Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ventsi79 написа:
    При мен като запаля държи към 1400-1500 об./мин. (все пак е бензин) и за около минута-две стрелката се вдига малко над "C" и оборотите са малко над 1000.Ако някой е с бензинов двигател,нека сподели при него как е.
    И при мен е така. Така е и нормално. Но ми се струва нереално да загрява толкова за 2 мин. Чак стрелката да отлепи. Инъче оборотите са нормални. Аз чакам по 2-3 мин и тръгвам. След това не повече от 2000об. докато не загрее поне наполовина, но отлепи ли стрелката стопля много бързо
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #32
      Струва ми се, че темата е за дизел, все пак ...
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        ...Са няма да й робувам, ебати тенекията....
        аз карам на газ и също се чудя дали да я чакам да загрее, ама не ми се занимава, потеглям след 5-20 сек.няма да и робувам я ..
        Bravo GT 1.8

        Коментар


          #34
          tyson написа:
          Струва ми се, че темата е за дизел, все пак ...
          И на мен, ама ....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            zloben9000 написа:
            Airfan написа:
            ...Са няма да й робувам, ебати тенекията....
            аз карам на газ и също се чудя дали да я чакам да загрее, ама не ми се занимава, потеглям след 5-20 сек.няма да и робувам я ..
            Колега, да не с и сложил газ на дизелака?

            Коментар


              #36
              Не я чакам. Тръгвам веднага, не я цедя, сменям предавките на 2000 об/мин. Само след 5 мин. вдига стрелката. За jtd съм убеден, че загрява по-бързо на ход. Когато излеза на околовръстното и превключа на 5-та колицата вече е загряла... Преди месец при -9 С я запалих преди да ми изгасне индикатора за подгрев ( от разсеяност и прибързаност ), но пак си запали и действия с двойно или тройно подгряване за тези двигатели ми се струват излишни.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #37
                И аз не изаквам много след запалване. Ако нямам да чистя сняг - до 30 секунди тръгвам - давам само малко време на двигателя да се "осафиряса" До колкото знам такова равномерно "разработване" на всички части в автомобила при минусови температури е най-добро за колата. Отделно, наистина колата загрява по-бързо така.До загряване разбира се юркането го изключвам, като и скоростта ми гледам да не минава над 50 км/ч. Ма видя ли, че стрелката е минала над 50*С - броя си колата за загряла.

                Коментар

                Working...
                X