Някой знае ли какво производство е този сензор (потенциометър на газта) и евентуално номера му ?Maй не е Бош, поне аз не намираам в каталога им такъв.От Мареа май не става, поне според EPER се използва само в Браво/а
Някой знае ли какво производство е този сензор (потенциометър на газта) и евентуално номера му ?Maй не е Бош, поне аз не намираам в каталога им такъв.От Мареа май не става, поне според EPER се използва само в Браво/а
Доколкото знам,всичко по мениджмънта на двигателя е Bosch.И АРР-сензора на Браво/а и Мареа е един и същ.Не виждам логика при един и същ двигател JTD да се слагат различни сензори.Трябва да са изперколясали конструкторите от Фиат за да допуснат подобно решение.В едно масово производство се води битка за колкото се може повече взаимозаменяеми възли и детайли при различните модели.В това отношение Фиат са били за мене винаги пример за подражание.И строго се придържат към това изискване.Това важи не само за Фиат,а също за Ланча и Алфа.Много детаили и конструктивни възли са взаимозаменяеми при всичките им модели на тези фирми.
Колега Хаджов, имам вяра на ЕПЕРа, ето какво излиза:.............
А аз имам вяра на това че съм свалял от Браво и съм слагал на Мареа и работи ОК.Даже и куплунгите са еднакви.И ако измериш и стойностите на съпротивленията са им еднакви.Провери това в твоята по-вярна Аутодата за да се увериш че е така.
Аре пак аутодатата ми е виновна.Отговорих си вече на въпроса, въпрозния АРР сензор е наврян там дето наистина слънце не огрява.Бош е.Обаче според Бош този сензор е за Алфа 145.Малко по-късно ще напиша стойностите, които ми дава.
Аре пак аутодатата ми е виновна.Отговорих си вече на въпроса, въпрозния АРР сензор е наврян там дето наистина слънце не огрява.Бош е.Обаче според Бош този сензор е за Алфа 145.Малко по-късно ще напиша стойностите, които ми дава.
Tочно обратното колега.Казвам ти че твоята Аутодата е по-верна и да направиш справка в нея за да разбереш че са еднакви и по стойности на съпротивленията.
Правилно си го мерил натиснат, не натиснат. Но трябвая да провериш дали в цялото положение на педала ти дава стойности.Не знам как е направен този потенциометър, но при определено положение на педала, може да ти изчезва контакта вътре в самият потенциометър, или да ти дава някое крайно положение.Трябва бавничко бавничко да натискаш педала за да провериш за евентуална драстична промяна на стойностите.А един друг въпрос, само при дупки ли ти придърпва или и по равно.Ако е само по дупки, като го мериш трябва и да го почукваш лекичко на всичкото отгоре, за да симулираш евентуални вибрации.Аз ти казах от какво е, но ти не искаш да пробваш.
Коментар