Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двутактово масло в нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двутактово масло в нафтата

    Това е тема от сорта на "Една жена каза.." Та една жена каза че е хубаво в нафтата да се сипва по 1 мл на всеки литър нафта. Това води до подобряване на работата на помпата, по-безшумна работа на мотора, по-плавна, и колата не си личи че е дизелова. Хвърлих поглед в няколко форума и има различни отзиви - за по-старите дизели дето не са комън рейли, може би е удачно, ама в тези по-новите .... една дюза е 1000 лева, помпата е 2-ка... Как мислите по въпроса, слагате ли, слагали ли сте, виждали ли сте някой да слага? Имам инфо от вътрешни хора, че някои от вас слагат редовно, ама моля за повече отзиви?Ако има такава тема - не съм я виждал напоследък, да не казвам никога. Даже и не търсих. Извинете ако повтарям нещо

    #2
    Ти си го казал де, но все пак - 4 х 998 или 5 х 998. Мерната единица я оставям на въображението ви.

    Коментар


      #3
      Едва ли на дюзите ще им стане нещо от маслото и то в такова малко количество.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        Аз слагам масълце всеки път. Двутактово масло нископепелно трябвало да бъде да не прави нагар.Слагах Щил от зеления, Сега съм взел от червеният че е по евтин, и някои казват че било по добре защото било минерално масло и по добре се смесвало с нафтата.Слагам обикновенно 250мл на един резервоар.Слагал съм веднъж и 250мл на половин резервоар и пак си работи.Лятото може и по 500мл на резервоар да си сагам.А и едно друго масло бях слагал Quicksilver мисля че се пише - за извънбордови двигатели - било най нископепелно, но е по скъпо.Други хора казват че и по 1 литър да слагаш пак си работело без проблем.Пушене не съм забелязал. Преди да почна да слагам масло при около 2000 2500 оборота сутрин при подаване на газ, помпата потропваше, с масалцето според мен го няма този ефект.Един новичък мерцедес дизел ми даваше ток да запаля, и като запалих и ония вика че това било бензинова кола.JTD е двигателя. В www.dieselbg.com има писано по тази тема.Хората казват че се мажела по добре помпата.За катализатора не знам как стой въпроса, но катализатор се маха лесно, нова помпа трудно се купува.
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #5
          А за маслото Щил доста хора са го похвалили - за скутерчета и за косачки.Хора с скутерчета казват че много добре вървяли със щил.Вчера се обаждах на едно място и ми казаха маслото се произвеждало в рафинериите на кастрол.
          Bravo JTD 105 '98

          Коментар


            #6
            Това и аз съм го чувал, но досега никога не съм капвал масълце. Маслото Щил, откъде може да се набави?
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #7
              В магазини за косачки, бензинови триони и фрезички.Може всяко друго двутактово масло за скутерчета да се ползва по принцип.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #8
                tyson написа:
                Маслото Щил, откъде може да се набави?
                http://www.stihl.de/isapi/default.asp?contenturl=http://www.stihl.bg/dealerlocator/default.aspxАз сложих 150мл на фул резервоар(по препоръка на колегата mr. Nikoi) и след 20-3км ми се струва, че поутихна, но не мога да съм крайно обективен.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Следя от близо резултата при колегата emzo, и ако не му спре скоро количката сигурно и аз ще сложа. :D

                  Коментар


                    #10
                    Ако питаш по въпроса помпаджия -ще каже не,семейство храни човека. Аз се занимавам и с реглаж и ремонт на дюзи между другото и слагам вече 15 години.Едва ли има технически обосновано отричане на това.освен екологията.Пък и в спора се ражда истината.Само да не е заради самия спор.

                    Коментар


                      #11
                      Мисля че нафтата е достатъчно мазна. Какво да кажем за бензина ? Някой сипва ли си масло в бензина, след като е сух?
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        Ще си позволя да цитирам един приятел:
                        дюзите са сметнати да работят при 1500 атмосфери(грубо) и понеже са много фини 100% е изчиислено влиянието на вискозитета на нафтата. Това обаче се променя, като нафтата е с друг вискозитет. 0.25 на 60 е малко наистина.
                        И аз мисля, че е малко, но предпочитам да заложа на знанията на инженерите в Италия.

                        Коментар


                          #13
                          Аз слагах преди няколко месеца двутактово на Приста на пълен резервоар 0.5л,сутрин като запаля пуши повечко около 10 мин. докато позагрее,мотора утихва доста ,ама баш като бензин-няма такъв филм.На по късен етап ми изпадна едно хидравлично масло и започнах да слагам от него и там почнаха проблеми ,сутрин дрънчеше много силно дори и като загрее пак-ужас.Отидох и си купих едно шише ликимоли-0.250мл,изсипах го цялото и след 25-50км колата се оправи и си мърка както преди,според мен е наи добре да се слага "трансформаторно"масло защото е много тънко и напрактика си е чиста нафта може да се кара с него до 1/3 т.е 3л на 10 нафта.аиде и успехи
                          Fiat Croma 1.9TDid-96g
                          min-3.9/100
                          max-7/100

                          Коментар


                            #14
                            емцо пиши отзиви, че да слагам и аз
                            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                            Коментар


                              #15
                              Аз на стария ми дизел го карах като трактор 20литра трансформаторно маслко 20 литра нафта и вървеше перфектно минал сам над 4000км и работа на двигателя стана доста по тиха пък и по лесно палеше нз дали така ми струва но със трансформаторно малко има доста голям ефект.За вървенето разлика почти не усетих като ходих до морето 180-190 без проблем минали години като ходих на море само че карах на нафта на 160км почва да се зори

                              Коментар

                              Working...
                              X