Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двутактово масло в нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Абсолютно съм съгласен с теб по въпроса с детонацията,но аз имах на предвид като бързо изгаряне условията при които се извършва то а именно добрата компресия и чисто гориво/ дизел/.що се отнася до помпата не съм чул някой да и е удължил живота осезаемо.Просто аз съм противник на тези неща.ще снимам и ще покажа глава от Нисан каран с двутактово масло /аз съм го карал/ да видиш каква гняс.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      FGRC написа:
      Не бъркай черния нагар от рециркулацията на отработените газове с масло.Наличието на масло в колектора означава лоша вентилация или тръгнала турбина.Колите са ни стари все пак.Не съм чул инженерите да казват,че е добре да има масло в колекторите.
      Аз не бъркам в случая,саждите полепват по колектора,защото турбината винаги качва по малко масло,дори и на нови ЖТД-а съм го виждал
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        Малииии чи спор са завихри Маслени изпарения от картера няма как да отсъстват в смукаелния колектор, освен ако ДВГ никога не е работил. Саждите от ЕГР-а полепват в смукатела, като не се ползва подходящо масло за мотора. Има масла които са предвидени за ДВГ с ЕГР, има масла, които не са предвидени за такива ДВГ. Точно употребата на вторите, предизвиква натрупване на сажди в колектора. А автомобил с изправна хранителна, смукателна и изпускателна уредби, не отделя сажди при работещ ЕГР. В режимите при които е нормално да се отделят малко или много сажди като рязко натоварване на ДВГ и др., ЕГР-а затваря и сажди в смукатела не отиват. Като се наливат боклуци в резервоара, също може да се получи отделяне на голямо количество сажди и с работещ ЕГР, но това е неправилна експлоатация. Не съм и нямам намерение да наливам двутактово масло в резервоара на моето Марче :D , не защото би навредило, а защото наистина не виждам смисъл от такава малка доза. По-голяма доза - като си купя Трабант, ама друг път. Успех !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          Съгласен.Успех.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
            BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

            Коментар


              ivankd написа:
              не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
              Е това май е най смисления отговор
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                ivankd написа:
                все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
                Съгласен, ама е вярно за момента на изчисленията.Карам Дедра 1.9TDS 1997 г, двигателя дали е проектиран за сегашната нафта или за това, която се е продавало преди около 15 години?

                Коментар


                  Dido_Lyubenov написа:
                  Малииии чи спор са завихри Маслени изпарения от картера няма как да отсъстват в смукаелния колектор, освен ако ДВГ никога не е работил. Саждите от ЕГР-а полепват в смукатела, като не се ползва подходящо масло за мотора. Има масла които са предвидени за ДВГ с ЕГР, има масла, които не са предвидени за такива ДВГ. Точно употребата на вторите, предизвиква натрупване на сажди в колектора. А автомобил с изправна хранителна, смукателна и изпускателна уредби, не отделя сажди при работещ ЕГР. В режимите при които е нормално да се отделят малко или много сажди като рязко натоварване на ДВГ и др., ЕГР-а затваря и сажди в смукатела не отиват. Като се наливат боклуци в резервоара, също може да се получи отделяне на голямо количество сажди и с работещ ЕГР, но това е неправилна експлоатация. Не съм и нямам намерение да наливам двутактово масло в резервоара на моето Марче :D , не защото би навредило, а защото наистина не виждам смисъл от такава малка доза. По-голяма доза - като си купя Трабант, ама друг път. Успех !
                  Искаш да кажеш,че аз сипвам на мойта кола неподходящо масло,спивам каквото е казал производителя,а именно Селения ВР 5/40,а пък имам сажди в колектора.ЕГР-а го чистя през 20 000 км.,колата е с премахнат ДПФ.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    И други неща освен маслото съм споменал, така че ти ще кажеш от де ти идват саждите Ако пък е чипосвана ... за какво да си говорим :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      сипах 125 мл кастрол 2Т на половин резервоар (по стрелката ) и настина мотора стана по тих и някак работи "мазно" други ползи или вреди не съм забелязал...засега де.
                      BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

                      Коментар


                        на жтд разлика по работата на мотора няма никаква от това дали има масло в нафтата или няма на моята съм сипвал трансформаторно масло 1:1 и няма разлика никаква при двг с гнп там се получава по тиха работа особено при по-продължително каране(с масло в нафтата) това е моя опит
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          Значи ми е за смяна аксиалния лагер, защото започнах да го чувам
                          BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

                          Коментар


                            ivankd написа:
                            сипах 125 мл кастрол 2Т на половин резервоар (по стрелката ) и настина мотора стана по тих и някак работи "мазно" други ползи или вреди не съм забелязал...засега де.
                            По - горе беше написал следното:
                            не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              nsn написа:
                              на жтд разлика по работата на мотора няма никаква от това дали има масло в нафтата или няма на моята съм сипвал трансформаторно масло 1:1 и няма разлика никаква при двг с гнп там се получава по тиха работа особено при по-продължително каране(с масло в нафтата) това е моя опит
                              Че то и на JTD има бутална горивонагнетателна помпа - тази за високо налягане която пълни колектора към дюзите(рейката, както казват някои ). Помпата има 3 бутала и гърбичен вал, които също си искат мазането от нафтата Ето как работи http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=tkeSItTNw7A :D
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                vgeorgiev написа:
                                ivankd написа:
                                сипах 125 мл кастрол 2Т на половин резервоар (по стрелката ) и настина мотора стана по тих и някак работи "мазно" други ползи или вреди не съм забелязал...засега де.
                                По - горе беше написал следното:
                                не ми трябва да е по-тихо в колата и без това се чудя как да заглуша звука от устата на жена ми! все си мисля че някой на когото това му е работата и му се плаща за нея и то доста добре е изчислил какво трябва да се налива в резервоара. Дори го пише на капачката.
                                Правилно си прочел колега. Сипах маслото , за да знам дали се случва наистина нещо, или не. За да мога да споря от собствен опит а не просто да си чеша езика ( клавиатурата)
                                BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

                                Коментар

                                Working...
                                X