Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD пали лесно при -10С. Атестат ли е това за добър двигател
Collapse
X
-
ntodorov написа:...........Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ntodorov написа:...........Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov, а така те искам! Радвай се на хубавия автомобил и не питай такива въпроси, че току виж някой ти развалил кефа. Аз поне така смятам и така разсъждавам. Щото ето са ако се появи някой и ти извади доводи, че ти е издухан мотора, после ще ти е гадно. Така че... аз поне... бих задавал въпроса дали ми е издухан двигателя ако не запали. Но стига офтопик, малко по този въпрос - с паленето - при мен се е случвало 2 пъти да не иска да запали на -16. И в двата случай (миналата зима) бях със стар акумулатор и колата въртеше много много вяло. В две сутрини (не поредни) колата запали много трудно. От 4-то, 5-то въртене и то с едно като прикашляне и кихане. След това бълваше облаци черен дим за около 5 сек, да речем. Покарах 500 м и спрях до магазина. После запали като пушка, а и във всички останали дни. До тук 2 случая, но аз ти отдавам на скапан акумулатор.От есента така се стекоха нещата, че работя на 400 м от вкъщи и вече не се налага да карам колата всеки ден (детето не ходи на ясли за сега). Та, около нова година, не бях карал една седмица и познай - не можа да запали. Обаче защо - просто въртеше едва едва, всички релета почнаха да цъкат по табло, при бушони, всичко мигаше като цветомузика. Нулира се радио и дневен километраж, алармата почна да се рестартира и да писука в несвяст. Това ми беше 3-тия случай да не запали. Заредих акумулатора, 3 дни по-късно се случи същото нещо и тогав купих нов акумулатор - Варта Силвър Динамик. От него ден, независимо колко не съм я карал, пали като ужилена.Ето това е моят опит от към непалене и аз го споделям с теб.
Коментар
-
Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.
Коментар
-
Airfan написа:ntodorov написа:Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Браво! Много добра тема. Изчетох всичко с кеф. Наистина Фиат са с добри мотори. То и аз моята я пробвах при -6* без да подгрявам и запали от ряз. Иначе тук се коментираха неща които са много важни в зимните дни и те са: Дизела си пали щом е Фиат, при условие за добър акумулатор. Е че то бензиновите коли по трудно палят при - 10. Визирам другите марки на същите години.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Браво! Много добра тема. Изчетох всичко с кеф. Наистина Фиат са с добри мотори. То и аз моята я пробвах при -6* без да подгрявам и запали от ряз. Иначе тук се коментираха неща които са много важни в зимните дни и те са: Дизела си пали щом е Фиат, при условие за добър акумулатор. Е че то бензиновите коли по трудно палят при - 10. Визирам другите марки на същите години.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар