Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забелязани течове в JTD (Важи за всички Д и ТД)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой да има теч на нафта в гнездата на дюзите? И ако да, как е решил проблема?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #17
      Провери и ако трябва натегни гайките на гърба на дюзите и/или на рейла.А може и маркучетата за обратна нафта да са ти за смяна.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Маркучите са сменени, но ще натегна още гайките на дюзите, както и на тръбичките към помпата. Освен и всички скобички да подменя, друго не се сещам?!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #19
          Ти сменя ли игличките на дюзите ?Ако си - не добре натегната гайка на рейла или кофти дифтунга отдоле.Абе нищо страшно, всичко е поправимо
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Да смених си ги, по точно Airfan. Обаче сложих старите дифтунги. Имам и съмнение за незатегнати холендърни гайки по металните тръбички, защото е много тясно мястото и без читав инструмент няма начин да затегнеш качествено. А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              Колеги тече ми много масло от към ремъците, някъде от горе, защото омазва на всякъде. Имах съмнения за семеринга на разпределителния вал, но след две смени теча пак е на лице. Възможно ли е проблема да е във вала? Освен от вала има ли от къде другаде да тече от към ремъците? Да се похваля, че поне вече не ми тече помпата всички "О" пръстени са сменени.
              Fiat Brava TD100

              Коментар


                #22
                Jimy написа:
                Да смених си ги, по точно Airfan. Обаче сложих старите дифтунги. Имам и съмнение за незатегнати холендърни гайки по металните тръбички, защото е много тясно мястото и без читав инструмент няма начин да затегнеш качествено. А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.
                Хаха, тясно викаш, просто намери някой с малки ръце На Влади се наложи на едната дюза да слагаме нова дифтунга.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Даже и шпилката ми сменихте
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Jimy написа:
                    А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.
                    Малко ме съмнява от дифтунгата да връща нафта. Ако има и минимално изпускане няма да е от нафта.Държал съм дюзи без никаква гайка около 10мин на място + подаване на газ и след това врътнах няколко км.Преди да натягаш тръбичките повече се увери, че са сложени добре и няма нещо застанало между тръбата и другата част. Ако сте отваряли дюзата е възможно да е наранен О-пръстена и от него да изпуска.Като цяло всичките тези неща не се стягат зверски.

                    Коментар


                      #25
                      Джими, просто натегни гайката към рейла на "влажната" дюза
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Джими, обърши гайката от рейката към дюзата и следи дали овлажнява. Може и да е от опръстена на дюзата и да се наложи да я сваляме.

                        Коментар

                        Working...
                        X