Да разведря темата. Изгорих около 30 литра нафта миксирана с 2Т полусинтетика. Съотношение 1:200...Няма лошо. Търся разликата с минералното 2 Т, което ползвах. Като, че ли с минералното повече пропушваше(незначително), когато "изрязвах" колата. С полусинтетиката - йок...Субективното усещане умишлено не го споменавам, вярвам обаче на зрителните си и слуховите сетива. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Но пък полусинтетиката е два пъти по-скъпа от минералното, дали си заслужава?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Но пък полусинтетиката е два пъти по-скъпа от минералното, дали си заслужава?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:Евтина ли ви се струва нафтата, че да я оскъпявате с добавки и масла ?Натюрлих нафта и газ до долу, тва са маслата е ала бала работа.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Нафта, масло, олио кога какво има с такова се движа. С маслото и олиото е по тиха колата и не "чади" толкова (за олиото съм сигурен)...Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Аз изгорих почти 3 резервоара с двутактово масло от Кауфланд,което се води синтетично и бездимно и ето какво установих до момента:-колата върви малко повече-пуши по-малко,незнайно защо-гори по-малко-шумът на двигателя си е все същия -колата си я имам от 4г. и няма как да си внушавам защото я познавам много добре микса от нафта с масло го слагам на тди,на фиата не слагам заради комън-рейла че и без друго с обикновената нафта имах проблеми с него!Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
Dorian сложи и на JTD-то няма да съжаляваш. Всичко това което си забелязал при другата кола ще го видиш и при Фиата. Аз и двете си коли ги карам с по 5 мл./л. двутактово масло в нафтата и също всеки покрай мен с комън рейл на когото съм казал да слага споделя моите впечатления - по-пъргава в ускоренията /малко, но забележимо като си познаваш добре колата/, липса на пушек, малко по-нисък разход. За последните 386 км. само градско, средна скорост 18,5 км./ч., преход от по 3,5 км. сутрин, обед и вечер - 7,69 л./100 км. Без двутактовото масло при същият маршрут разхода е с 0,2-0,3 л./100 км. повече. Извънградско при средна скорост 70 км./ч. падам на 4,2 л./100 км.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
MartoModev написа:А дали е възможно да се запуши филтъра за твърди частици от това масло.Това само коли които го имат де?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:MartoModev написа:А дали е възможно да се запуши филтъра за твърди частици от това масло.Това само коли които го имат де?
Коментар
-
Airfan интересно, сега ще погледна. Обаче не мога да не вярвам на очите си - и при трите коли в семейството, комън рейл определено ефекта е доста положителен и като разход и като вървеж. Даже до преди две седмици бях спрял за месец и половина нарочно да не слагам двутактово масло и в началото наистина нямаше разлика /първата седмица/ и сега пак започнах да слагам и ето веднага разликата. Като си познавам колата и минавам по един и същ маршрут всеки работен ден.П.С. Общо взето само глупости са писали колегите от Рено. То стана малко като това че CDI моторите на Мерцедес не загрявали защото били много ефективни с малки загуби на топлина, ала бала. Ама аз моят съм си му отстранил "гениалните" решения на инженерите от Мерцедес и не само че зиме и лете температурата ми е 83-86 градуса ами си ми е топличко :D Така че аз вярвам само на това, което съм видял лично и то говори в полза на 2Т маслото в нафтата в съотношение 1:200.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Airfan интересно, сега ще погледна. Обаче не мога да не вярвам на очите си - и при трите коли в семейството, комън рейл определено ефекта е доста положителен и като разход и като вървеж. Даже до преди две седмици бях спрял за месец и половина нарочно да не слагам двутактово масло и в началото наистина нямаше разлика /първата седмица/ и сега пак започнах да слагам и ето веднага разликата. Като си познавам колата и минавам по един и същ маршрут всеки работен ден.П.С. Общо взето само глупости са писали колегите от Рено. То стана малко като това че CDI моторите на Мерцедес не загрявали защото били много ефективни с малки загуби на топлина, ала бала. Ама аз моят съм си му отстранил "гениалните" решения на инженерите от Мерцедес и не само че зиме и лете температурата ми е 83-86 градуса ами си ми е топличко :D Така че аз вярвам само на това, което съм видял лично и то говори в полза на 2Т маслото в нафтата в съотношение 1:200.kostadin11 написа:Но в духа на предното ми драскание! да уточня. Не слагайте моторни и трансмисионни масла в дизелката! Калорични са , но с много висока крайна темп. на кипене и не изгарят. Не че някои селски бензиностанции не ги ръгат в кюпа. Затова зареждайте от големи оборотни, на централни места.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар