Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD пали лесно при -10С. Атестат ли е това за добър двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD пали лесно при -10С. Атестат ли е това за добър двигател

    Колата я имам от 6 месеца. В Бургас температурите паднаха до -10 ( по термометър на колата преди повече от месец) и колата си запалваше от раз. Дори когато видях мигащия индикатор на термометъра се поизплаших ( рядко имаме такива температури), че е дошъл момента за тест. Колата запали от раз. Дори в размислите си не изчаках индикатора на подгревните да изгасне и двигателчето ме разтресе приятно ( само както дизелчето си може)Та въпросът ми: Е ли това атестат за двигател с прилична компресия при JTD имайки впредвид начина на впръскване на горивото и разликата между този и обикновенния дизелов агрегат ?
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    #2
    да! без значение как се впръсква горивото принципа на работа е един и същ. За да се възпламени горивото в камерата е нужна голяма компресия и ако я няма - няма и палене... :D При тая система на впръскване е по-лесно но все пак ако няма компресия мотора няма да може да го запалиш лесно още повече без подгряване!
    KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
    Land Rover Discovery 2.5TD '94
    EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
    EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
    EX: Fiat Regata 1.7D '84

    Коментар


      #3
      Моята и при -20 пали без проблеми. Като е по топличко дори не виждам да светва реотанчето
      Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
      2000г.
      Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

      Коментар


        #4
        Ако става въпрос за палене без нито една свещ - тогава отговорът е да. Ако се говори за палене при -10 със всички работещи свещи, тогава въпросът е безсмислен.

        Коментар


          #5
          Оги както винаги убива надеждите на хората, но пък е абсолютно прав.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Оги както винаги убива надеждите на хората, но пък е абсолютно прав.
            Въпросът ми не е носител на "надежди". Или да задам въпроса така: Двигател JTD със слаба компресия ще пали ли при -10С ?
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Ако става въпрос за палене без нито една свещ - тогава отговорът е да. Ако се говори за палене при -10 със всички работещи свещи, тогава въпросът е безсмислен.
              Отговора не е безсмислен!!Защото ако компресията не е добра,може и десет пъти да подгрееш със свещите и няма да запали или не от първи път.Свещите се поставят да подпомогнат заплването,а не да решът проблема на лошата компресия.

              Коментар


                #8
                ntodorov написа:
                emzo написа:
                Оги както винаги убива надеждите на хората, но пък е абсолютно прав.
                Въпросът ми не е носител на "надежди". Или да задам въпроса така: Двигател JTD със слаба компресия ще пали ли при -10С ?
                Колега,"слаба компресия" е относително понятие.В техниката се борави със цифри.Колко????слаба.И от палене до палене има голяма разлика.

                Коментар


                  #9
                  Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    Моето фиатче и с 2(не изправни подгряващи свещи) пали без проблем в големия студ малко неравномерно работи докато загрее но си пали...Не е идеалния тест за добър двигател но е признак че не е много износен...
                    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                    Коментар


                      #11
                      ntodorov написа:
                      Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.
                      Няма значение каква е причината, че палиш лесно, важното е, че палиш лесно. Има ли смисъл да задълбаваш? Ако беше толкова издухан мотора, нямаше да палиш и толкоз.

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        ntodorov написа:
                        Да. Прав си колега Хаджов. Работи се с цифри. До сега двигателя не ме е подтиквал към съмнения и не ми се е струвало уместно да меря компресия. Приятели ме питат дали паля лесно в зимни условия и когато им отговоря ДА не мога да се обоснова... 1.Да-защото имам изправни свещи, 2. Да-защото имам двигател с прилична (условно кръстена) компресия или 3. Да-защото мотора е ЖТД ( ако отговоря така се връщам в първи клас ).При отговор на първия въпрос срещам: "И аз сменям свещи, но не пали лесно". При отговор 2. никой вече не пита допълнително. При отговор 3. никой нищо не разбира...И на мен не ми е много ясно... Затова питам де.
                        Няма значение каква е причината, че палиш лесно, важното е, че палиш лесно. Има ли смисъл да задълбаваш? Ако беше толкова издухан мотора, нямаше да палиш и толкоз.
                        Прав си дотолкова, че за разлика от теб мен ме интересува...Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          Колко от вас са чували за случай на непалещо жтд при минусови тепмератури (а и не само минусови), заради ниска компресия? В 99.9% от случаите става дума за некачествено гориво или слаб акумулатор, та в този ред на мисли, аз смятам, че това, че е запалила на -10 градуса, е добър атестат за горивото и акумулатора.Проблемите в тези двигатели могат да са разнообразни (и винаги скъпи ), но за тях не е показателен точно студения старт
                          _______
                          146 JTD

                          Коментар


                            #14
                            trustworthy написа:
                            Колко от вас са чували за случай на непалещо жтд при минусови тепмератури (а и не само минусови), заради ниска компресия? В 99.9% от случаите става дума за некачествено гориво или слаб акумулатор, та в този ред на мисли, аз смятам, че това, че е запалила на -10 градуса, е добър атестат за горивото и акумулатора.Проблемите в тези двигатели могат да са разнообразни (и винаги скъпи ), но за тях не е показателен точно студения старт
                            И пак сме в първи клас. Точно това имам предвид. Защо при студен старт и най-сдуханото ЖТД ще запали ( ако е така наистина)? Дали само слаб акумулатор и лошо гориво ще спрат този "нечувано добър" двигател наречен ЖТД.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              ntodorov написа:
                              Прав си дотолкова, че за разлика от теб мен ме интересува...Поне за да не питам след време що не пали. ...И добре де кажете ми че имам чудесен двигател тогава :D
                              ntodorov, нали няма да им робуваме на тези тенекии? Ако нямаш проблеми с палене и вървене, защо е нужно да се затормозяваш с въпроси, на които е трудно да се даде отговор?Иначе - да, страхотен двигател имаш. И да, със слаб акумулатор, паленето става трудно, а понякога невъзможно и това е на базата на личен опит. Сега съм с почти чисто нов акумулатор и върти кат осичка.

                              Коментар

                              Working...
                              X