Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD пали лесно при -10С. Атестат ли е това за добър двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    ntodorov написа:
    Прав си дотолкова, че за разлика от теб мен ме интересува...Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
    ntodorov, нали няма да им робуваме на тези тенекии? Ако нямаш проблеми с палене и вървене, защо е нужно да се затормозяваш с въпроси, на които е трудно да се даде отговор?Иначе - да, страхотен двигател имаш. И да, със слаб акумулатор, паленето става трудно, а понякога невъзможно и това е на базата на личен опит. Сега съм с почти чисто нов акумулатор и върти кат осичка.
    Няма повече да питам. Прав си - това са само тенекии. Има по-важни неща в живота... Ама се видях малко без работа и ето на - във форума на ФИАТ. Дилемата и загадката остават. Явно този въпрос ще е без отговор.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      ntodorov написа:
      ...........Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
      Колега,наистина както обясняваш всичко по двигателя ти е ОК.Не се притеснявай,радвай се.И компресията ти е добре,свещи,стартер,акумулатор и др което не мога да се сетя всичко необходимо за отличен старт ти е добре.Нали се казва,че дизел се купува зимно време когато е студено.За ЖТД също важи това известно правило.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        ntodorov написа:
        ...........Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
        Колега,наистина както обясняваш всичко по двигателя ти е ОК.Не се притеснявай,радвай се.И компресията ти е добре,свещи,стартер,акумулатор и др което не мога да се сетя всичко необходимо за отличен старт ти е добре.Нали се казва,че дизел се купува зимно време когато е студено.За ЖТД също важи това известно правило.
        Благодаря ти Хаджов. Имам колата от 6 месеца и нали знаеш - поне още толкова време ще ми трябва да се убеждавам, че съм случил ( не, че нищо лошо не предстои ). Но както Airfan казва - няма да слугуваме. Има други важни неща.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          ntodorov, а така те искам! Радвай се на хубавия автомобил и не питай такива въпроси, че току виж някой ти развалил кефа. Аз поне така смятам и така разсъждавам. Щото ето са ако се появи някой и ти извади доводи, че ти е издухан мотора, после ще ти е гадно. Така че... аз поне... бих задавал въпроса дали ми е издухан двигателя ако не запали. Но стига офтопик, малко по този въпрос - с паленето - при мен се е случвало 2 пъти да не иска да запали на -16. И в двата случай (миналата зима) бях със стар акумулатор и колата въртеше много много вяло. В две сутрини (не поредни) колата запали много трудно. От 4-то, 5-то въртене и то с едно като прикашляне и кихане. След това бълваше облаци черен дим за около 5 сек, да речем. Покарах 500 м и спрях до магазина. После запали като пушка, а и във всички останали дни. До тук 2 случая, но аз ти отдавам на скапан акумулатор.От есента така се стекоха нещата, че работя на 400 м от вкъщи и вече не се налага да карам колата всеки ден (детето не ходи на ясли за сега). Та, около нова година, не бях карал една седмица и познай - не можа да запали. Обаче защо - просто въртеше едва едва, всички релета почнаха да цъкат по табло, при бушони, всичко мигаше като цветомузика. Нулира се радио и дневен километраж, алармата почна да се рестартира и да писука в несвяст. Това ми беше 3-тия случай да не запали. Заредих акумулатора, 3 дни по-късно се случи същото нещо и тогав купих нов акумулатор - Варта Силвър Динамик. От него ден, независимо колко не съм я карал, пали като ужилена.Ето това е моят опит от към непалене и аз го споделям с теб.

          Коментар


            #20
            Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #21
              ntodorov написа:
              Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.
              Аз лично не убеждавам никого в нищо обикновено. Да си мислят каквото си искат, важното е на мен да ми е кеф. А, забравих, още по-голям кеф е като се качат да се возят в моята "кошница" и започнат да цъкат с език. До тук двама минаха на Фиат, единият от Опел, другият от Рено.

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                ntodorov написа:
                Благодаря ти Airfan. Някой път човек остава за малко без проблеми и се пълни с мнителност. Такъв е моят случай. Гледам да се застраховам и удоволетворя его, което в повечето случаи ме е подвеждало. Истината е ,че отношението на повечето неведущи към jtd e, като към ДИЗЕЛ в пълния му негатив...и аз не мога да ги преборя и още повече като става въпрос за италиянски автомобил...Винаги съм имал такива.
                Аз лично не убеждавам никого в нищо обикновено. Да си мислят каквото си искат, важното е на мен да ми е кеф. А, забравих, още по-голям кеф е като е качат да се возят в моята "кошница" и започнат да цъкат с език. До тук двама минаха на Фиат, единият от Опел, другият от Рено.
                Май и аз обърках трима, но само един обикаля по автокъщите, другите двама чакат да се "замогнат" малко.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #23
                  Браво! Много добра тема. Изчетох всичко с кеф. Наистина Фиат са с добри мотори. То и аз моята я пробвах при -6* без да подгрявам и запали от ряз. Иначе тук се коментираха неща които са много важни в зимните дни и те са: Дизела си пали щом е Фиат, при условие за добър акумулатор. Е че то бензиновите коли по трудно палят при - 10. Визирам другите марки на същите години.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    До тук двама минаха на Фиат, единият от Опел, другият от Рено.
                    При мен е един, ама сериозен - от Голф двойка на Мареа Уийкенд JTD 105.

                    Коментар


                      #25
                      iuly_vn написа:
                      Браво! Много добра тема. Изчетох всичко с кеф. Наистина Фиат са с добри мотори. То и аз моята я пробвах при -6* без да подгрявам и запали от ряз. Иначе тук се коментираха неща които са много важни в зимните дни и те са: Дизела си пали щом е Фиат, при условие за добър акумулатор. Е че то бензиновите коли по трудно палят при - 10. Визирам другите марки на същите години.
                      Аз затова се кефя много като паднат температурите и има сняг в София - колите са двойно по-малко. Едни не могат да запалят, другия не могат да карат и т.н.
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #26
                        gantcho написа:
                        Аз затова се кефя много като паднат температурите и има сняг в София - колите са двойно по-малко. Едни не могат да запалят, другия не могат да карат и т.н.
                        Или както казваше един мой инструктор, на времето(преди 22г.) "И баба може да кара лятото, мурафета е при тежка зима"
                        АЗ НЕ ИСКАМ ПРОДУКТИТЕ НА МОНСАНТО В БЪЛГАРИЯ!

                        Коментар

                        Working...
                        X