Това е тема от сорта на "Една жена каза.." Та една жена каза че е хубаво в нафтата да се сипва по 1 мл на всеки литър нафта. Това води до подобряване на работата на помпата, по-безшумна работа на мотора, по-плавна, и колата не си личи че е дизелова. Хвърлих поглед в няколко форума и има различни отзиви - за по-старите дизели дето не са комън рейли, може би е удачно, ама в тези по-новите .... една дюза е 1000 лева, помпата е 2-ка... Как мислите по въпроса, слагате ли, слагали ли сте, виждали ли сте някой да слага? Имам инфо от вътрешни хора, че някои от вас слагат редовно, ама моля за повече отзиви?Ако има такава тема - не съм я виждал напоследък, да не казвам никога. Даже и не търсих. Извинете ако повтарям нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Аз слагам масълце всеки път. Двутактово масло нископепелно трябвало да бъде да не прави нагар.Слагах Щил от зеления, Сега съм взел от червеният че е по евтин, и някои казват че било по добре защото било минерално масло и по добре се смесвало с нафтата.Слагам обикновенно 250мл на един резервоар.Слагал съм веднъж и 250мл на половин резервоар и пак си работи.Лятото може и по 500мл на резервоар да си сагам.А и едно друго масло бях слагал Quicksilver мисля че се пише - за извънбордови двигатели - било най нископепелно, но е по скъпо.Други хора казват че и по 1 литър да слагаш пак си работело без проблем.Пушене не съм забелязал. Преди да почна да слагам масло при около 2000 2500 оборота сутрин при подаване на газ, помпата потропваше, с масалцето според мен го няма този ефект.Един новичък мерцедес дизел ми даваше ток да запаля, и като запалих и ония вика че това било бензинова кола.JTD е двигателя. В www.dieselbg.com има писано по тази тема.Хората казват че се мажела по добре помпата.За катализатора не знам как стой въпроса, но катализатор се маха лесно, нова помпа трудно се купува.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Това и аз съм го чувал, но досега никога не съм капвал масълце. Маслото Щил, откъде може да се набави?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:Маслото Щил, откъде може да се набави?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ще си позволя да цитирам един приятел:дюзите са сметнати да работят при 1500 атмосфери(грубо) и понеже са много фини 100% е изчиислено влиянието на вискозитета на нафтата. Това обаче се променя, като нафтата е с друг вискозитет. 0.25 на 60 е малко наистина.
Коментар
-
Аз слагах преди няколко месеца двутактово на Приста на пълен резервоар 0.5л,сутрин като запаля пуши повечко около 10 мин. докато позагрее,мотора утихва доста ,ама баш като бензин-няма такъв филм.На по късен етап ми изпадна едно хидравлично масло и започнах да слагам от него и там почнаха проблеми ,сутрин дрънчеше много силно дори и като загрее пак-ужас.Отидох и си купих едно шише ликимоли-0.250мл,изсипах го цялото и след 25-50км колата се оправи и си мърка както преди,според мен е наи добре да се слага "трансформаторно"масло защото е много тънко и напрактика си е чиста нафта може да се кара с него до 1/3 т.е 3л на 10 нафта.аиде и успехиFiat Croma 1.9TDid-96g
min-3.9/100
max-7/100
Коментар
-
Аз на стария ми дизел го карах като трактор 20литра трансформаторно маслко 20 литра нафта и вървеше перфектно минал сам над 4000км и работа на двигателя стана доста по тиха пък и по лесно палеше нз дали така ми струва но със трансформаторно малко има доста голям ефект.За вървенето разлика почти не усетих като ходих до морето 180-190 без проблем минали години като ходих на море само че карах на нафта на 160км почва да се зори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар