Някой да има теч на нафта в гнездата на дюзите? И ако да, как е решил проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забелязани течове в JTD (Важи за всички Д и ТД)
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Маркучите са сменени, но ще натегна още гайките на дюзите, както и на тръбичките към помпата. Освен и всички скобички да подменя, друго не се сещам?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да смених си ги, по точно Airfan. Обаче сложих старите дифтунги. Имам и съмнение за незатегнати холендърни гайки по металните тръбички, защото е много тясно мястото и без читав инструмент няма начин да затегнеш качествено. А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колеги тече ми много масло от към ремъците, някъде от горе, защото омазва на всякъде. Имах съмнения за семеринга на разпределителния вал, но след две смени теча пак е на лице. Възможно ли е проблема да е във вала? Освен от вала има ли от къде другаде да тече от към ремъците? Да се похваля, че поне вече не ми тече помпата всички "О" пръстени са сменени.Fiat Brava TD100
Коментар
-
Jimy написа:Да смених си ги, по точно Airfan. Обаче сложих старите дифтунги. Имам и съмнение за незатегнати холендърни гайки по металните тръбички, защото е много тясно мястото и без читав инструмент няма начин да затегнеш качествено. А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Jimy написа:А задържащата ,гайка на дюзата ме е страх да напъвам много да не изпляка и мойта шпилка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар