Здравейте, колеги!Преди два дена докато сипвах течност за стъклата се загледах под капака на колата и ми направи впечатление че липсва един прикрепващ болт. Мястото където се намира е долу вдясно от двигателя почти под акумулатора. Прилича на нещо като тръба която отвежда въздух към двигателя или нещо към турбината. Не съм сигурен защото не съм спец Прилагам и снимка. Интересува ме какво е това и какво може да се случи като го няма този болт. На следващият ден купих нов болт и го завинтих на мястото. Но не съм забелязал нищо подозрително в поведението на колата преди и след това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo - липсващ болт?
Collapse
X
-
Мерси за отговора ilkor! Сега си спомням че като взех колата, още първия ден един приятел при който я закарах да и хвърли един поглед забеляза че точно конектора към дебитомера беше изваден и го напъха на мястото му. Каза че не знае какво е но явно трябва да е там Може би при смяна на въздушния филтър се разкачват точно тия болтове и се вади конектора!Това което се сещам и евентуално свързвам с тоя болт е следното: няколко пъти сутрин при студен двигател като настъпя педала на газта по-сериозно (около 3000 оборота) на втора , усещах леко придърпване, но смятам че това е нормално когато двигателя не е достигнал работна температура, или се лъжа?FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Колегата ilkor наи добре ти каза че това е от кутията на въздушният филтър към турбото.Но като ти гледам тръбата как е омаслена май имаш теч на масло някъде по мотора или разхлабена скоба на мъркуча на високото налягане след турбината.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
cho Пуснато на: Сря Мар 04, 2009 4:10 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Преди малко повече от 9000км ги сменях, към края на месеца-началото на другия съм планирал нова смяна!"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Не съм си и помислял да сипвам гориво от съмнителни места и квартални бензиностанции Това с лекото придърпване се случи може би три пъти, и то от два месеца насам, време в което не съм излизал от града и общо взето сутрин половин час път до работа в задръстването, при което докато загрее колата и стигам до работа. И същата процедура вечерта. От една година я карам, първи автомобил ми е, но просто няма как да не се усети как двигателя "мърка" като го изпъна на по-дълъг път! В смисъл усеща се как се мъчи в тия задръствания, предполагам че натоварването се отнася и за всички филтри и чудеса по веригата. Днес пробвах колата на същото място където ми се случваше това леко придърпване(на едно и също разстояние от вкъщи към офиса, където имам възможност да натисна педала след светофара) и нямаше никакъв проблем!Омаслената тръба след въздушния филтър също я загледах но не е прясно-омаслено, по-скоро изглежда като нещо омаслено преди доста време но ще го огледам пак, не мисля че има теч.Темата за интервала за смяна на консумативи е доста дискутирана. Едни казват това, други онова, в ръководството пише 20000км, но ако иска човек и на 1000 може да си сменя, няма лошо. Аз смятам на 10 дори 15 че е нормално, но ще сменям преди 10 за всеки случай, за да глезя, пък и да не мъча "любовницата"(както я нарича приятелката ми) :DFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Мда, въпрос на личен избор. Но за мен смяна на 8000 км е напълно безсмислена. Все едно да смениш маслото на 5000, ако са ти предписани 10 000. Моят филтър е на 14 000 вече. Ще го сменя към 16-18000, когато сменям за втори път маслото, от както е монтиран. Първото масло го смених на 8000, второто смятам да го сменя на 9-10000. Масления, въздушния и на купето си ги сменям всеки път, въпреки че на въздушния му дават 20 000.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар