Наистина има такива коли, чийто двигатели работят толкова тихо, че двутактово масло им е напълно ненужно и при тях няма никакъв ефект. Лично всеки ден наблюдавам една такава Зафира с 2.0 DTI (май така беше).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Все пак си остава ефекта от смазването и не се губи смисълът на слагане на масло.Иначе и аз слушам една Зафира как не се чува :D обаче собственика и работи в сервиз за помпи/дюзи......... и просто е центрована много добре. А и като цяло този двигател не е на Опел Щкодите в бачкането не се чуваха, сега като минаха 150к си тракат и то добре
Коментар
-
Преките ми наблюдения съвпадат с вашите. Карам и Вектра C 2.0 DTI 2003 г. Aми тихичка си е пущината. По-тиха е от Зафирата 1.9 CDTI 2007 г.на мой роднина. Всичко е до "характер". Бравата ми определено е податлива на 2Т масло. Единствените ми притеснения идват от неизвесността и евентуалните гнязове, които би отделил двигателят при изгарянето на нафтата и 2Т масло.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мен ефектът е осезаем при 1:500. Най-лесно ми е като ми светне лампата - сипвам 100 мл, и зареждам 50 л. Маслата са на цена около 10-12 лв за литър. При едно сипване на масло - оскъпяването за мен е 1 лв, при сметка за гориво от около 120 лв на текущите цени. С картата за отстъпка на форума от 5 стотинки на литър получавам отстъпка от 2.50, ако извадя разхода за масло - отстъпката ми става чисто 1.50. С две думи - оскъпяването за мен е 2 стотинки на литър.
Коментар
-
Има и минерални 2Т масла. Цената им е от 5 до 8 лева на литър. Аз съм с минерално 2Т в момента въпреки, че ще пробвам с полусинтетика. Иначе разликата в звука и по-мазната работа на двигателя, които усещам обективно ( смея вече да твърдя ) си заслужават оскъпяването, което и според мен е незначително.ПС: Пак в Гугъл един пич обясняваше, че за нашите цели не е нужно полу или синтетично 2Т масло, ама много бля-бля и не се впуснах в подробностите му, които така или иначе си бяха само теории за неизпробван и непредизвикващ у мен интерес продукт...Сега бих се ослушал пак. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колеги, мога ли и аз да си кажа мнението? Пробвах всевъзможни начини методи и количество на двутактово масло за нафтата. Мареа 1.9 ТД на пълен резервоар 1 литър масло като мносеше и още 500 грама. Наливах и 30 грама на 8 литра нахта и тогава беше най безшумен и меко работещ двигател. сега съм на 25л нафта 1 масло и с червена нафта я карам но иска още малко. Маслото ми е Xtreme и двигателното ми е такова и съм много доволен от Италия е на 100%.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
За колегите, които от скоро ползват 2Т масла в JTD: - Имате ли някакви нови позитивни или негативни наблюдения върху използването на 2Т масла, че ми свършва първата туба ( с която съм миксирал около 200 литра гориво ) и се чудя вече на по-качествено 2Т масълце.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мен има осезаема промяна в звука и не много осезаема в работата на мотора при съотношението 1:500. Не виждам причина да го променям, ако при такова постигам това, което съм изчел по форумите. А на 50 литра ако сложа литър масло, това оскъпява литър гориво с 20 стотинки, или вместо 125 лева сметка, ще платя да речем 135
Коментар
-
Вече съм с полусинтетика на Мобил за мотоциклети...Такова намерих без пари. :D ПС: Освен по-безшумния мотор забелязвам и промяна при сутрешно палене на колата. Притрисането е незначително, а едва доловимите вибрации във волана на студена кола вече ги няма. С една дума - продължавам с 2Т масло. Още повече, че ми е дар - поне тази туба. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар