Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo - липсващ болт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo - липсващ болт?

    Здравейте, колеги!Преди два дена докато сипвах течност за стъклата се загледах под капака на колата и ми направи впечатление че липсва един прикрепващ болт. Мястото където се намира е долу вдясно от двигателя почти под акумулатора. Прилича на нещо като тръба която отвежда въздух към двигателя или нещо към турбината. Не съм сигурен защото не съм спец Прилагам и снимка. Интересува ме какво е това и какво може да се случи като го няма този болт. На следващият ден купих нов болт и го завинтих на мястото. Но не съм забелязал нищо подозрително в поведението на колата преди и след това
    Прикачени файлове
    FIAT Stilo 1.9 JTD 115

    #2
    Това от което излиза кабела е дебитомера. Явно този болт го държи за кутията на въздушния филтър.В най лошия случай при липсата на болт е там да не е било херметично и двигателят да смуче нефилтриран въздух. Но като гледам двата елемента са плътно допрени и едва ли е влизал въздух от там.

    Коментар


      #3
      Мерси за отговора ilkor! Сега си спомням че като взех колата, още първия ден един приятел при който я закарах да и хвърли един поглед забеляза че точно конектора към дебитомера беше изваден и го напъха на мястото му. Каза че не знае какво е но явно трябва да е там Може би при смяна на въздушния филтър се разкачват точно тия болтове и се вади конектора!Това което се сещам и евентуално свързвам с тоя болт е следното: няколко пъти сутрин при студен двигател като настъпя педала на газта по-сериозно (около 3000 оборота) на втора , усещах леко придърпване, но смятам че това е нормално когато двигателя не е достигнал работна температура, или се лъжа?
      FIAT Stilo 1.9 JTD 115

      Коментар


        #4
        Личното ми мнение е, че е абсурдно да имаш каквото и да е придърпване във какъвто и да е режим на автомобила ако всичко е в изправност. Представи си да си купиш чисто нова кола за 40-50000 лв и да ти придърпва....Сменял ли си горивния филтър?

        Коментар


          #5
          Преди малко повече от 9000км ги сменях, към края на месеца-началото на другия съм планирал нова смяна!
          FIAT Stilo 1.9 JTD 115

          Коментар


            #6
            Колегата ilkor наи добре ти каза че това е от кутията на въздушният филтър към турбото.Но като ти гледам тръбата как е омаслена май имаш теч на масло някъде по мотора или разхлабена скоба на мъркуча на високото налягане след турбината.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              cho Пуснато на: Сря Мар 04, 2009 4:10 pm Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Преди малко повече от 9000км ги сменях, към края на месеца-началото на другия съм планирал нова смяна!
              Колега, не си прави компромиси с консумативите, аз ги сменям на 7500-8000 км. и никога не съм забелязвал някакви придръпвания.
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #8
                8000 км не са дори и средата от експлоатационния цикъл на горивния филтър. Ако се кара с нафта от големите вериги, спокойно си изкарва и по 15000 км, а дори и целият срок на експлоатация - 20 000 км.

                Коментар


                  #9
                  Не съм си и помислял да сипвам гориво от съмнителни места и квартални бензиностанции Това с лекото придърпване се случи може би три пъти, и то от два месеца насам, време в което не съм излизал от града и общо взето сутрин половин час път до работа в задръстването, при което докато загрее колата и стигам до работа. И същата процедура вечерта. От една година я карам, първи автомобил ми е, но просто няма как да не се усети как двигателя "мърка" като го изпъна на по-дълъг път! В смисъл усеща се как се мъчи в тия задръствания, предполагам че натоварването се отнася и за всички филтри и чудеса по веригата. Днес пробвах колата на същото място където ми се случваше това леко придърпване(на едно и също разстояние от вкъщи към офиса, където имам възможност да натисна педала след светофара) и нямаше никакъв проблем!Омаслената тръба след въздушния филтър също я загледах но не е прясно-омаслено, по-скоро изглежда като нещо омаслено преди доста време но ще го огледам пак, не мисля че има теч.Темата за интервала за смяна на консумативи е доста дискутирана. Едни казват това, други онова, в ръководството пише 20000км, но ако иска човек и на 1000 може да си сменя, няма лошо. Аз смятам на 10 дори 15 че е нормално, но ще сменям преди 10 за всеки случай, за да глезя, пък и да не мъча "любовницата"(както я нарича приятелката ми) :D
                  FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                  Коментар


                    #10
                    Мда, въпрос на личен избор. Но за мен смяна на 8000 км е напълно безсмислена. Все едно да смениш маслото на 5000, ако са ти предписани 10 000. Моят филтър е на 14 000 вече. Ще го сменя към 16-18000, когато сменям за втори път маслото, от както е монтиран. Първото масло го смених на 8000, второто смятам да го сменя на 9-10000. Масления, въздушния и на купето си ги сменям всеки път, въпреки че на въздушния му дават 20 000.

                    Коментар

                    Working...
                    X