Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двутактово масло в нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Linkestis написа:
    При цена от 8лв. за литър,колко оскъпявате скапаната нафта,с няколко мл. на литър?Или на месец изразходвате по няколко тона нафта?Целта в крайна сметка е по-добрата работа на двигателя,съчетано с усещането на шофиране.Така че да пускате коментари от сорта: допълнително оскъпяване е несериозно.При пропорция 1:200 или 1000мл. струват 8лв. следователно 1мл.ви излиза 0,8ст. Няма и една стотинка!Или казано ясно на един литър нафта добавяте 4 стотинки.Горе долу колкото повечето от вас имат като отстъпка.
    Смях в залата! При тази пропорция - нищо не платил, нищо не получил!
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      Е ти к’во искаш ? само на двутактово масло ли да кара ? Налива се малко колкото да маже помпата. Това с работата на ДВГ, паленето на студено, разликата в мощноста и други такива, са си чиста проба самовнушения. Печелиш единствено по-дълъг живот на ГНП, ама тудно се доказва. Хубавото е че е истина
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        Слагайте тритактово масло в нафтата,така че дизелите ще станат още по тихи.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          + за двутактовото масло -повече мазане по-добре,особено за помпата

          Коментар


            сега погледнах един от постовете на огито и мога да му кажа че карам с котелно гориво,червено на цвят +масло(двутактово)и само зимата малко бензин.още не съм сменял нищо по горивната апаратура.маслото го добавям защото котелното гориво не съдържа парафин и няма достатъчно мазане но за сметка на товапо не замръзва.колата е брава 1.9 jtd

            Коментар


              ivel написа:
              сега погледнах един от постовете на огито и мога да му кажа че карам с котелно гориво,червено на цвят +масло(двутактово)и само зимата малко бензин.още не съм сменял нищо по горивната апаратура.маслото го добавям защото котелното гориво не съдържа парафин и няма достатъчно мазане но за сметка на товапо не замръзва.колата е брава 1.9 jtd
              Спокойно,скоро ще смениш,не се притеснявай Тогава ще разбереш,че хич не си на далавера да караш ЖТД с ефтини боклуци,но всеки си има глава на раменте Имай предвид че регулатора на налягането струва 470 лв.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                колата я карам вече 10 000км така че не съм съгласен с теб,а и вече си е избила парите-около600-700лв,пък каквото искате казвайте и освен това по-не замръзва-по-малко парафин

                Коментар


                  ivel написа:
                  сега погледнах един от постовете на огито и мога да му кажа че карам с котелно гориво,червено на цвят +масло(двутактово)и само зимата малко бензин.още не съм сменял нищо по горивната апаратура.маслото го добавям защото котелното гориво не съдържа парафин и няма достатъчно мазане но за сметка на товапо не замръзва.колата е брава 1.9 jtd
                  Ти наистина си ПИЧ.Карай така , но не заблуждавай другите , че JTD не е лесно за ремонт.Пък и едни скъпи части не ти е работа.Тва дюзи,тва ГНП,тва регулатор,тва...........Не правете това на своите коли!!!!!!!!!
                  Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                  Коментар


                    Не мисля, че ivel твърди, че ремонта на JTD-то е евтин.Предполагам, че когато се стигне до ремонт, просто ще смени колата.

                    Коментар


                      Dimitar. написа:
                      Не мисля, че ivel твърди, че ремонта на JTD-то е евтин.Предполагам, че когато се стигне до ремонт, просто ще смени колата.
                      И ще набута някой такъв като теб и мен с нея/мен няма как да ме набута,ма тва е друг въпрос/,идеално,типично Бг мислене...................
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        Абе аз се доста се чудих дали тази тема не е майтап, ама за съжаление не е .

                        Коментар


                          Dimitar. написа:
                          Абе аз се доста се чудих дали тази тема не е майтап, ама за съжаление не е .
                          Не е, не е.......
                          Palio Weekend 1.7 TD

                          Коментар


                            "Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.До всички:Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово маслоМоже би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!"

                            Коментар


                              Dimitar. написа:
                              Абе аз се доста се чудих дали тази тема не е майтап, ама за съжаление не е .
                              Не е майтап тази тема, за съжаление. Има огромна разлика между двутактовото масло и двигтелното и други масла. Двутактовото е предназначено да изгаря без остаък и сажди, лишено е и от изключително вредните съставки, отделящи токсини при изгаряне, които съдържат другите масла.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                Мдаа, заради екологията намалява делът на двутактовите двигатели, даже и при лодковите. Още малко и резачките ще станат четиритактови многоклапанни с катализатор. Та на някой трябва да се продава двутактовото масло. На кой ли...
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X