Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
batproho написа:Dido_Lyubenov написа:Няма да замръзне. Нафтата не замръзва, замръзват парафините в нафтата. За тази цел на някои бензиностанции продават дизел с по-ниско съдържание на прафини - примерно такъв беше Алпин Дизел на ОМВ , сега Макс еМоушън. Аз зареждам сега на Ромпетрол - Efix DIEZEL E5 - той също е с много ноиско съдържание на парафини но е намалено и съдържанието на сяра, което води до по-малко дим и серни окиси в изгорелите газове. Двутактовото масло единствено смазва триещите се части в горивната система. Не е добавка нито против замръзване нито за почистване на горивната система.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
...И коя е качествената нафта, че аз идея си нямам ? Само не ми казвайте, че е скъпата в "утвърдените" бензиностанции, че ще ми се наложи пак да разказвам миналогодишни саги. За съжаление на вкус не можем да я определим, а и надали някой от нас презумпира, че ще налива боклуци. Всеки се лови за тубата, мущука и нафтоколонката с идеята, че сипва нещо добро за колата си... Ако 2Т маслото не помага някой имал ли е основание да твърди обратното...Интересно ми е.ПС: Не всеки дава пари за 2Т маслото си де. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:...И коя е качествената нафта, че аз идея си нямам ? Само не ми казвайте, че е скъпата в "утвърдените" бензиностанции, че ще ми се наложи пак да разказвам миналогодишни саги. За съжаление на вкус не можем да я определим, а и надали някой от нас презумпира, че ще налива боклуци. Всеки се лови за тубата, мущука и нафтоколонката с идеята, че сипва нещо добро за колата си... Ако 2Т маслото не помага някой имал ли е основание да твърди обратното...Интересно ми е.ПС: Не всеки дава пари за 2Т маслото си де. :DPalio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
serge написа:ntodorov написа:...И коя е качествената нафта, че аз идея си нямам ? Само не ми казвайте, че е скъпата в "утвърдените" бензиностанции, че ще ми се наложи пак да разказвам миналогодишни саги. За съжаление на вкус не можем да я определим, а и надали някой от нас презумпира, че ще налива боклуци. Всеки се лови за тубата, мущука и нафтоколонката с идеята, че сипва нещо добро за колата си... Ако 2Т маслото не помага някой имал ли е основание да твърди обратното...Интересно ми е.ПС: Не всеки дава пари за 2Т маслото си де. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
serge написа:batproho написа:От което следва че няма особено голяма полза от използването му (лично за мен).п.с. сипвайте качествена нафта и не се занимавайте с глупости :D .
Коментар
-
Оги, аз лично зареждам нафта от ЕКО и ОМВ, обикновена или (от скъпата) според зависи... Ползвал съм и 2Т масло, може би наистина двигателя работи малко по-тихо, но може и да е само илюзия (не съм сигурен). А при сегашната цена на дизеловото гориво ми се вижда неоправдана инвестиция в допълнителното му оскъпяване с наливане на допълнителни лубриканти в резервоара. Все пак всеки си има глава на раменете и да решава сам за себе си .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Оги, аз лично зареждам нафта от ЕКО и ОМВ, обикновена или (от скъпата) според зависи... Ползвал съм и 2Т масло, може би наистина двигателя работи малко по-тихо, но може и да е само илюзия (не съм сигурен). А при сегашната цена на дизеловото гориво ми се вижда неоправдана инвестиция в допълнителното му оскъпяване с наливане на допълнителни лубриканти в резервоара. Все пак всеки си има глава на раменете и да решава сам за себе си .A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, не знам как е в Бургас, но тук в Русе съм зареждал много време от ОМВ, обаче сега всички бензиностанции на ОМВ ги е взел едн м... и започнаха проблемите с нафтата им, на всичко отгоре цената на "хубавата" нафта е с 19 ст отгоре над наистина хубавата на Ромпетрол. На ЕКО заредих няколко пъти, и обикновен дизел и дизел + разлика между двата няма и на всичко отгоре не се държи добре колата с тяхна нафта. На Лукойл - ЕКТО изобщо не е по-добра от обикновения дизел дето го продаваха преди 6 месеца, дори обртно, само дето цената е малко отгоре. Само на ШЕЛ не съм зареждал скоро, но няма да рискувам през зимата да си правя експерименти. Двутактово масло до сега не съм наливал, защото си ми работи ЕГР-а и не искам да рискувам да си задръстя смукателния колектор с нагар заради добавяне на разни работи в нафтата, въпреки че не би трябвало да има проблем специално от двутактовото масло. С ромпетролска нафта колата нито пуши, нито трака. Като загрее ДВГ, на празен ход работи в пъти по-тихо от колкото с другите марки нафта, и дори в движение едва се чува ДВГ когато го натоваря. Както казаха колегите по-горе - хубва нафта е най доброто и най евтино решение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Както писах в по-горния коментар историята познава всякакви случаи. Но факт е ,че имам над 250000 километра със служебни коли от нови до стари морги и никога не съм имал проблеми. Зареждано е само от ЛУКОЙЛ, Шел, ОМВ. Само веднъж Sprinter на 2000 км на -15 и вятър във Варна едва запали, но нафтата не беше замръзнала.Както казвам, има и изключения-зависи от нощната смяна, но не съм съгласен, че на всеки трети му е виновна нафтата да не може да запали в студа.Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:С ромпетролска нафта колата нито пуши, нито трака. Като загрее ДВГ, на празен ход работи в пъти по-тихо от колкото с другите марки нафта, и дори в движение едва се чува ДВГ когато го натоваря.
Коментар
-
Не е само до запалване, колега. Аз съм врътнал доста повечко километри от теб, и дори само на дизели пак са повече. И лична и служебни дизелаци, всички правят разлка като зарждам от различни места. Да е само на една кола - добре, проблема може да е в колата, ама 4 различни коли, зареждани от всички възможни вериги в Русе, да се държат идентично... Явно има нафта и нафта. И четирите не искат да вървят с нафта от ЕКО - тромави от всякъде, от Лукойл - двете с лукойлска нафта на -27’ нямат палене, маойта с Алпин Дизел (тогава) нямаше грижи, колегата с Авенсис-а от ЕКО също нямаше проблем. Ама с Алпин Дизел всички вървяха както си требе, а с нафта от ЕКО - няма ряз. Със ШЕЛ -ска съм зареждал веднъж - добре. Абе има си значние от къде ще зареждаш, не е само от мерака на колата. И различен разход дават от различните бензиностанции.ПП : Това е към колегата serge :D А думите на chaveto относно парата - на 100 % птвърждавам. И при мен е така.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ntodorov написа:Зареждай от по - евтината и си добавяй - масълце - 5 гр. на литър. По-благо и за джоба и за колата...Така си мисля де. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар