Хайде и аз да напиша нещо по темата. Експеримента е от последните няколко дни. Попаднаха ми 50литра дизел в туби по 10л. в резервоара имах съвсем малко но лампата не беше светнала след като налях около 43-44л. горивото достигна до капачката. Изминах 10км. до вкъщи градско. Отворих да проверя състоянието на нафтата и гледам че не се вижда реших да долея тъй като следваха 40 км. извън градско. За мое учудване в резервоара влязоха и останалите 6-7л. и горивото отново беше на върха. След изминатите 40км. Налях в туба 4л. дизел като по моя преценка в резервоара трябваше да влязат около 2-2.5 л. да но не влязоха си всичките 4л. като нафта не беше до горе както преди но все пак можеше да се докосне. Реших че разстоянието е прекалено късо за се направят изводи затова днес направи нов експеримент 50км. градско и 200км. извънградско последвани от зареждане на бензиностанция и дори с клатене на колата максимума които успя да влезе беше 12л. Хайде сега някои да ми каже какъв ми е разхода?Извинявам се ако съм неясен и отегчителен.
FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Поне за мен точно засичане е като се изхаби целият резервоар и тогава налееш пак до горе....грешката става по-малка
Най-точно наистина е така.Правил съм го и когато провеждах пробата се стремах към икономично шофиране.Общо като цяло целия пробег беше смесен градско и извънградско.Някъде на 1100 км.разстояние колата угасна.Резрвоара е 63 литра.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Поне за мен точно засичане е като се изхаби целият резервоар и тогава налееш пак до горе....грешката става по-малка
Най-точно наистина е така.Правил съм го и когато провеждах пробата се стремах към икономично шофиране.Общо като цяло целия пробег беше смесен градско и извънградско.Някъде на 1100 км.разстояние колата угасна.Резрвоара е 63 литра.
Нямах впредвид баш да изгасне ...ама така сигурно е още по-точно....иначе поздравления за постигнатият разход...моят личен рекорд е 5,72l/100km...до Бургас и обратно...постоянна скорост 120км/ч - разбира се къде може.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Мислех че резервоара е 58л. следващия ми експеримент ще бъде когато свърша тая нафта и отворя резервоара за почистване на сондата. Смятам да източа до максимум горивото през самата сонда да налея 10л. да измина 100км. И след това да до източа останалото гориво отново през нея ако е останало естествено, разликата ще ми даде реалния разход с абсолютна точност.
FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Резервоара е 63л.Това е моя разход.400км съм минал извънградско(Пловдив-Харманли-Елхово-Пловдив).Другите километри са ми в града.Но трафика в Пловдив няма нищо общо със Софийския. Тия дни като долея,ще пиша колко е събрала баката.
На 1 март напълних резервоара до преливане, чаках пяната да изчезне, допълвах - като си помисля как се задълбочавам понякога и то за глупости . Как да е, засякох километрите до момента на зареждането. Решил съм в продължение на 3 месеца да сумирам зареденото гориво. След посочения период време, отново пълня до горе гориво, засичам километрите и виждам в тоя случай, колко ми е разхода.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Ами за спортния филтър може би,ще видя дали ще си купя един K&N или някакви препарати за почистване на този,но това е че незнам каква марка е.Просто този познат дето ми го даде каза че бил хубав не някакъв за 14 20 лева.И незнам точно какви да купя за този филтър.Относно разтоянието е 5 6 км.
Колега,ти си променил фабричното състояние на двигателя и след това се чудиш защо не ти отговаря на фабричните параметри.Вземи си възстанови фабричната конструкция,постави си оргиналния филтър в оргиналната филтърна кутия,въздуховоди и т.н. и след това мери консумацията.Щом предприемаш промени на заводското състояние,ще трябва да приемеш и някои променени параметри като разход,по лоша филтрация на засмукания въздух от което следва по кратък живот на двигателя и турбината и др.Пипате,променяте където не ви е работа да пипате и после защо ми харчи повече и защо започна да ми харчи масло или двигателя започна да ми пуши......................
Коментар