...засега де.не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
nsn написа:на жтд разлика по работата на мотора няма никаква от това дали има масло в нафтата или няма на моята съм сипвал трансформаторно масло 1:1 и няма разлика никаква при двг с гнп там се получава по тиха работа особено при по-продължително каране(с масло в нафтата) това е моя опитОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
vgeorgiev написа:ivankd написа:сипах 125 мл кастрол 2Т на половин резервоар (по стрелката ) и настина мотора стана по тих и някак работи "мазно" други ползи или вреди не съм забелязал...засега де.не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар