Знам, че много зачестиха темите ми, но напоследък нещо не ми върви със фиатката ....днес забелязах един теч на масло....от нещо което се намира от дясно на двигателя...точно над термостата...хванато е мисля, че с 3 болта и течо от там...довечера ще кача сникма да ви покажа за какво точно иде реч...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч масло?
Collapse
X
-
Вакуум помпа. При мен също тече от гарнитурата на капака на клапаните. Предстои ми да разбера дали се сменя трудно Иглежда ми че не е. Държи се на 6 болта с глава за торкс, но не съм сигурен дали не се изисква специфично усилие при стягането, както е например при монтаж на глава. При мен също течеше от маркуча който влиза в пластмасата водеща въздух към турбината. Този маркуч който отвежда разделените картерни газове и и ги праща за изгаряне. Скобата му си стои откачена от кой знае колко време... Днес я стегнах и имам един теч по-малко. Тече ми и от още едно място... Абе как изобщо имам масло не знам...
Коментар
-
от там се взема вакума за сервото на спирачките.преди ремонта и на мен ми течеше от там, за съжаление никъде не се продава тази гарнитурка, вложка ли е, какво е...сега не тече от там, предполагам, че са ми га намацали със силикон, явно върши работа..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ако я отворя от предната страна и намацам със силикон(такъв какъвто примерно си купих за картера) има ли шанс да прецакам нещо тая вакуум помпа?Уоу...сега видях, че нова вакуум помпа струва 160лв.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудоA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колега,вади смело вакуум помпата и не се притесняваи.Няма нищо фатално при разглобяването както и при сглобяването.Под нея има един семеринг,който лежи в легло на главата,а вътрешният му диаметър обхваща разпределителния вал,който върти вакуум помпата.Има и гарнитурка,но внимавай да не я скъсаш,защото до някъде тя служи и за дистанционен фиксатор на помпата спрямо вала(пази я ако не ти се купува нова).А проблема е със семеринга,който е износен от разпределителния вал.Сменяш го и нещата са ОК.А ако ти е по лесно намажи тънък филм със силикон и затваряй.Успех!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
BEX---GT написа:Герак, този теч не е голям, само разваля визията на двигателя, така да го кажа, не се занимавай изобщо, имам чувството, че ако ТД100 не тече от никъде ще гръмне, не знам човек с такъв двигател и без никакъв теч, ако има нека се похвали и да покаже снимки отгоре и отдолу, би било чудоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Има един чудесен чешки червен силикон за гарнитури. Върши чудесна работа. Ако има семеринг се сменя, но ако е само гарнитура, с него и си ти. Аз така си уплътних капака на главата без да сменям гарнитура и сега ми е чисто. Картера след като го спуках и заварих после го намазъх със силикона и си е ок. Сега леко сълзи само от щеката за маслото долу но не ми се рови чак там. А и е малко и не капе така че се счита за уплътнено. Силикона е с марка Титан-чешки. Струва 7,60 и върши страхотна работа. Иначе продават и един турски в малки оловни опаковки, но е менте и не става.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Торнадо, това по-горе беше в кръга на шегата, разбира се... след ремонта мойта тече яко от семеринга на коляновия вал, този под маховика, ще го сменям след 7-800км, когато съм на първата смяна на маслото, надявам се след това да съм чист и аз, ще видим пп за това съм си виновен аз, навярно, когато си спрасках картера... поне гледам, че всички с този проблем са го имали този теч..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар