Колата я имам от 6 месеца. В Бургас температурите паднаха до -10 ( по термометър на колата преди повече от месец) и колата си запалваше от раз. Дори когато видях мигащия индикатор на термометъра се поизплаших ( рядко имаме такива температури), че е дошъл момента за тест. Колата запали от раз. Дори в размислите си не изчаках индикатора на подгревните да изгасне и двигателчето ме разтресе приятно ( само както дизелчето си може)Та въпросът ми: Е ли това атестат за двигател с прилична компресия при JTD имайки впредвид начина на впръскване на горивото и разликата между този и обикновенния дизелов агрегат ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD пали лесно при -10С. Атестат ли е това за добър двигател
Collapse
X
-
да! без значение как се впръсква горивото принципа на работа е един и същ. За да се възпламени горивото в камерата е нужна голяма компресия и ако я няма - няма и палене... :D При тая система на впръскване е по-лесно но все пак ако няма компресия мотора няма да може да го запалиш лесно още повече без подгряване!
-
ogi28b написа:Ако става въпрос за палене без нито една свещ - тогава отговорът е да. Ако се говори за палене при -10 със всички работещи свещи, тогава въпросът е безсмислен.
Коментар
-
ntodorov написа:emzo написа:Оги както винаги убива надеждите на хората, но пък е абсолютно прав.
Коментар
-
Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Моето фиатче и с 2(не изправни подгряващи свещи) пали без проблем в големия студ малко неравномерно работи докато загрее но си пали...Не е идеалния тест за добър двигател но е признак че не е много износен...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
ntodorov написа:Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.
Коментар
-
Airfan написа:ntodorov написа:Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колко от вас са чували за случай на непалещо жтд при минусови тепмератури (а и не само минусови), заради ниска компресия? В 99.9% от случаите става дума за некачествено гориво или слаб акумулатор, та в този ред на мисли, аз смятам, че това, че е запалила на -10 градуса, е добър атестат за горивото и акумулатора.Проблемите в тези двигатели могат да са разнообразни (и винаги скъпи ), но за тях не е показателен точно студения старт_______
146 JTD
Коментар
-
trustworthy написа:Колко от вас са чували за случай на непалещо жтд при минусови тепмератури (а и не само минусови), заради ниска компресия? В 99.9% от случаите става дума за некачествено гориво или слаб акумулатор, та в този ред на мисли, аз смятам, че това, че е запалила на -10 градуса, е добър атестат за горивото и акумулатора.Проблемите в тези двигатели могат да са разнообразни (и винаги скъпи ), но за тях не е показателен точно студения стартA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Прав си дотолкова, че за разлика от теб мен ме интересува...Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар