emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo/a JTD105 APP сензор
Collapse
X
-
-
emzo написа:Този конектор (С групата) към ЕКУто ли е ?И как ще го премеря без да разкача кабела ?
Коментар
-
APP представлява потенциометър(двоен),който в различните положения на педала има различно работно положение върху резисторната си площ.В повечето случаи той работи в положения различни от максимално пуснато и максимално натиснато на педала.Точно в тези работни зони е възможно да има износване и да се получава разминава в стойностите които подава и които очаква ЕКУ-то.Няма как да провериш тези стойности тъй като никъде не са дадени,а и не се знае дали потенциометрите са линейни или нелинейни(това го знае само производителя) т.е. не знаеш при какво процентно завъртане(натискане на педала),с колко процента се изменя стойноста на изходите.Моят съвет е да го смениш за да разбереш дали работи или не,а по добрият вариант да закачиш колата към комп. и да се прочете как ти работи APP в различните ражими.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:APP представлява потенциометър(двоен),който в различните положения на педала има различно работно положение върху резисторната си площ.В повечето случаи той работи в положения различни от максимално пуснато и максимално натиснато на педала.Точно в тези работни зони е възможно да има износване и да се получава разминава в стойностите които подава и които очаква ЕКУ-то.Няма как да провериш тези стойности тъй като никъде не са дадени,а и не се знае дали потенциометрите са линейни или нелинейни(това го знае само производителя) т.е. не знаеш при какво процентно завъртане(натискане на педала),с колко процента се изменя стойноста на изходите.Моят съвет е да го смениш за да разбереш дали работи или не,а по добрият вариант да закачиш колата към комп. и да се прочете как ти работи APP в различните ражими.
Коментар
-
emzo написа:Към комп. може само да се види % на натискане на педала, нищо повече.Колега Хаджов ще видя какво мога да направя, т.е. дали имам лесен достъп до тези кабели, че за капак и вали навън.
Коментар
-
Линейни или не няма значение.Факт е че не знае кави стойности да следи.Дори съм убеден че едно минимално прекъсване или не изменение на сойностите в очакван ред се долавя от ЕКУ-то изхождайки от работната му честота,а едва ли с мултицет ще хване подобно нещо(особенно ако работи с цифров такъв).Ще долавя изменение,но колко вярно е то???AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Линейни или не няма значение.Факт е че не знае кави стойности да следи.Дори съм убеден че едно минимално прекъсване или не изменение на сойностите в очакван ред се долавя от ЕКУ-то изхождайки от работната му честота,а едва ли с мултицет ще хване подобно нещо(особенно ако работи с цифров такъв).Ще долавя изменение,но колко вярно е то???
Коментар
-
Няма значение дали се следят елементарно или не в случая. Въпроса е че с китайския мултицет я хване прекъсване, я не. То сотйностите от него изчезват едва ли не секунда след като махнеш сондите. Освен това все си мисля, че във визата имаше параметър за напрежението от APP. Каквото ще види с този параметър, това ще е и с мултицета.Emzo махни буксата и запои жичките, и 90% гаранция че няма да имаш повече проблеми.Stefan Hadjov написа:Фирмата за това е турила два потенциометъра и стойностите се интерполират.
Коментар
-
vsd написа:Няма значение дали се следят елементарно или не в случая. Въпроса е че с китайския мултицет я хване прекъсване, я не. То сотйностите от него изчезват едва ли не секунда след като махнеш сондите. Освен това все си мисля, че във визата имаше параметър за напрежението от APP. Каквото ще види с този параметър, това ще е и с мултицета.Emzo махни буксата и запои жичките, и 90% гаранция че няма да имаш повече проблеми.Stefan Hadjov написа:Фирмата за това е турила два потенциометъра и стойностите се интерполират.
Коментар
-
VSD ще ги запоя за нула време, но както каза колегата @naskobg буксата прави идеален контакт, свих и гнездата и сега стяга идеално, трудно се вади и вкарва.По-скоро наистина трябва да проверя дали плавно се променя съпротивлението при натискане на педала, т.к. заради времето с ЕКУто няма да мога да се преборя днес.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар