Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4 JTD за Градско Каране ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    vsd написа:
    Да, но човека пита за Алфа 2,4. Според мен въпроса му е не дали ще му харчи повече, а дали няма да се счупи двигателя, което си е божа работа. Като даваш 10-12 хил. за кола предполагам няма много да му пуика дали ще му харчи един литър отгоре докато е студена. То в същност zloben9000 едва ли чете тази тема изобщо.
    чета я темата, и ви благодаря за отговорите обаче не е за мен колата и не съм много фен на дизелите. нито съм фен на 156 алфите защото не са хечбек като фиата браво или голфа. Аз съм фен на алфа 147 обаче е много скъпа.Как може да си купиш 156 за града само заради двигатела,е не знамИначе чакаме един приятел да внесе от Швеицария някаква Алфа. за сега брат ми е със Опел Астра от старите
    Bravo GT 1.8

    Коментар


      #32
      Да ти кажа и аз съм фен на хечбека, и някак не ми се връзва седан да карам. Затова бих си взел комби. Комбито на 156 е едно от най-красивите комбита правени някога, поне според мен. Братовчеда си взе преди месец и нещо и то не защото му трябвше комби, а защото го кефи дизайна и си взе точно 2,4 jtd 150 коня. Страшна кола със страшен звук. При много леко каране дава доста нисък разход. При настъпка го вдига, но за този вървеж пак е много нисък. Успех в търсенето.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #33
        vsd написа:
        Да ти кажа и аз съм фен на хечбека, и някак не ми се връзва седан да карам. Затова бих си взел комби. Комбито на 156 е едно от най-красивите комбита правени някога, поне според мен. Братовчеда си взе преди месец и нещо и то не защото му трябвше комби, а защото го кефи дизайна и си взе точно 2,4 jtd 150 коня. Страшна кола със страшен звук. При много леко каране дава доста нисък разход. При настъпка го вдига, но за този вървеж пак е много нисък. Успех в търсенето.
        Понеже става въпрос за 156 на Алфа,лично аз бих предпочел 1,9 ЖТД 16V-140 кс.Върви колкото цитираната и е по-икономична.Има я и в изпълнение 150 кс.

        Коментар


          #34
          Е това вече е multijet, и е само с външния файслифт. Тези бройки са доста по-скъпи от 2,4 150 коня. Ако се намери ще е на цена около 15000, а 2,4 го взехме за 9000. Специално за 1,9 140 не ми се вярва да върви много повече от 2,4 150 коня. Между другото и 1,9 140 и 2,4 150 се намират доста трудно, като 1,9 ми се струва че са по-рядко срещани. За разхода на мулитджета не знам как ще е, но като гледам 159-ките на колегите от алфа форума, разхода не е никак нисък. Ако някой има впечатления моля да ги сподели
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            vsd написа:
            Е това вече е multijet, и е само с външния файслифт. Тези бройки са доста по-скъпи от 2,4 150 коня. Ако се намери ще е на цена около 15000, а 2,4 го взехме за 9000. Специално за 1,9 140 не ми се вярва да върви много повече от 2,4 150 коня. Между другото и 1,9 140 и 2,4 150 се намират доста трудно, като 1,9 ми се струва че са по-рядко срещани. За разхода на мулитджета не знам как ще е, но като гледам 159-ките на колегите от алфа форума, разхода не е никак нисък. Ако някой има впечатления моля да ги сподели
            До сега не сън срещал инфирмация,където да ги обявяват като multijet.

            Коментар


              #36
              140 и 150 коня 1,9 са 16 клапанови и са мултиджет заедно с 2,4 175 коня 20 клапана.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #37
                vsd написа:
                .... 2,4 175 коня 20 клапана.
                Ейй това искам по цял ден да си го търкалям градско върху една 156-ца SW
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Оооох, точно върху същата и на мен ми се иска
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #39
                    vsd написа:
                    Оооох, точно върху същата и на мен ми се иска
                    Абе колега,какво му мислиш толкова.Купуваш си едно 2,4ЖТД-130 кс,правиш му един ремап и отиваш на 175 кс,пък даже и повече.Ти поне имаш опит в тази работа.Хем ще спестиш пари,хем същата работа.

                    Коментар


                      #40
                      Ми не. Купувам си едно 175 коня и му правя ремап. Нали имам опит в тази работа. Ти кога ще престанеш с ироничните изявления.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #41
                        Това ДВГ със 175-те коня е със сигурност доста добър но не е ли малко лаком за града особено за София ...? Чувал съм че разхода може да скочи до към 10-12 на сто км.
                        Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                        Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                        Коментар


                          #42
                          Ми дори и да е толкова, все пак са 175 коня. То само с въздух не става Предполагам че около 10 ще дава.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #43
                            vsd написа:
                            Ми не. Купувам си едно 175 коня и му правя ремап. Нали имам опит в тази работа. Ти кога ще престанеш с ироничните изявления.
                            Колега,защо ирония.Самия факт е,че когато по някакъв повод в твой пост изтъкващ предимствата на ЖТД-двигателите казваш,че с ремап може да се постигне доста отгоре.Ами ето ти повод да реализираш предимствата.А що се касае да направиш ремап на 156-цата 175,бъди сигурен че няма да се получи.Взети са сериозни мерки против ремапа.

                            Коментар


                              #44
                              Хехехехе, да "изтъкнал" съм го в един два поста. И това май много ти пречи като гледам. Но това няма значение, всички се убедиха че ефект от ремапа има. По-добре да не я започваме тази тема отново. Само ще ти подскажа че моето браво върви горе долу наравно с 156 2.4 150 коня. А колкото до ремапа на 175, не се притеснявай, има си хора за всичко.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #45
                                Преди //// след ремап:385/2000 //// 481/1900Мммм найс
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X