Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo/a JTD105 APP сензор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    А ако проблема е в другите 10%??.То за това се прави замерване,за да се локализира проблема.Иначе правиш нещо по предположение,пък ако стане.Ако не стане ще продължиме на слуки.Проба-грешка,не е добре. Стойностите на двата потенциометъра.Движат се едновременно.
    Ако са другите 10% значи друг APP и това е. Друг вариянт няма. Визата хубаво е архаична, но дава горе долу това което вижда компа. Пак ти казвам че с китайския мултицет няма много смисъл да се мери каквото и да е. Даже май е по-добре с аналогов волтметър да се мери. Ако мериш с осцилоскопа на Илко примерно вече е друга тема.Стойностите се усредняват или интерполират? Не виждам какво има да им се интерполира.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      Колега точно интерполирането е момента на сравняване на зададените таблично стойности в ЕКУ-то и тези които получава като функции от датчиците.За да има интерполиране трябва да има функция f(x)... За да има функция трябва да има променлива.Няма как да се интерполират стойностите на двата потенциометъра тъй като те не са във функция един с друг.Тяхната променлива(ако в случая се явява натискането на педала) не ги определя един спрямо друг.Тоест стойноста на единия не зависи от стойноста на другия за да говорим за интерполиране между тях.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #33
        Много правилно колега, именно затова не виждам какво има да говорим за интерполиране и изобщо за какво го намесваме. Това как еку-то интерпретира сигнала в момента не ни интересува. Въпроса ми беше че двата сигнала от двата потенциометъра няма какво да се интерполират един към друг. Може да се усреднят примерно, а не да се интерполират.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #34
          vsd написа:
          ......... Визата хубаво е архаична, но дава горе долу това което вижда компа. Пак ти казвам че с китайския мултицет няма много смисъл да се мери каквото и да е. Даже май е по-добре с аналогов волтметър да се мери. Ако мериш с осцилоскопа на Илко примерно вече е друга тема
          Горе долу-да,но много неща не може да види,сравнение с това което може да видиш с осцилоскоп.Ти май не си разбрал.Къде съм казал китайски мултицет.Точно обратното,обърнах внимание да се мери с профимултицет.Върни се и прочети.Може и аналогов,някои го предпочитат,но има и бързи цифрови.Доколкото знам на Илко осцилоскопа е двуканален-комбинация с мултиметър и е китайски.С него е ОК,но става и с почти всеки осцилоскоп.

          Коментар


            #35
            Да бе, съгласен съм, но най-вероятно emzo няма, което обезмисля меренето
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #36
              iakvvu написа:
              Колега точно интерполирането е момента на сравняване на зададените таблично стойности в ЕКУ-то и тези които получава като функции от датчиците.Няма как да се интерполират стойностите на двата потенциометъра тъй като те не са във функция един с друг.Тяхната променлива(ако в случая се явява натискането на педала) не ги определя един спрямо друг.Тоест стойноста на единия не зависи от стойноста на другия за да говорим за интерполиране между тях.
              Да,има сравняване,но с адаптивната памет на контролера.Много време ще ми загуби да го обяснявам как става,а и не е необходимо.Важното е да се локализира проблема с едно измерване и да се действа адекватно а не на слуки.

              Коментар


                #37
                Колега emzo,хващай един стрелкови мултицет(по възможност руски,защото са най разспространени и почти всеки един електрончик има такъв),оправи му само обхвата на омметър и мери в точките описани в Автодата.Откачи и куплунга от APP.Стрелката при измерването трябва да се движи в една посока равномерно със завъртането без да се наблюдават подскоци или забавяне,както и връщане назад.Говорим за стрелката на уреда.Ако всичко това което описах след думичката "без" липсва APP е здрав.Ако дори едно от нещата се прояви-сменяй.Успех!!!
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Благодаря, за което, но ме хвърли в трета глуха.0 281 002 203 това е монтирания в колата ми.
                  този датчик се монтира само на алфи поне според бош
                  тунинговам си колите за удоволствие
                  някои с турбо други с чип

                  Коментар


                    #39
                    До тук колега - две коли са с 0 281 002 203Моята и на Оги.---------Интересува ме също така конверсия от ЕРЕR(46736962) към BOSCH number. Ако изобщо може да се нарече така.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      И колата на J T D е с 0 281 002 2033 до тук !
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        Егати скенера дето си. Как пък ми видя моя от Стара Загора?! В интерес на истината моя вярно е такъв.

                        Коментар


                          #42
                          ogi28b написа:
                          Егати скенера дето си. Как пък ми видя моя от Стара Загора?! В интерес на истината моя вярно е такъв.
                          Сканира нещата от далече!
                          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                          Коментар

                          Working...
                          X