Изчетох цялата тема. Ще сипя и аз 300мл. масло на 1 резервоар пък каквото ще да е. И на мене ми е жал сутрин как трака първите няколко секунди. JTD 105 е колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
BO написа:FGRC написа:Нещо не разбрах,провери си отговора.Става въпрос за добавяне на двутактово масло в нафтата,а скороста на изгаряне и е по голяма от на маслото.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега FGRC, стрнни работи пишеш при 2мл /л двутактово масло, какво ще се промени в изгарянето на горивната смес, и как това масло, като влиза с нафтата, 2 мм преди буталото да стигне ГМТ и изгаря до достигане на буталото в ГМТ, ще смазва цилиндрите, като ще е напълно изгоряло ? А как ще промени скороста на изгаряне на горивната смес, като е в такова съотношение с нафтата ? Я поясни малко, че ми срина всички надежди да съм на ясно с работата на ДВГ ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Mury написа:BO написа:FGRC написа:Нещо не разбрах,провери си отговора.Става въпрос за добавяне на двутактово масло в нафтата,а скороста на изгаряне и е по голяма от на маслото.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Kолеги маслото като изгаря в цилиндупъра се отделят маслени пари.Тези пари или газове както щете ги наречете,те са мазни и оплътняват в малка степен сигментите.Буталото слиза надолу вследствие на експлозията и докато не се отвори изпускателния клапан газовете са вътре в цилиндъра.Колкото по бързо изгаря горивото,толкова по тих е двигателя.Чукането при дизелите не е механично а е вследствие на термодинамични процеси.За JTD мотора е направо пагубно да се слага масло в дизеловото гориво.Аз казвам моето мнение и никой не е длъжен да се съобразява с него.С двата милилитра на литър само си мърляш газовете и нищо не правиш.Аз спирам до тук.Поздрави на всички.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Kолеги маслото като изгаря в цилиндупъра се отделят маслени пари.Тези пари или газове както щете ги наречете,те са мазни и оплътняват в малка степен сигментите.Буталото слиза надолу вследствие на експлозията и докато не се отвори изпускателния клапан газовете са вътре в цилиндъра.Колкото по бързо изгаря горивото,толкова по тих е двигателя.Чукането при дизелите не е механично а е вследствие на термодинамични процеси.За JTD мотора е направо пагубно да се слага масло в дизеловото гориво.Аз казвам моето мнение и никой не е длъжен да се съобразява с него.С двата милилитра на литър само си мърляш газовете и нищо не правиш.Аз спирам до тук.Поздрави на всички.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Не бъркай черния нагар от рециркулацията на отработените газове с масло.Наличието на масло в колектора означава лоша вентилация или тръгнала турбина.Колите са ни стари все пак.Не съм чул инженерите да казват,че е добре да има масло в колекторите.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.
Коментар
-
FGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар