Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo/a JTD105 APP сензор
Collapse
X
-
-
Колега точно интерполирането е момента на сравняване на зададените таблично стойности в ЕКУ-то и тези които получава като функции от датчиците.За да има интерполиране трябва да има функция f(x)... За да има функция трябва да има променлива.Няма как да се интерполират стойностите на двата потенциометъра тъй като те не са във функция един с друг.Тяхната променлива(ако в случая се явява натискането на педала) не ги определя един спрямо друг.Тоест стойноста на единия не зависи от стойноста на другия за да говорим за интерполиране между тях.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Много правилно колега, именно затова не виждам какво има да говорим за интерполиране и изобщо за какво го намесваме. Това как еку-то интерпретира сигнала в момента не ни интересува. Въпроса ми беше че двата сигнала от двата потенциометъра няма какво да се интерполират един към друг. Може да се усреднят примерно, а не да се интерполират.
Коментар
-
vsd написа:......... Визата хубаво е архаична, но дава горе долу това което вижда компа. Пак ти казвам че с китайския мултицет няма много смисъл да се мери каквото и да е. Даже май е по-добре с аналогов волтметър да се мери. Ако мериш с осцилоскопа на Илко примерно вече е друга тема
Коментар
-
iakvvu написа:Колега точно интерполирането е момента на сравняване на зададените таблично стойности в ЕКУ-то и тези които получава като функции от датчиците.Няма как да се интерполират стойностите на двата потенциометъра тъй като те не са във функция един с друг.Тяхната променлива(ако в случая се явява натискането на педала) не ги определя един спрямо друг.Тоест стойноста на единия не зависи от стойноста на другия за да говорим за интерполиране между тях.
Коментар
-
Колега emzo,хващай един стрелкови мултицет(по възможност руски,защото са най разспространени и почти всеки един електрончик има такъв),оправи му само обхвата на омметър и мери в точките описани в Автодата.Откачи и куплунга от APP.Стрелката при измерването трябва да се движи в една посока равномерно със завъртането без да се наблюдават подскоци или забавяне,както и връщане назад.Говорим за стрелката на уреда.Ако всичко това което описах след думичката "без" липсва APP е здрав.Ако дори едно от нещата се прояви-сменяй.Успех!!!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар