Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo/a JTD105 APP сензор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo/a JTD105 APP сензор

    Някой знае ли какво производство е този сензор (потенциометър на газта) и евентуално номера му ?Maй не е Бош, поне аз не намираам в каталога им такъв.От Мареа май не става, поне според EPER се използва само в Браво/а
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Re: Bravo/a JTD105 APP сензор

    emzo написа:
    Някой знае ли какво производство е този сензор (потенциометър на газта) и евентуално номера му ?Maй не е Бош, поне аз не намираам в каталога им такъв.От Мареа май не става, поне според EPER се използва само в Браво/а
    Доколкото знам,всичко по мениджмънта на двигателя е Bosch.И АРР-сензора на Браво/а и Мареа е един и същ.Не виждам логика при един и същ двигател JTD да се слагат различни сензори.Трябва да са изперколясали конструкторите от Фиат за да допуснат подобно решение.В едно масово производство се води битка за колкото се може повече взаимозаменяеми възли и детайли при различните модели.В това отношение Фиат са били за мене винаги пример за подражание.И строго се придържат към това изискване.Това важи не само за Фиат,а също за Ланча и Алфа.Много детаили и конструктивни възли са взаимозаменяеми при всичките им модели на тези фирми.

    Коментар


      #3
      Търси от Alfa 145 и 146 след 98 година. Те са със същият мотор.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Според онлайн каталога на Бош няма за Браво/а техен такъв сензор.На сайта им намирам 4, за 3 от тях пише на кои коли са, на 4ия няма никакво инфо.
        Прикачени файлове
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Колега Хаджов, имам вяра на ЕПЕРа, ето какво излиза:---п.с. пак според ЕПЕР излиза, че Мареа ползват различни от на Браво/а
          Прикачени файлове
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Колега, преди да го сменяш защо не се пробваш да го свалиш и разглобиш?

            Коментар


              #7
              Защото е капсалован.На Алфа145 не е същия !Конкретния ми въпрос е:Кой е производителя и номера на продукта ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Колега Хаджов, имам вяра на ЕПЕРа, ето какво излиза:.............
                А аз имам вяра на това че съм свалял от Браво и съм слагал на Мареа и работи ОК.Даже и куплунгите са еднакви.И ако измериш и стойностите на съпротивленията са им еднакви.Провери това в твоята по-вярна Аутодата за да се увериш че е така.

                Коментар


                  #9
                  Аре пак аутодатата ми е виновна.Отговорих си вече на въпроса, въпрозния АРР сензор е наврян там дето наистина слънце не огрява.Бош е.Обаче според Бош този сензор е за Алфа 145.Малко по-късно ще напиша стойностите, които ми дава.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Аре пак аутодатата ми е виновна.Отговорих си вече на въпроса, въпрозния АРР сензор е наврян там дето наистина слънце не огрява.Бош е.Обаче според Бош този сензор е за Алфа 145.Малко по-късно ще напиша стойностите, които ми дава.
                    Tочно обратното колега.Казвам ти че твоята Аутодата е по-верна и да направиш справка в нея за да разбереш че са еднакви и по стойности на съпротивленията.

                    Коментар


                      #11
                      0 204 127 463 монтира се на брава браво 182 б 4.000 98 -01год
                      тунинговам си колите за удоволствие
                      някои с турбо други с чип

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря, за което, но ме хвърли в трета глуха.0 281 002 203 това е монтирания в колата ми.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ето и моите стойности:1&2 - 1586 пуснат 1&2 - 1071 натиснат4&5 - 1947 пуснат4&5 - 1590 натиснатТака като гледам стойностите в нормите.
                          Прикачени файлове
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Правилно си го мерил натиснат, не натиснат. Но трябвая да провериш дали в цялото положение на педала ти дава стойности.Не знам как е направен този потенциометър, но при определено положение на педала, може да ти изчезва контакта вътре в самият потенциометър, или да ти дава някое крайно положение.Трябва бавничко бавничко да натискаш педала за да провериш за евентуална драстична промяна на стойностите.А един друг въпрос, само при дупки ли ти придърпва или и по равно.Ако е само по дупки, като го мериш трябва и да го почукваш лекичко на всичкото отгоре, за да симулираш евентуални вибрации.Аз ти казах от какво е, но ти не искаш да пробваш.
                            Bravo JTD 105 '98

                            Коментар


                              #15
                              Нямам излишни 150лв в момента , за да пробвам.Ами утре ще направя и това с плавното натискане и почукването.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X